Hoepel op joh.quote:
joint manquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Mo_muffin, ze gaan er met je bong ervandoor.
Stomme Engelse vertaling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk weetje, de gitaar die Frank hier bespeelt is 'de gitaar' weliswaar even een beetje opgeknapt en met een nieuwe hals, die Jimi Hendrix in 1967 in de fik stak.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Een jonko is geen bong.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Mo_muffin, ze gaan er met je bong ervandoor.
Ga jij dan mij maar eens het verschil uitleggen.quote:
Check,check.quote:
Moment,ik kom zo bij je .quote:
Que?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga jij dan mij maar eens het verschil uitleggen.
Kan niet, ik zit onder de plak.quote:
Meen je niet? Bij Sas?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan niet, ik zit onder de plak.
Dat sowieso.quote:
Dat geeft enigszins hoop voor De Dees dan weer.quote:
quote:
Ik ken er wel één.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geeft enigszins hoop voor De Dees dan weer.
Maar wee degene die in dat gat terecht komt.
Wat denk je nou zelf.quote:
Zeker weten.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Morgen zijn de winkels gesloten,hebben jullie wel genoeg bier in huis?
In wat voor een gehucht leef jij?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:
Dat gegraaf komt morgen dan wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
ik denk niet meer, 2 wijntjes in mijn mik, voorlopig einde oefening
Ik wilde iets soortgelijks zeggenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In wat voor een gehucht leef jij?
gewoon open hier hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Leeuwarden,je weet vast niet waar dat ligt met je gebrekkige kennis.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In wat voor een gehucht leef jij?
Hier is morgen de fokking Jumbo gesloten en maandag hebben ze zondagsrooster, gofferdetiefus, ik zag het op tijd, maar de kroegen en alle leuke tenten zijn gewoon open hoor.quote:
Oeh, bitchfightquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leeuwarden,je weet vast niet waar dat ligt met je gebrekkige kennis.
Of een ruby port.is ook lekker.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:36 schreef Marsani het volgende:
Kaasplankje gekocht en daar hoort een lekkere fruitige rode wijn bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |