dat is ook wel weer zo. Misschien heel even m'n gezicht laten zien. Moet ik opstaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:26 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vaak zijn de feestjes waar je geen zin in had achteraf de leukste.
Sukses en veel plezier.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is ook wel weer zo. Misschien heel even m'n gezicht laten zien. Moet ik opstaan.
Hmmm, desperados word ik wel blij van.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Radler vind ik lekker en Dors Cerveza
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:26 schreef Prisha het volgende:
Het is zo'n inloopding in een café hier. Denk dat ik inderdaad even app dat ik niet kom.
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is ook wel weer zo. Misschien heel even m'n gezicht laten zien. Moet ik opstaan.
Nee ik ga niet. Die rare gast van dat vorige feest komt ook bedenk ik me net. Toen was ik gevlucht. Ik blijf lekker zitten. Bij julliequote:
Ook goed, rare gasten zijn er om uit de weg te gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik ga niet. Die rare gast van dat vorige feest komt ook bedenk ik me net. Toen was ik gevlucht. Ik blijf lekker zitten. Bij jullie
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee ik ga niet. Die rare gast van dat vorige feest komt ook bedenk ik me net. Toen was ik gevlucht. Ik blijf lekker zitten. Bij jullie
Zeg, zo jaag je haar weer weg hierquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook goed, rare gasten zijn er om uit de weg te gaan.
Eerst slaan dan pas vluchten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nog niet gehad, ook maar eens proberenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:29 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hmmm, desperados word ik wel blij van.
Ik sla nooitquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:31 schreef Marsani het volgende:
[..]
Eerst slaan dan pas vluchten.
Leuk dat je bij ons blijft.
you kick assquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik sla nooitalleen kickboxen maar dat is anders
Kneus.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zowiezo gen krach erop zetten. Ik gebruik scalpel mesje en ooit één keer gedaan en dwars door mijn duim en nagel heen.3 hechtingen.
quote:
quote:
Hoger komt ze niet.quote:
daar kom ik niet bij met kickenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
daar kom ik niet bij met kicken![]()
Hmmm ik neem mijn woorden terug. Ik heb wel eens een pets op een ass gegeven. Dus toch geslagen
ben t gewendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |