GDquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond. Alles wel hier?
En WTF Mo, die ui.

quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:48 schreef chufi het volgende:
@:Prisha
Het gaat niet goed met de Red Sox
[ afbeelding ]

Gaat wel GD, dank en met u?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
En WTF Mo, die ui.

GD ,hoi. Wat leuk.Heb jij vechtsport gedaan?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
En WTF Mo, die ui.

Ja dat is dan de Stay Away. Die zijn goed. Daar ga je wat aan hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:47 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja hier staat IKMF bij. Wilde eerst in het dorp maar de trainer is opgepakt wegens dat gedoe om No Surrender en weet ik veel. Jammer, erg leuke man. Anders al een half jaar terug begonnen.

Deze, heb je enig idee wat het is?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:49 schreef Gooddeal het volgende:
En WTF Mo, die ui.

Een op hol geslagen tosti?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze, heb je enig idee wat het is?
Eigen bewerkte foto hoor.

Blij om. Ben laatste tijd wat onstabiel in gedachten als ik laat buitenloop. En ga dan dingen denken die ik niet wil denken als ik iemand zie lopen. Soms ga ik terug naar huis of doe alvast mijn huissleutels zo tussen mijn vingers dat ik kan steken. Dat gevoel wil ik niet hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat is dan de Stay Away. Die zijn goed. Daar ga je wat aan hebben.

Ik gok op een beste plak Marroc.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Navond.![]()

quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gok op een beste plak Marroc.

Nee joh, ik vecht alleen verbaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GD ,hoi. Wat leuk.Heb jij vechtsport gedaan?

quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik gok op een beste plak Marroc.

Hier ook, het is een ramp.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja goed, maar druk.![]()
Dat ongelukkige tuinwerk joh. Er komt geen eind aan.

Ik weet het echt niet, maar het is een soort Murp ui. Zo druk.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Navond.![]()

opgelost!quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]![]()
Ja goed, maar druk.![]()
Dat ongelukkige tuinwerk joh. Er komt geen eind aan.

Mijn man heeft het al over een appartementje.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:54 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier ook, het is een ramp.Weet niks van planten en ineens een tuin onderhouden van bijna 1000 vierkante meter. Moed zakt me soms in de schoenen.

Vandaag de dag is dat niet vreemd. Helaas. Huissleutels al in de hand hebben is een van de tips die je krijgt, dus dat doe je al goed. Hetzelfde geldt als je een parkeergarage inloopt voor je auto trouwens.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Blij om. Ben laatste tijd wat onstabiel in gedachten als ik laat buitenloop. En ga dan dingen denken die ik niet wil denken als ik iemand zie lopen. Soms ga ik terug naar huis of doe alvast mijn huissleutels zo tussen mijn vingers dat ik kan steken. Dat gevoel wil ik niet hebben.

Ik laat mijn piemel zien en dan ligt mijn tegenstander in een deuk en ik kan verder lopen.quote:

Geen medelijden?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik laat mijn piemel zien en dan ligt mijn tegenstander in een deuk en ik kan verder lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |