quote:
quote:
Ik ook niet.quote:
quote:
Voor je het weet lig je in één of andere kamasutra-houdgreep naar adem te happenquote:
Ik kan nog niks, wel me opgegeven voor Krav maga want voel me de laatste tijd vaak onveilig als ik laat met mijn hondje loop. En wil van dat gevoel af. Volgende week de eerste les.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik sla nooitalleen kickboxen maar dat is anders
En ik was al bang voor je.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik kan nog niks, wel me opgegeven voor Krav maga want voel me de laatste tijd vaak onveilig als ik laat met mijn hondje loop. En wil van dat gevoel af. Volgende week de eerste les.
Krav Maga is helemaal top.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik kan nog niks, wel me opgegeven voor Krav maga want voel me de laatste tijd vaak onveilig als ik laat met mijn hondje loop. En wil van dat gevoel af. Volgende week de eerste les.
Heb ik ook gedaan. Weerbaarheidstraining, was een training van 2 dagen. Geeft wel zelfvertrouwen. Hartstikke goedquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik zag gisteren dat er ook al #KuToo is opgestart.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Oei heb je geluk gehad, was vast voor het #metoo tijdperk.
Was een bekende, iemand waar ik even wat mee had. Dan mag hetquote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:39 schreef Marsani het volgende:
[..]
Oei heb je geluk gehad, was vast voor het #metoo tijdperk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |