Ik heb geklikt en ben aan het luisterenquote:
Ja, heerlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij houdt wel van koken volgens mij he
Niet langs de Turk? Iedere turk heeft dit wel. Of Pool.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar wacht, ik wil dit vanavond eten en denk niet dat ze dit hebben
nog meer tips?
quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb geklikt en ben aan het luisteren
Die bij mij in de buurt zijn dicht wanneer ik thuis ben, morgen kan wel MAAR MOET VANAVONDquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
[..]
Niet langs de Turk? Iedere turk heeft dit wel. Of Pool.
Of de toko.
Voor bij een curry? Hmm, wat komijn en kaneel misschien? Nog nooit gedaan.
Bouillon.
Ik vind 't al lastig om piepers te schillenquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk.
[..]
Niet langs de Turk? Iedere turk heeft dit wel. Of Pool.
Of de toko.
Voor bij een curry? Hmm, wat komijn en kaneel misschien? Nog nooit gedaan.
Bouillon.
Kaneel is goede balans voor wat pittige dingen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Die bij mij in de buurt zijn dicht wanneer ik thuis ben, morgen kan wel MAAR MOET VANAVOND
internet zei dat ook al maar kaneel lijkt me zo raar
dit is wel in lijn der verwachtingen maar tof dat je hebt geluisterdquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Tweede vond ik wel oke, eerste vind ik vooral apart
pittig, hahaquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneel is goede balans voor wat pittige dingen.
Heel goed, daar gaat het uiteindelijk ook omquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit is wel in lijn der verwachtingen maar tof dat je hebt geluisterd
ik vind eerst gewoon lekkah, en tweede ook
alles lekker
quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Je zei curry, ik ging uit van wat peper dan.
quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vind ik wel spannend als enige blanke en Chinees samen haha
lolquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]pittig op tata manier, sambal is net ok
quote:
We zouden vast niet de enigen zijn nee, hoop ik ookquote:
7 juliquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
We zouden vast niet de enigen zijn nee, hoop ik ook![]()
Ik weet niet eens wanneer het is en of ik dan kan. Ik kan de komende weken uberhaupt niet in het weekend want ik moet bijna ieder weekend werken
Krijg je als je alleen huisdieren hebt na je dertigste, dan denken mensen dat je niks beters te doen hebt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
[..]
We zouden vast niet de enigen zijn nee, hoop ik ook![]()
Ik weet niet eens wanneer het is en of ik dan kan. Ik kan de komende weken uberhaupt niet in het weekend want ik moet bijna ieder weekend werken
Oh is dat hetquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Krijg je als je alleen huisdieren hebt na je dertigste, dan denken mensen dat je niks beters te doen hebt.
Tyf op joh kankerdebielquote:
Oh dat is al super snel en een van de lastigste weekendenquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
7 juli
een vriendin gaat ook mee en ze is net vrijgezel geworden![]()
en je mag wiet roken
ITS AMAZING
Ja, zou haar echt raken. En heel liefquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh dat is al super snel en een van de lastigste weekenden
Is ze lekker?
Picsquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zou haar echt raken. En heel lief![]()
super snelnog een maand opoe
Wtf hou je bek man wtf doe je stoer over wietquote:
In weekenden is gepland werk, dan kan ik juist geen vrij vragen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vraag vrij, snel
is vier weken van te voren
krijg je dan extra betaald?quote:Op donderdag 6 juni 2019 18:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
In weekenden is gepland werk, dan kan ik juist geen vrij vragen.
Moet normaal geen weekenden thank god
Niet mijn probleemquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Accu van m'n tel gaat vet snel leeg tyfus kut
Ben je boos? Pluk een roos vriendquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wtf hou je bek man wtf doe je stoer over wiet
Je hoerenmoeder haagsquote:
Opgeruimd staat netjesquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:43 schreef Solotovski het volgende:
Accu van m'n tel gaat vet snel leeg tyfus kut
Je kan het welquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:45 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb in 2 maanden 1 note gekregen wat is dit
Ze nemen je niet meer serieus denk ikquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:45 schreef Solotovski het volgende:
Dit was waarschijnlijk een nee dus ik kijk nogquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:39 schreef Crack_ het volgende:
nais, maar was dit een nee of een ik kijk nog
Hahaquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit was waarschijnlijk een nee dus ik kijk nog
Ik kan wel ja zeggen maar dan is het van jaaa noel kutjunkquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent wel in een obstinaat buitje, nog geen drugs op?
Wacht eigenlijk op zijn overdosisquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent wel in een obstinaat buitje, nog geen drugs op?
@Pharkusquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wacht eigenlijk op zijn overdosis
Ja je bent toch ook gewoon een drugsverslaafdequote:Op donderdag 6 juni 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kan wel ja zeggen maar dan is het van jaaa noel kutjunk
Wanneer is iemand verslaafdquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je bent toch ook gewoon een drugsverslaafde
Nee hoor zodra het zover is wil hij gewoon snel hulp inschakelen. Wat een lieverd die profquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:Pharkus
@:haags_kwartiertje
@:Amarantha
Dit is toch gewoon een doodsverwensing?
wazige definitiequote:Op donderdag 6 juni 2019 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je niet meer lichamelijk en/of geestelijk zonder het spul kunt.
Huilebalkquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:Pharkus
@:haags_kwartiertje
@:Amarantha
Dit is toch gewoon een doodsverwensing?
Heey leuk dat je er weer bentquote:
Houd je bek nou maarquote:
Doe ik ook want ik typquote:
Stop daar ook maar meequote:
Je leerlingen luisteren misschien naar je maar ik nietquote:
Okéquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je leerlingen luisteren misschien naar je maar ik niet
Heey framboosjequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké
Wat heb ik afgelopen dagen gemist hier? Of zal ik zelf dat ene topic maar teruglezen haha
Hey liefjequote:
Kom eten brengen, heb nog niet gegetenquote:
welk topic?quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké
Wat heb ik afgelopen dagen gemist hier? Of zal ik zelf dat ene topic maar teruglezen haha
Klb scquote:
Heb geen etenquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom eten brengen, heb nog niet gegeten
Haha watquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
toen myrr teveel sos had gedaan of welke
Is ook eiwitrijk dus is goed, komquote:
Nee vertel me allesquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
damn niet meegekregen? was mooi
KLB / [KLB SC] zin om anoniem te neuken vanaf 260 ofzo, topic erna is het heftigstquote:
Heb nu dit topic gelezen en het is wel weer een gênante bende hequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] zin om anoniem te neuken vanaf 260 ofzo, topic erna is het heftigst
zo gaat dat hier op de "foks"quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nu dit topic gelezen en het is wel weer een gênante bende he
Ach, uiteindelijk posten we allemaal in 't zelfde afvoerputjequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zo gaat dat hier op de "foks"
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk posten we allemaal in 't zelfde afvoerputje
Haha nice one dit, goed gedaan Noëllequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:54 schreef Solotovski het volgende: [..] Je bent wel erg vol van jezelf he gvd man in bijna elke post een verafgoding van jezelf Je zit op fok dus je bent net zo'n stumperd als de rest
Jij bent een afvoerputje.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk posten we allemaal in 't zelfde afvoerputje
Ja het werd allemaal een beetje heel erg cringe op een gegeven momentquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Haha nice one dit, goed gedaan Noëlle
Ik zie het. Jammer dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja het werd allemaal een beetje heel erg cringe op een gegeven moment
Een medeverslaafde zou wat meer op je empathie mogen rekenen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:35 schreef Solotovski het volgende:
Beetje jammer want vind Myrr erg tof alleen dit was ff te veel
Beetje labiel welquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:35 schreef Solotovski het volgende:
Beetje jammer want vind Myrr erg tof alleen dit was ff te veel
Loserquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:45 schreef Solotovski het volgende:
Alleen nog afl 2 gezien.quote:
Die eerste met die twee gasten in dat videospel was wel nice weerquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen nog afl 2 gezien.
Gvd maar 3 afleveringen
Die moet ik nog kijken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die eerste met die twee gasten in dat videospel was wel nice weer
Ja ze heeft 3 haren eruit getrokken. Horror.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey je bent er nog
Oh en hahah grijs
oud
Blijf gewoonquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze heeft 3 haren eruit getrokken. Horror.
Duurt lang zeg zo'n verzoek is al 24 u geleden.
Nee. Ben zuur. Jammer dat we vakantie hebben want wil wel even bij ze gaan zitten voor opheldering.quote:
Verf jij je haar weleens of ben je dat van plan?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze heeft 3 haren eruit getrokken. Horror.
Duurt lang zeg zo'n verzoek is al 24 u geleden.
Ja die heb jij allemaal weggejaagdquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verf jij je haar weleens of ben je dat van plan?
Wel terugkomen hoor, dadelijk zijn er helemaal geen leuke foksters meer
Nee. Ik laat het nu groeien om over een jaar of 4 of wanneer het niet langer wordt te doneren. Dan mag je niets gedaan hebben met je haar.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verf jij je haar weleens of ben je dat van plan?
Wel terugkomen hoor, dadelijk zijn er helemaal geen leuke foksters meer
Ja dit is wel waar ahaha.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die heb jij allemaal weggejaagd
Nou veel plezier als het de bui van hier was. Tijd zat om rustig aan je spullen te pakken en voor te bereiden om te gaan kijken.quote:
Yeah rok en rol baby O yeahquote:
Laf hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja heb al 2 x verzoek ingediend maar duurt lang doe iets verkeerd denk?
quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
Ga nu gewoon elke paar maanden kloontje maken net als aber.
Ja hallo ik ken deze personen niet meer dan van gezicht. Weet ik veel wat voor leipen ze zijn en hoe ver ze terug gaan lezen.quote:
Moet nog drie jaar vijf dagen per week met deze mensen in lokalen zitten ksstksst wil graag anoniem over ze roddelen.quote:
Zo instabiel ben ik nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Gaat wel saai worden zonder instabiele hysterische Foksters, dadelijk hebben we alleen nog die ene aarsdomme en die verzuurde over.
😱 Wat een lef!!quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:22 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ben vannacht naar buiten gegaan om te kijken.
Cronometer post hier nog hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:33 schreef UitStraling het volgende:
Gaat wel saai worden zonder instabiele hysterische Foksters, dadelijk hebben we alleen nog die ene aarsdomme en die verzuurde over.
Nee tenzij je in Cartagena bentquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou veel plezier als het de bui van hier was. Tijd zat om rustig aan je spullen te pakken en voor te bereiden om te gaan kijken.
Is niet te hopen dat je het zo ver laat komenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
Ga nu gewoon elke paar maanden kloontje maken net als aber.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik heb ooit eens een jaartje of twee met een cokeverslaafde Playmate samengewoond, ik weet waar Abraham zijn potje mosterd verstopt heeftquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo instabiel ben ik nou ook weer niet hoor![]()
heb best prima mijn leven voor elkaar. Moet alleen niet teveel drinken dan komen de boemannen van vroeger naar boven.
Ben gewoon een kalm en persoon verder.
Cokeverslaafd que?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik heb ooit eens een jaartje of twee met een cokeverslaafde Playmate samengewoond, ik weet waar Abraham zijn potje mosterd verstopt heeft
Wees blij dat je nog niet bent ontvoerd, in alle kieren en gaten bent uitgescheurd en voor dood bent achtergelatenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Maar echt hallooo weergoden ik heb een strak schema omdat ik over twee weken al naar huis moet ik kan deze dag niet missen rrrrreeeee
Wat een vooroordelen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog niet bent ontvoerd, in alle kieren en gaten bent uitgescheurd en voor dood bent achtergelaten
Dit vind ik best veelzeggendquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb net zoveel met haar als met mijn scrotumbegroeiing.
Als jij graag een deurmat wil zijn is dat natuurlijk je eigen keuze.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms is het kruis sterker dan het intellect.
Ja dat is waar. Ze heeft wel ballen tho.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ja dat zet klagen over het weer wel in perspectief
Wat is er deurmat aan een vrouw met een perfect lichaam?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als jij graag een deurmat wil zijn is dat natuurlijk je eigen keuze.
Je weet zeker de naam niet meer van die playmate he, zal je net zienquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er deurmat aan een vrouw met een perfect lichaam?
Privacy mijn waarde Prof, privacy en eer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je weet zeker de naam niet meer van die playmate he, zal je net zien
Als jij Carmen Electra zegt dan kan niemand dat verifiëren hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Privacy mijn waarde Prof, privacy en eer.
Mooie stad he?quote:
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb de comeback gemist van oranje
Jij nog voetbal gekeken myrr??
Oh heb dat elke ochtend eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Moet echt slapen nu stond vanmorgen op alsof ik was overreden door een vrachtwagen
Wat heb je ondertussen gezien in zuid Amerika?quote:
quote:
Ik noem even landen op want steden zijn er echt heel erg veel: Brazilië, Argentinië, Paraguay, Uruguay, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador inclusief Galapagos en Colombia.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat heb je ondertussen gezien in zuid Amerika?
Dat is een stuk meer dan ik gezien heb.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik noem even landen op want steden zijn er echt heel erg veel: Brazilië, Argentinië, Paraguay, Uruguay, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador inclusief Galapagos en Colombia.
Kan ik echt niet kiezen, iedere dag is weer een avontuur. Dan moet ik echt dingen als Death Road fietsen en snorkelen op de Galapagoseilanden vergelijken en dat is gewoon te anders. Het klinkt zo cliché maar echt iedere dag ben ik weer ervaringen rijkerquote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is een stuk meer dan ik gezien heb.
Wat vind je tot nu het leukst wat je gezien of gedaan hebt?
De meeste mensen die dat zeggen kletsen uit hun nek want die kunnen helemaal niet weten hoe het voelt om door een vrachtwagen overreden te zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Moet echt slapen nu stond vanmorgen op alsof ik was overreden door een vrachtwagen
True, maar tof dat je dat wel even doet, die ervaring pakt niemand je af.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ik echt niet kiezen, iedere dag is weer een avontuur. Dan moet ik echt dingen als Death Road fietsen en snorkelen op de Galapagoseilanden vergelijken en dat is gewoon te anders. Het klinkt zo cliché maar echt iedere dag ben ik weer ervaringen rijker![]()
.
Hehe dat vroeg m'n moeder ook al. Maar nee, ik ga daar niet heen omdat ze je daar aanranden en je bikini uittrekken ook als je zegt dat je dat niet wiltquote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
True, maar tof dat je dat wel even doet, die ervaring pakt niemand je af.
Ben je al in de moddervulkaan geweest, nu je toch in cartagena zit?
Gek, het is een drukke plek moest een half uur wachten voordat ik het bad in mocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehe dat vroeg m'n moeder ook al. Maar nee, ik ga daar niet heen omdat ze je daar aanranden en je bikini uittrekken ook als je zegt dat je dat niet wilt.
En ik heb vanwege het onweer dus nog alleen maar binnen gezeten en helemaal niks gezien.
Op #ANONIEMquote:
Mag ik ook eens uitslapen?quote:
De groeten Myrr en succes met je tonquote:
Schiet ook niet op ditquote:
Maar jij wel helaasquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vinden mensen toch fijn als je lacht wanneer zij ook lachen :s
Hoe klimt een Afrikaan de boom in???quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:59 schreef Crack_ het volgende:
de enige afrikaan die ik ken weet niks van koken
afrikanen, heb je niks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
oh dacht dat je file irritant vond en daarom niet naar huis kan/wilquote:
Nee ik vind file leuk dus ik kijk er graag naar terwijl ik op kantoor zit af te tellenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dacht dat je file irritant vond en daarom niet naar huis kan/wil
ik vind dit niet logisch klinkenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik vind file leuk dus ik kijk er graag naar terwijl ik op kantoor zit af te tellen
ben niet boos, alleen geconcentreerdquote:
Is het ook nietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit niet logisch klinken
wat ga je eten
[..]
ben niet boos, alleen geconcentreerd
ja hallo, fufu dusquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is het ook niet
Weet ik nog niet, jij?
Oh oke, dan is het goed hoor
Wat is fufu?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hallo, fufu dus
Maar weet niet precies welk recept ik moet hebben
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhh, een soort deegballetje. Afrikaanse aardappelpuree
Klinkt goed, hoop dat het luktquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:20 schreef Crack_ het volgende:
met pindasoep maar ik jank hierboven hele tijd om fufu recept
Goed nieuws, ik blijf gezellig.quote:
Janneke-ie.quote:
Mooie jongen als hij zijn haren af scheert.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
SOW de vriendin van Matthijs de Ligt.
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie jongen als hij zijn haren af scheert.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie jongen als hij zijn haren af scheert.
Maat van mij is zo'n verwijfde homo, stond hij op de foto met Matthijs vorige week, liet ik die foto zien zegt ze, zoooo je kunt echt wel zien dat het een relnicht is die John, wees ze op Matthijsquote:
Als je dat mooi vind had je beter tegen een balletje aan kunnen trappen dan naar de kweekschool te gaan.quote:
Wtf zeg je nouquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maat van mij is zo'n verwijfde homo, stond hij op de foto met Matthijs vorige week, liet ik die foto zien zegt ze, zoooo je kunt echt wel zien dat het een relnicht is die John, wees ze op Matthijs
Ja, rijk of knap ga ik nooit worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind had je beter tegen een balletje aan kunnen trappen dan naar de kweekschool te gaan.
Gelukkig en tevreden zijn is ook waardevol.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, rijk of knap ga ik nooit worden.
Het is niet anders.
Zou hem niet doen, hij heeft een aardappelhoofd.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Matthijs een kasthomo is, kun je dus ook zien aan zijn vrouwenkeuze.
Klopt, schedelvorm is een van de meest onderschatte sexy eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hem niet doen, hij heeft een aardappelhoofd.
Je leven gegeven voor 4 euro bruto per uurquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:35 schreef Rozevla het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rijding-in-rotterdam
Zo kut he als jouw pizza daarin zit
Hey kakkieequote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je leven gegeven voor 4 euro bruto per uur
Wanneer stop jij eens met die fantasieverhalen van je?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik heb ooit eens een jaartje of twee met een cokeverslaafde Playmate samengewoond, ik weet waar Abraham zijn potje mosterd verstopt heeft
Hahhahquote:Op zaterdag 8 juni 2019 05:11 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Wanneer stop jij eens met die fantasieverhalen van je?
Laat hem toch.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 05:11 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ben jij soms die halve neger die in Almere werkt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 05:11 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hey stumperdquote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Scherp, nu de persoon erachter nog 🥴
Daar is hij weer hoor, bij iedere snuif weer wat verder aan het afglijdenquote:
Ik ben aan het werk, debilioquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar is hij weer hoor, bij iedere snuif weer wat verder aan het afglijden
Je bent hier wel erg vaak he of is dat juist prettig als je in je uppie drugs gebruikt
De grap is dat jij dit altijd roept maar in werkelijkheid ben je hier niet met je cokeneus weg te slaanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:23 schreef Solotovski het volgende:
En prof die tegen een ander zegt dat ie hier vaak zit![]()
gooi jezelf weg
Kijk de statistieken er maar op na, sneuneusquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De grap is dat jij dit altijd roept maar in werkelijkheid ben je hier niet met je cokeneus weg te slaan
Heb daar geen interesse in, mensen moeten lekker zelf weten wat ze doenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk de statistieken er maar op na, sneuneus
Je hoerenmoederquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet je nog dat je mij betichtte van schelden en moet je nu jezelf eens zien
Ik denk dat het tijd voor je is om op anoniem te gaan voordat je jezelf wat aandoet
Ahaha. Nou als Danny even opschiet. Wordt wel pijnlijk zo.quote:
Waarom kom je dan nu alsnog terugquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahaha. Nou als Danny even opschiet. Wordt wel pijnlijk zo.Maar het traject is al even in werking gezet dus zal niet lang meer duren.
Aandachtquote:
Afscheid nemen wordt nu echt zo veel moeilijkerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahaha. Nou als Danny even opschiet. Wordt wel pijnlijk zo.Maar het traject is al even in werking gezet dus zal niet lang meer duren.
Waarom maak je een nieuwe account aan als je er 1 laat verwijderenquote:
Anders kan ik toch niet postenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak je een nieuwe account aan als je er 1 laat verwijderen
quote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Afscheid nemen wordt nu echt zo veel moeilijker
Heb je nog wat laatste mooie woorden
OKE !!quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:30 schreef Myrr het volgende:
Mijn bezorger is er altijd en op tijd. Top gozer.![]()
Werd 1 keer vervangen door een ander en pakket gelijk te laat, gezeik, afgeleverd maar op een verkeerd adres.
PostNL is kut maar je moet maar net geluk hebben met de werkethiek van je bezorger inderdaad.
Noel is geen denkerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom maak je een nieuwe account aan als je er 1 laat verwijderen
Wat had ze aanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 16:09 schreef Dimachaerus het volgende:
IK KWAM NET TREINMEISJE TEGEN IN GYM
GODVERDOMME
Ja is goed.quote:
Denk dat je dr hebt weggejaagdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |