Die weet ik wel, ligt ten noorden van Maastricht.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leeuwarden,je weet vast niet waar dat ligt met je gebrekkige kennis.

Geniet ervanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:36 schreef Marsani het volgende:
Kaasplankje gekocht en daar hoort een lekkere fruitige rode wijn bij.

Ik was verliefd op die dame met het zwarte haar.quote:

De messen zijn weer geslepen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verwacht zo weer politie hier een eindje verderop, het gaat weer mis.

Port is zo verraderlijk vind ik. Drinkt lekker weg en dan moet je een keer plassen en gaat staan en BOINK, alles beweegt.quote:

Op Orry??? Well well wellquote:

Die gemene? Ashley geloof ik. Ze was wel heel mooi.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was verliefd op die dame met het zwarte haar.

Ja dat is niet zo slim geweest .. Hij had beter gelijk kunnen wisselen en tijd zetten op een lege baan..quote:

Kirsty Alley?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik was verliefd op die dame met het zwarte haar.

Of die andere, Madeleinequote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
Die gemene? Ashley geloof ik. Ze was wel heel mooi.

voordeel is wel dat Max nu wel gewoon kan keizen op welke band hij gaat starten.. En natuurlijk een vette inhaal racequote:

quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Marsani het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:41 schreef Marsani het volgende:
[..]

Port, die van mijn zus, somsquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Port is zo verraderlijk vind ik. Drinkt lekker weg en dan moet je een keer plassen en gaat staan en BOINK, alles beweegt.

Dat heb ik altijd halverwege een fles wodkaquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Port is zo verraderlijk vind ik. Drinkt lekker weg en dan moet je een keer plassen en gaat staan en BOINK, alles beweegt.

Hoiquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het zelf niet hoor, maar van 2 verschillende mensen ooit gehoord

Met grijze lokjes.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik lijk op Kunta van Roots, maar dan blank, met lang blond haar.

Oh ja, ze speelde de zus van George Hazard. Ahhh hoe heette ze daar. Virgilia!quote:

Mot ik een tweede kuil graven?quote:

Voor Mo?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot ik een tweede kuil graven?

Ja zeg, halverwege.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd halverwege een fles wodka
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |