Daar gaan we op drinken, wat wil jij?quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar gaan we op drinken, wat wil jij?
Alles is goed, behalve azijnquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Biertje doen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik trok net een blikje open en waarschijnlijk is die gevallen geweest. Bier spoot over mijn modelbouw heen.quote:
Neeeee. Veel schade?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik trok net een blikje open en waarschijnlijk is die gevallen geweest. Bier spoot over mijn modelbouw heen.
Ohw dat is balen. Al die kleine onderdeeltjes kleverig.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik trok net een blikje open en waarschijnlijk is die gevallen geweest. Bier spoot over mijn modelbouw heen.
Die van AH? Die doen de laatste steeds vaker,ligt niet aan u.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt gelukkig mee.quote:
Idd, met de volgende wat voorzichtiger zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die van AH? Die doen de laatste steeds vaker,ligt niet aan u.
Altijd van je aftrekken,en niet richting veldkeuken project.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, met de volgende wat voorzichtiger zijn.
I don't liequote:
Altijd van je af.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Altijd van je aftrekken,en niet richting veldkeuken project.
quote:
hetzelfde geldt voor een stanley mes. Kan ik uit ervaring zeggen. Altijd van je afquote:
Ben je nog compleet?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor een stanley mes. Kan ik uit ervaring zeggen. Altijd van je af
Het ging over een jeep heen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Altijd van je aftrekken,en niet richting veldkeuken project.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |