Ligt eraan, of je een rocker, een nerd, of een hipster bent.quote:
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan, of je een rocker, een nerd, of een hipster bent.
Of gewoon een eikol.
Ik doe niet aan hokjesquote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt eraan, of je een rocker, een nerd, of een hipster bent.
Of gewoon een eikol.
ditquote:
Ik was fliefd op Brett Main.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja... wat moet je daar nou van zeggen.
Ik zag Lebbis wel eens live, een van de beste van Nederland die gast, zonder Janssen is ie tien keer beter en aangenamer.quote:
Ja en? Niemand boeit dat.quote:
Genie Francis. Ook een mooie vrouw. Ik vond haar ook leuk. Ashton was de bitch.quote:
Ben ik niet helemaal met je eens,ik hou wel van vaart in een voorstelling.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag Lebbis wel eens live, een van de beste van Nederland die gast, zonder Janssen is ie tien keer beter en aangenamer.
Zusje van Orrie.quote:
Lebbis zorgt daar wel voor.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens,ik hou wel van vaart in een voorstelling.
#metooquote:
ben je bij Mo?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:55 schreef chufi het volgende:
Wat duurt dat rotzooi opruimen lang zeg... Wordt nog wat morgen
Ja, is wel een redelijk mooie man. Van de serie herinner ik me niet zoveel, maar ik keek alles wat sf was.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:57 schreef Marsani het volgende:
Over mooi gesproken... Ronan Dex van Stargate Atlantis.![]()
Vond dat ook een leuke serie.
Lesley Annequote:
Oeh dan nog eens kijken, was best heel erg intrigerend.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, is wel een redelijk mooie man. Van de serie herinner ik me niet zoveel, maar ik keek alles wat sf was.
quote:
Is het niet verouderd?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 21:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Oeh dan nog eens kijken, was best heel erg intrigerend.
Hey.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |