Ze nemen je niet meer serieus denk ikquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:45 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb in 2 maanden 1 note gekregen wat is dit
Dit was waarschijnlijk een nee dus ik kijk nogquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:39 schreef Crack_ het volgende:
nais, maar was dit een nee of een ik kijk nog
Hahaquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit was waarschijnlijk een nee dus ik kijk nog
Ik kan wel ja zeggen maar dan is het van jaaa noel kutjunkquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent wel in een obstinaat buitje, nog geen drugs op?
Wacht eigenlijk op zijn overdosisquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent wel in een obstinaat buitje, nog geen drugs op?
@Pharkusquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wacht eigenlijk op zijn overdosis
Ja je bent toch ook gewoon een drugsverslaafdequote:Op donderdag 6 juni 2019 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik kan wel ja zeggen maar dan is het van jaaa noel kutjunk
Wanneer is iemand verslaafdquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je bent toch ook gewoon een drugsverslaafde
Nee hoor zodra het zover is wil hij gewoon snel hulp inschakelen. Wat een lieverd die profquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:Pharkus
@:haags_kwartiertje
@:Amarantha
Dit is toch gewoon een doodsverwensing?
wazige definitiequote:Op donderdag 6 juni 2019 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je niet meer lichamelijk en/of geestelijk zonder het spul kunt.
Huilebalkquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:Pharkus
@:haags_kwartiertje
@:Amarantha
Dit is toch gewoon een doodsverwensing?
Heey leuk dat je er weer bentquote:
Houd je bek nou maarquote:
Doe ik ook want ik typquote:
Stop daar ook maar meequote:
Je leerlingen luisteren misschien naar je maar ik nietquote:
Okéquote:Op donderdag 6 juni 2019 19:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je leerlingen luisteren misschien naar je maar ik niet
Heey framboosjequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké
Wat heb ik afgelopen dagen gemist hier? Of zal ik zelf dat ene topic maar teruglezen haha
Hey liefjequote:
Kom eten brengen, heb nog niet gegetenquote:
welk topic?quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké
Wat heb ik afgelopen dagen gemist hier? Of zal ik zelf dat ene topic maar teruglezen haha
Klb scquote:
Heb geen etenquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom eten brengen, heb nog niet gegeten
Haha watquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
toen myrr teveel sos had gedaan of welke
Is ook eiwitrijk dus is goed, komquote:
Nee vertel me allesquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:10 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
damn niet meegekregen? was mooi
KLB / [KLB SC] zin om anoniem te neuken vanaf 260 ofzo, topic erna is het heftigstquote:
Heb nu dit topic gelezen en het is wel weer een gênante bende hequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] zin om anoniem te neuken vanaf 260 ofzo, topic erna is het heftigst
zo gaat dat hier op de "foks"quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nu dit topic gelezen en het is wel weer een gênante bende he
Ach, uiteindelijk posten we allemaal in 't zelfde afvoerputjequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zo gaat dat hier op de "foks"
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk posten we allemaal in 't zelfde afvoerputje
Haha nice one dit, goed gedaan Noëllequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:54 schreef Solotovski het volgende: [..] Je bent wel erg vol van jezelf he gvd man in bijna elke post een verafgoding van jezelf Je zit op fok dus je bent net zo'n stumperd als de rest
Jij bent een afvoerputje.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk posten we allemaal in 't zelfde afvoerputje
Ja het werd allemaal een beetje heel erg cringe op een gegeven momentquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Haha nice one dit, goed gedaan Noëlle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |