Hoepel op joh.quote:
joint manquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Mo_muffin, ze gaan er met je bong ervandoor.
Stomme Engelse vertaling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk weetje, de gitaar die Frank hier bespeelt is 'de gitaar' weliswaar even een beetje opgeknapt en met een nieuwe hals, die Jimi Hendrix in 1967 in de fik stak.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Een jonko is geen bong.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Mo_muffin, ze gaan er met je bong ervandoor.
Ga jij dan mij maar eens het verschil uitleggen.quote:
Check,check.quote:
Moment,ik kom zo bij je .quote:
Que?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij dan mij maar eens het verschil uitleggen.
Kan niet, ik zit onder de plak.quote:
Meen je niet? Bij Sas?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet, ik zit onder de plak.
Dat sowieso.quote:
Dat geeft enigszins hoop voor De Dees dan weer.quote:
quote:
Ik ken er wel één.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geeft enigszins hoop voor De Dees dan weer.
Maar wee degene die in dat gat terecht komt.
Wat denk je nou zelf.quote:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Morgen zijn de winkels gesloten,hebben jullie wel genoeg bier in huis?
In wat voor een gehucht leef jij?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:
Dat gegraaf komt morgen dan wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk niet meer, 2 wijntjes in mijn mik, voorlopig einde oefening
Ik wilde iets soortgelijks zeggenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In wat voor een gehucht leef jij?
gewoon open hier hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Leeuwarden,je weet vast niet waar dat ligt met je gebrekkige kennis.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In wat voor een gehucht leef jij?
Hier is morgen de fokking Jumbo gesloten en maandag hebben ze zondagsrooster, gofferdetiefus, ik zag het op tijd, maar de kroegen en alle leuke tenten zijn gewoon open hoor.quote:
Oeh, bitchfightquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leeuwarden,je weet vast niet waar dat ligt met je gebrekkige kennis.
Of een ruby port.is ook lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:36 schreef Marsani het volgende:
Kaasplankje gekocht en daar hoort een lekkere fruitige rode wijn bij.
Die weet ik wel, ligt ten noorden van Maastricht.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leeuwarden,je weet vast niet waar dat ligt met je gebrekkige kennis.
Geniet ervanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:36 schreef Marsani het volgende:
Kaasplankje gekocht en daar hoort een lekkere fruitige rode wijn bij.
Ik was verliefd op die dame met het zwarte haar.quote:
De messen zijn weer geslepen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verwacht zo weer politie hier een eindje verderop, het gaat weer mis.
Port is zo verraderlijk vind ik. Drinkt lekker weg en dan moet je een keer plassen en gaat staan en BOINK, alles beweegt.quote:
Op Orry??? Well well wellquote:
Die gemene? Ashley geloof ik. Ze was wel heel mooi.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was verliefd op die dame met het zwarte haar.
Ja dat is niet zo slim geweest .. Hij had beter gelijk kunnen wisselen en tijd zetten op een lege baan..quote:
Kirsty Alley?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was verliefd op die dame met het zwarte haar.
Of die andere, Madeleinequote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die gemene? Ashley geloof ik. Ze was wel heel mooi.
voordeel is wel dat Max nu wel gewoon kan keizen op welke band hij gaat starten.. En natuurlijk een vette inhaal racequote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
Port, die van mijn zus, somsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Port is zo verraderlijk vind ik. Drinkt lekker weg en dan moet je een keer plassen en gaat staan en BOINK, alles beweegt.
Dat heb ik altijd halverwege een fles wodkaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Port is zo verraderlijk vind ik. Drinkt lekker weg en dan moet je een keer plassen en gaat staan en BOINK, alles beweegt.
Hoiquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet hoor, maar van 2 verschillende mensen ooit gehoord
Met grijze lokjes.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik lijk op Kunta van Roots, maar dan blank, met lang blond haar.
Oh ja, ze speelde de zus van George Hazard. Ahhh hoe heette ze daar. Virgilia!quote:
Mot ik een tweede kuil graven?quote:
Voor Mo?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot ik een tweede kuil graven?
Ja zeg, halverwege.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd halverwege een fles wodka
Ligt eraan, of je een rocker, een nerd, of een hipster bent.quote:
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan, of je een rocker, een nerd, of een hipster bent.
Of gewoon een eikol.
Ik doe niet aan hokjesquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan, of je een rocker, een nerd, of een hipster bent.
Of gewoon een eikol.
ditquote:
Ik was fliefd op Brett Main.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... wat moet je daar nou van zeggen.
Ik zag Lebbis wel eens live, een van de beste van Nederland die gast, zonder Janssen is ie tien keer beter en aangenamer.quote:
Ja en? Niemand boeit dat.quote:
Genie Francis. Ook een mooie vrouw. Ik vond haar ook leuk. Ashton was de bitch.quote:
Ben ik niet helemaal met je eens,ik hou wel van vaart in een voorstelling.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag Lebbis wel eens live, een van de beste van Nederland die gast, zonder Janssen is ie tien keer beter en aangenamer.
Zusje van Orrie.quote:
Lebbis zorgt daar wel voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens,ik hou wel van vaart in een voorstelling.
#metooquote:
ben je bij Mo?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:55 schreef chufi het volgende:
Wat duurt dat rotzooi opruimen lang zeg... Wordt nog wat morgen
Ja, is wel een redelijk mooie man. Van de serie herinner ik me niet zoveel, maar ik keek alles wat sf was.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:57 schreef Marsani het volgende:
Over mooi gesproken... Ronan Dex van Stargate Atlantis.![]()
Vond dat ook een leuke serie.
Lesley Annequote:
Oeh dan nog eens kijken, was best heel erg intrigerend.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is wel een redelijk mooie man. Van de serie herinner ik me niet zoveel, maar ik keek alles wat sf was.
quote:
Is het niet verouderd?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Oeh dan nog eens kijken, was best heel erg intrigerend.
Hey.quote:
Daar gaan we op drinken, wat wil jij?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar gaan we op drinken, wat wil jij?
Alles is goed, behalve azijnquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Biertje doen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik trok net een blikje open en waarschijnlijk is die gevallen geweest. Bier spoot over mijn modelbouw heen.quote:
Neeeee. Veel schade?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik trok net een blikje open en waarschijnlijk is die gevallen geweest. Bier spoot over mijn modelbouw heen.
Ohw dat is balen. Al die kleine onderdeeltjes kleverig.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik trok net een blikje open en waarschijnlijk is die gevallen geweest. Bier spoot over mijn modelbouw heen.
Die van AH? Die doen de laatste steeds vaker,ligt niet aan u.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt gelukkig mee.quote:
Idd, met de volgende wat voorzichtiger zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die van AH? Die doen de laatste steeds vaker,ligt niet aan u.
Altijd van je aftrekken,en niet richting veldkeuken project.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, met de volgende wat voorzichtiger zijn.
I don't liequote:
Altijd van je af.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Altijd van je aftrekken,en niet richting veldkeuken project.
quote:
hetzelfde geldt voor een stanley mes. Kan ik uit ervaring zeggen. Altijd van je afquote:
Ben je nog compleet?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor een stanley mes. Kan ik uit ervaring zeggen. Altijd van je af
Het ging over een jeep heen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Altijd van je aftrekken,en niet richting veldkeuken project.
https://koelman.com/koelman-opent-een-duyvis-zakje/quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor een stanley mes. Kan ik uit ervaring zeggen. Altijd van je af
dat wel. Littekentje hier en daarquote:
Ik ook en je weet het maar gaat naar me toe handiger.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
met een fluitje het riet inquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik ook en je weet het maar gaat naar me toe handiger.
Zowiezo gen krach erop zetten. Ik gebruik scalpel mesje en ooit één keer gedaan en dwars door mijn duim en nagel heen.3 hechtingen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bier is sowieso ranzig.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou bier uit een flesje smaakt wel beter, maar ieder zijn dingDronk gister zelf ook drank uit een blikje
als je eenmaal gewend ben dan gaat t wel, van je af.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik ook en je weet het maar gaat naar me toe handiger.
Ik giet het ook in een glas en ranzig kan ik ook zijn.quote:
Met een kaasschaaf lukt dus ook kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zowiezo gen krach erop zetten. Ik gebruik scalpel mesje en ooit één keer gedaan en dwars door mijn duim en nagel heen.3 hechtingen.
Bel dat je er te moe voor bent.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
Ik zou eigenlijk nu naar een feestje maar ik zit een beetje heel erg tijd te rekken. Geen zin
Wij rekken wel met je mee hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
Ik zou eigenlijk nu naar een feestje maar ik zit een beetje heel erg tijd te rekken. Geen zin
Ik heb gelachenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
https://koelman.com/koelman-opent-een-duyvis-zakje/
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met een kaasschaaf lukt dus ook kan ik je vertellen
Vaak zijn de feestjes waar je geen zin in had achteraf de leukste.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
dat is wel heel lief van julliequote:
Het is zo'n inloopding in een café hier. Denk dat ik inderdaad even app dat ik niet kom.quote:
Radler is geen bier, da's limonadequote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Radler vind ik lekker en Dors Cerveza
dat is ook wel weer zo. Misschien heel even m'n gezicht laten zien. Moet ik opstaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:26 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vaak zijn de feestjes waar je geen zin in had achteraf de leukste.
Sukses en veel plezier.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is ook wel weer zo. Misschien heel even m'n gezicht laten zien. Moet ik opstaan.
Hmmm, desperados word ik wel blij van.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Radler vind ik lekker en Dors Cerveza
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:26 schreef Prisha het volgende:
Het is zo'n inloopding in een café hier. Denk dat ik inderdaad even app dat ik niet kom.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is ook wel weer zo. Misschien heel even m'n gezicht laten zien. Moet ik opstaan.
Nee ik ga niet. Die rare gast van dat vorige feest komt ook bedenk ik me net. Toen was ik gevlucht. Ik blijf lekker zitten. Bij julliequote:
Ook goed, rare gasten zijn er om uit de weg te gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik ga niet. Die rare gast van dat vorige feest komt ook bedenk ik me net. Toen was ik gevlucht. Ik blijf lekker zitten. Bij jullie
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik ga niet. Die rare gast van dat vorige feest komt ook bedenk ik me net. Toen was ik gevlucht. Ik blijf lekker zitten. Bij jullie
Zeg, zo jaag je haar weer weg hierquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook goed, rare gasten zijn er om uit de weg te gaan.
Eerst slaan dan pas vluchten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog niet gehad, ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hmmm, desperados word ik wel blij van.
Ik sla nooitquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Eerst slaan dan pas vluchten.
Leuk dat je bij ons blijft.
you kick assquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik sla nooitalleen kickboxen maar dat is anders
Kneus.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zowiezo gen krach erop zetten. Ik gebruik scalpel mesje en ooit één keer gedaan en dwars door mijn duim en nagel heen.3 hechtingen.
quote:
quote:
Hoger komt ze niet.quote:
daar kom ik niet bij met kickenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar kom ik niet bij met kicken![]()
Hmmm ik neem mijn woorden terug. Ik heb wel eens een pets op een ass gegeven. Dus toch geslagen
ben t gewendquote:
het was een lekkere assquote:
quote:
quote:
Ik ook niet.quote:
quote:
Voor je het weet lig je in één of andere kamasutra-houdgreep naar adem te happenquote:
Ik kan nog niks, wel me opgegeven voor Krav maga want voel me de laatste tijd vaak onveilig als ik laat met mijn hondje loop. En wil van dat gevoel af. Volgende week de eerste les.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik sla nooitalleen kickboxen maar dat is anders
En ik was al bang voor je.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik kan nog niks, wel me opgegeven voor Krav maga want voel me de laatste tijd vaak onveilig als ik laat met mijn hondje loop. En wil van dat gevoel af. Volgende week de eerste les.
Krav Maga is helemaal top.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik kan nog niks, wel me opgegeven voor Krav maga want voel me de laatste tijd vaak onveilig als ik laat met mijn hondje loop. En wil van dat gevoel af. Volgende week de eerste les.
Heb ik ook gedaan. Weerbaarheidstraining, was een training van 2 dagen. Geeft wel zelfvertrouwen. Hartstikke goedquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat er ook al #KuToo is opgestart.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Oei heb je geluk gehad, was vast voor het #metoo tijdperk.
Was een bekende, iemand waar ik even wat mee had. Dan mag hetquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Oei heb je geluk gehad, was vast voor het #metoo tijdperk.
Als je het jarenlang doet, wordt het een automatische reflex.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Weerbaarheidstraining, was een training van 2 dagen. Geeft wel zelfvertrouwen. Hartstikke goed
Voor je zelfvertrouwen zeker.NEE is NEE.quote:
quote:
Ga je de Stay Away training doen van de IKMF?quote:
quote:
Stop,ik wil dit niet,en dan je arm strekken.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ga je de Stay Away training doen van de IKMF?
Tnx, was het helemaal vergetenquote:
Asperge tijd is over.quote:
Jij denkt te ver.quote:
Ja ja, maar dat kunnen ze ook, multifunctioneel.quote:
Detail.quote:
Ja hier staat IKMF bij. Wilde eerst in het dorp maar de trainer is opgepakt wegens dat gedoe om No Surrender en weet ik veel. Jammer, erg leuke man. Anders al een half jaar terug begonnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ga je de Stay Away training doen van de IKMF?
GDquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond. Alles wel hier?
En WTF Mo, die ui.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:48 schreef chufi het volgende:
@:Prisha
Het gaat niet goed met de Red Sox
[ afbeelding ]
Gaat wel GD, dank en met u?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
En WTF Mo, die ui.
GD ,hoi. Wat leuk.Heb jij vechtsport gedaan?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
En WTF Mo, die ui.
Ja dat is dan de Stay Away. Die zijn goed. Daar ga je wat aan hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja hier staat IKMF bij. Wilde eerst in het dorp maar de trainer is opgepakt wegens dat gedoe om No Surrender en weet ik veel. Jammer, erg leuke man. Anders al een half jaar terug begonnen.
Deze, heb je enig idee wat het is?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
En WTF Mo, die ui.
Een op hol geslagen tosti?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze, heb je enig idee wat het is?
Eigen bewerkte foto hoor.
Blij om. Ben laatste tijd wat onstabiel in gedachten als ik laat buitenloop. En ga dan dingen denken die ik niet wil denken als ik iemand zie lopen. Soms ga ik terug naar huis of doe alvast mijn huissleutels zo tussen mijn vingers dat ik kan steken. Dat gevoel wil ik niet hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat is dan de Stay Away. Die zijn goed. Daar ga je wat aan hebben.
Ik gok op een beste plak Marroc.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Navond.![]()
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gok op een beste plak Marroc.
Nee joh, ik vecht alleen verbaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GD ,hoi. Wat leuk.Heb jij vechtsport gedaan?
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gok op een beste plak Marroc.
Hier ook, het is een ramp.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja goed, maar druk.![]()
Dat ongelukkige tuinwerk joh. Er komt geen eind aan.
Ik weet het echt niet, maar het is een soort Murp ui. Zo druk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Navond.![]()
opgelost!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja goed, maar druk.![]()
Dat ongelukkige tuinwerk joh. Er komt geen eind aan.
Mijn man heeft het al over een appartementje.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:54 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier ook, het is een ramp.Weet niks van planten en ineens een tuin onderhouden van bijna 1000 vierkante meter. Moed zakt me soms in de schoenen.
Vandaag de dag is dat niet vreemd. Helaas. Huissleutels al in de hand hebben is een van de tips die je krijgt, dus dat doe je al goed. Hetzelfde geldt als je een parkeergarage inloopt voor je auto trouwens.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Blij om. Ben laatste tijd wat onstabiel in gedachten als ik laat buitenloop. En ga dan dingen denken die ik niet wil denken als ik iemand zie lopen. Soms ga ik terug naar huis of doe alvast mijn huissleutels zo tussen mijn vingers dat ik kan steken. Dat gevoel wil ik niet hebben.
Ik laat mijn piemel zien en dan ligt mijn tegenstander in een deuk en ik kan verder lopen.quote:
Geen medelijden?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat mijn piemel zien en dan ligt mijn tegenstander in een deuk en ik kan verder lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |