oh dacht dat je file irritant vond en daarom niet naar huis kan/wilquote:
Nee ik vind file leuk dus ik kijk er graag naar terwijl ik op kantoor zit af te tellenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dacht dat je file irritant vond en daarom niet naar huis kan/wil
ik vind dit niet logisch klinkenquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee ik vind file leuk dus ik kijk er graag naar terwijl ik op kantoor zit af te tellen
ben niet boos, alleen geconcentreerdquote:
Is het ook nietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind dit niet logisch klinken
wat ga je eten
[..]
ben niet boos, alleen geconcentreerd
ja hallo, fufu dusquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is het ook niet
Weet ik nog niet, jij?
Oh oke, dan is het goed hoor
Wat is fufu?quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hallo, fufu dus
Maar weet niet precies welk recept ik moet hebben
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uhh, een soort deegballetje. Afrikaanse aardappelpuree
Klinkt goed, hoop dat het luktquote:Op vrijdag 7 juni 2019 18:20 schreef Crack_ het volgende:
met pindasoep maar ik jank hierboven hele tijd om fufu recept
Goed nieuws, ik blijf gezellig.quote:
Janneke-ie.quote:
Mooie jongen als hij zijn haren af scheert.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
SOW de vriendin van Matthijs de Ligt.
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie jongen als hij zijn haren af scheert.
quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie jongen als hij zijn haren af scheert.
Maat van mij is zo'n verwijfde homo, stond hij op de foto met Matthijs vorige week, liet ik die foto zien zegt ze, zoooo je kunt echt wel zien dat het een relnicht is die John, wees ze op Matthijsquote:
Als je dat mooi vind had je beter tegen een balletje aan kunnen trappen dan naar de kweekschool te gaan.quote:
Wtf zeg je nouquote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maat van mij is zo'n verwijfde homo, stond hij op de foto met Matthijs vorige week, liet ik die foto zien zegt ze, zoooo je kunt echt wel zien dat het een relnicht is die John, wees ze op Matthijs
Ja, rijk of knap ga ik nooit worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat mooi vind had je beter tegen een balletje aan kunnen trappen dan naar de kweekschool te gaan.
Gelukkig en tevreden zijn is ook waardevol.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, rijk of knap ga ik nooit worden.
Het is niet anders.
Zou hem niet doen, hij heeft een aardappelhoofd.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat Matthijs een kasthomo is, kun je dus ook zien aan zijn vrouwenkeuze.
Klopt, schedelvorm is een van de meest onderschatte sexy eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou hem niet doen, hij heeft een aardappelhoofd.
Je leven gegeven voor 4 euro bruto per uurquote:Op vrijdag 7 juni 2019 21:35 schreef Rozevla het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rijding-in-rotterdam
Zo kut he als jouw pizza daarin zit
Hey kakkieequote:Op vrijdag 7 juni 2019 22:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je leven gegeven voor 4 euro bruto per uur
Wanneer stop jij eens met die fantasieverhalen van je?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik heb ooit eens een jaartje of twee met een cokeverslaafde Playmate samengewoond, ik weet waar Abraham zijn potje mosterd verstopt heeft
Hahhahquote:Op zaterdag 8 juni 2019 05:11 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Wanneer stop jij eens met die fantasieverhalen van je?
Laat hem toch.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 05:11 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ben jij soms die halve neger die in Almere werkt?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 05:11 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Hey stumperdquote:Op zaterdag 8 juni 2019 10:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Scherp, nu de persoon erachter nog 🥴
Daar is hij weer hoor, bij iedere snuif weer wat verder aan het afglijdenquote:
Ik ben aan het werk, debilioquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar is hij weer hoor, bij iedere snuif weer wat verder aan het afglijden
Je bent hier wel erg vaak he of is dat juist prettig als je in je uppie drugs gebruikt
De grap is dat jij dit altijd roept maar in werkelijkheid ben je hier niet met je cokeneus weg te slaanquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:23 schreef Solotovski het volgende:
En prof die tegen een ander zegt dat ie hier vaak zit![]()
gooi jezelf weg
Kijk de statistieken er maar op na, sneuneusquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
De grap is dat jij dit altijd roept maar in werkelijkheid ben je hier niet met je cokeneus weg te slaan
Heb daar geen interesse in, mensen moeten lekker zelf weten wat ze doenquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kijk de statistieken er maar op na, sneuneus
Je hoerenmoederquote:Op zaterdag 8 juni 2019 11:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet je nog dat je mij betichtte van schelden en moet je nu jezelf eens zien
Ik denk dat het tijd voor je is om op anoniem te gaan voordat je jezelf wat aandoet
Ahaha. Nou als Danny even opschiet. Wordt wel pijnlijk zo.quote:
Waarom kom je dan nu alsnog terugquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahaha. Nou als Danny even opschiet. Wordt wel pijnlijk zo.Maar het traject is al even in werking gezet dus zal niet lang meer duren.
Aandachtquote:
Afscheid nemen wordt nu echt zo veel moeilijkerquote:Op zaterdag 8 juni 2019 12:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ahaha. Nou als Danny even opschiet. Wordt wel pijnlijk zo.Maar het traject is al even in werking gezet dus zal niet lang meer duren.
Waarom maak je een nieuwe account aan als je er 1 laat verwijderenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |