https://koelman.com/koelman-opent-een-duyvis-zakje/quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor een stanley mes. Kan ik uit ervaring zeggen. Altijd van je af
dat wel. Littekentje hier en daarquote:
Ik ook en je weet het maar gaat naar me toe handiger.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor een stanley mes. Kan ik uit ervaring zeggen. Altijd van je af
met een fluitje het riet inquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik ook en je weet het maar gaat naar me toe handiger.
Zowiezo gen krach erop zetten. Ik gebruik scalpel mesje en ooit één keer gedaan en dwars door mijn duim en nagel heen.3 hechtingen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bier is sowieso ranzig.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou bier uit een flesje smaakt wel beter, maar ieder zijn dingDronk gister zelf ook drank uit een blikje
als je eenmaal gewend ben dan gaat t wel, van je af.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik ook en je weet het maar gaat naar me toe handiger.
Ik giet het ook in een glas en ranzig kan ik ook zijn.quote:
Met een kaasschaaf lukt dus ook kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zowiezo gen krach erop zetten. Ik gebruik scalpel mesje en ooit één keer gedaan en dwars door mijn duim en nagel heen.3 hechtingen.
Bel dat je er te moe voor bent.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
Ik zou eigenlijk nu naar een feestje maar ik zit een beetje heel erg tijd te rekken. Geen zin
Wij rekken wel met je mee hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
Ik zou eigenlijk nu naar een feestje maar ik zit een beetje heel erg tijd te rekken. Geen zin
Ik heb gelachenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:18 schreef tonja het volgende:
[..]
https://koelman.com/koelman-opent-een-duyvis-zakje/
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Met een kaasschaaf lukt dus ook kan ik je vertellen
Vaak zijn de feestjes waar je geen zin in had achteraf de leukste.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:23 schreef Prisha het volgende:
dat is wel heel lief van julliequote:
Het is zo'n inloopding in een café hier. Denk dat ik inderdaad even app dat ik niet kom.quote:
Radler is geen bier, da's limonadequote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Radler vind ik lekker en Dors Cerveza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |