SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Sinds een Portugees me de hele avond van de verloren WK halve finale tegen Argentinië in 2014 gezelschap hield en meewapperde voor NL toen ik alleen in Berlijn op vakantie was en het op groot scherm bij de Brandenburger Tor ging kijken, vind ik ze ook minder erg.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:42 schreef Guanabana het volgende:
In 2016 was ik in Lissabon, en waren we in die foodhall toen Portugal net een EK (WK?)-wedstrijd moest spelen. Hadden we niet eens zo gepland.
Zaten we daar de wedstrijd te kijken tussen de juichende en scanderende Portugezen, was mooi
Sindsdien ben ik altijd ook een klein beetje voor Portugal.
Wel een gemiste kans ja, stelletje lijers daarquote:Op zondag 9 juni 2019 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind dat ze als volksliederen Arcade en Telemovéis moeten draaien.
Is het een ramp als ik gewoon lekker hier blijf?quote:
De kaartenwedstrijd, never forgetquote:Op zondag 9 juni 2019 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Portugal gaf Duncan de meeste punten van alle landen.
Op voetbalgebied krijg ik het verder niet voor elkaar voor ze te juichen.
Deze softie is er ook gewoon echt trots opquote:Op zondag 9 juni 2019 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En noem me een softie maar ik vind dat iets waar we dus echt trots op mogen zijn.
We kunnen ze nu wel een koekje van eigen deeg geven daar, jaaaaa, allemaal naar VBL, ESF ON TOUR!!!11einz!!!1quote:Op zondag 9 juni 2019 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is het een ramp als ik gewoon lekker hier blijf?
Allemaal hartjes en lieve berichten plaatsen als tegenwicht op de snerenquote:Op zondag 9 juni 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We kunnen ze nu wel een koekje van eigen deeg geven daar, jaaaaa, allemaal naar VBL, ESF ON TOUR!!!11einz!!!1
Ja fijn, nu heb ik dit nummer dus weer in mijn hoofdquote:Op zondag 9 juni 2019 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Sinds een Portugees me de hele avond van de verloren WK halve finale tegen Argentinië in 2014 gezelschap hield en meewapperde voor NL toen ik alleen in Berlijn op vakantie was en het op groot scherm bij de Brandenburger Tor ging kijken, vind ik ze ook minder erg.
We hebben een paar jaar terug bij het WK weleens een invasie gedaan met ESF-gifjes van Conchita en de Common Linnets enzo.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
We kunnen ze nu wel een koekje van eigen deeg geven daar, jaaaaa, allemaal naar VBL, ESF ON TOUR!!!11einz!!!1
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben een paar jaar terug bij het WK weleens een invasie gedaan met ESF-gifjes van Conchita en de Common Linnets enzo.
Ik dus ook drie dagen lang toen ik daar was, afgewisseld met Over de Muur.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja fijn, nu heb ik dit nummer dus weer in mijn hoofd![]()
Van die met die roze haartjesquote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We hebben een paar jaar terug bij het WK weleens een invasie gedaan met ESF-gifjes van Conchita en de Common Linnets enzo.
Toen ik afgelopen herfst in Berlijn was, had ik dat ookquote:Op zondag 9 juni 2019 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dus ook drie dagen lang toen ik daar was, afgewisseld met Over de Muur.
En dan straks half ESF een ban. Gazallag!quote:Op zondag 9 juni 2019 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is maar waar je op letquote:
Niks mis met een scherpe blikquote:
Vroeger was ik ook nog wel eens een beetje voor Portugal, maar zeker sinds die wedstrijd ben ik het met bovenstaande eens.quote:Op zondag 9 juni 2019 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Na de Battle of Nuremberg in 2006 mag geen Nederlander ooit voor Portugal zijn
quote:Op zondag 9 juni 2019 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Haha ik kom er net achter dat dat beest van die hehehehe-gif een iGUANA heet.
Is dat met die 13 gele kaarten of zoiets?quote:
Dit was zo bizarquote:
16 gele en 4 rode kaartenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dat met die 13 gele kaarten of zoiets?
Slag van Neurenberg. 20 kaarten, waarvan 16 geel en 4 rood.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dat met die 13 gele kaarten of zoiets?
Oh. Het was nog erger dan dat ik me herinnerquote:
Jij had toen iets met de scheids?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Ik kan me die wedstrijd nog wel vaag herinneren ja, maar vooral de woedende smsjes van mijn ex.
Ik vind dat onze Roger even naar de wc moet.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:23 schreef Fred_B het volgende:
Zou Babel gemist worden als die even naar de wc zou gaan?
Ja en moet Greys nog niet even met de honden naar buiten?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat onze Roger even naar de wc moet.
Ik keek ook naar de wiki en las 1,1 en dacht oké, matig.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:25 schreef Guanabana het volgende:
In Nederland werd de wedstrijd door ruim 11,1 miljoen mensen bekeken
Wow sick veel
Ik weet niet of dat werkt.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat onze Roger even naar de wc moet.
Vind ik wel, ze kijken vast heel zielig naar de voordeur.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en moet Greys nog niet even met de honden naar buiten?
Neem het risico, het is toch maar Nations League.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat werkt.
Ik kan wel even naar de keuken, maar dat betekend meestal slechts dat een van de twee partijen scoort. Ik heb geen invloed op welke partij en als ik zie waar de druk ligt durf ik niet zo goed.
Oh huh ik dacht altijd dat Nederland - Argentinië 2014 de meeste ooit was met 9,5 miljoenquote:Op zondag 9 juni 2019 21:25 schreef Guanabana het volgende:
In Nederland werd de wedstrijd door ruim 11,1 miljoen mensen bekeken
Wow sick veel
Nou. Daarom gaat het dus kut.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nu geen voetbal, dat zou voldoende moeten zijn.
(De honden slapen)
Zet voetbal aan, maak de honden wakker en ga ze uitlaten.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik kijk nu geen voetbal, dat zou voldoende moeten zijn.
(De honden slapen)
Ik denk nog steeds een milliseconde aan de musical dus ik krijg bij een dergelijke post altijd even Jellicle ball in m’n hoofd.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:29 schreef ryxje het volgende:
Iedere keer als ik op dit forum de afkorting CATS lees moet ik aan CATS the musical of aaan katten denken. Ook al weet ik dat het staat voor Calm after the storm van TCL🙈
@Greys, doe effe.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zet voetbal aan, maak de honden wakker en ga ze uitlaten.
Dat is een teken dat je nog ietsss. te weinig in dit forum komt. Want als je dat maar vaak/lang genoeg doet zijn TCL je eerste associatie met CATS op een gegeven moment.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:29 schreef ryxje het volgende:
Iedere keer als ik op dit forum de afkorting CATS lees moet ik aan CATS the musical of aaan katten denken. Ook al weet ik dat het staat voor Calm after the storm van TCL🙈
Dit heb ik eigenlijk ook altijd als ik hier CATS leesquote:Op zondag 9 juni 2019 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds een milliseconde aan de musical dus ik krijg bij een dergelijke post altijd even Jellicle ball in m’n hoofd.
Can confirmquote:Op zondag 9 juni 2019 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is een teken dat je nog ietsss. te weinig in dit forum komt. Want als je dat maar vaak/lang genoeg doet zijn TCL je eerste associatie met CATS op een gegeven moment.
Ik was toen foetus, blame it on mequote:Op zondag 9 juni 2019 21:29 schreef Meke het volgende:
Ik krijg braaf niet hoor! EK '88 was het laatste toernooi waarbij ik niet in beeld was, dus dat lijkt me het veiligst![]()
Ja jemagggggquote:
Met een andere tegenstander had ik het risico genomen, maar Portugal níet zien winnen wil ik zo mogelijk nog meer dan Nederland wel zien winnen.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Neem het risico, het is toch maar Nations League.
Ik had een oranje petje met daarin zwarte strotouwen geplakt en zat zo als Gullit gillend voor de buis.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:29 schreef Meke het volgende:
Ik krijg braaf niet hoor! EK '88 was het laatste toernooi waarbij ik niet in beeld was, dus dat lijkt me het veiligst![]()
quote:Op zondag 9 juni 2019 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was toen foetus, blame it on meMaar dan positief.
Is hier ook beeldmateriaal van?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had een oranje petje met daarin zwarte strotouwen geplakt en zat zo als Gullit gillend voor de buis.
Je weet het niet, misschien rijden al zijn voorgangers wel lek of vliegen ze uit de bocht. #ditkannogmisgaanquote:Op zondag 9 juni 2019 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jemaggggg
Oké oké.
Moment..
KOM OP B'S
JULLIE MOTTEN MEE
Max wint toch niet
Ik moet in september 1992 zijn verwekt. Is er toen nog iets bijzonder slecht/goed gegaan met Nederland?quote:Op zondag 9 juni 2019 21:33 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, ik ben ongeveer rond WK90 verwektDus wist niet helemaaal of dat telde, maar anders klonk het zo suf
Semi 2 winnen we joahquote:Op zondag 9 juni 2019 21:35 schreef Strani het volgende:
Nog geen doelpogingen van Nederland.. loopt niet zo lekker.
Maar: We zijn altijd beter in de tweede helft
Goeie keuzes.quote:
Dan kies je ook net de avond uit waarin heel ESF hier aan de zuurstoftank zat van spanningquote:
Dat heb ik soms inderdaad ookquote:Op zondag 9 juni 2019 21:34 schreef Em31 het volgende:
Bij TCL moet ik altijd nog wel even goed kijken kf het niet over TLC gaat
negen levens verspeeld die avond......quote:Op zondag 9 juni 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kies je ook net de avond uit waarin heel ESF hier aan de zuurstoftank zat van spanningIn vergelijking daarmee is alles peanuts
Ik heb cashewnoten.quote:Op zondag 9 juni 2019 21:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kies je ook net de avond uit waarin heel ESF hier aan de zuurstoftank zat van spanningIn vergelijking daarmee is alles peanuts
quote:
Niets wat ik onthouden hebquote:Op zondag 9 juni 2019 21:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moet in september 1992 zijn verwekt. Is er toen nog iets bijzonder slecht/goed gegaan met Nederland?
Ongezouten.quote:
Ja dat dusquote:Op zondag 9 juni 2019 21:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat heb ik soms inderdaad ookEn dan denk ik aan het tv-kanaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |