KLB / [KLB SC] zin om anoniem te neuken vanaf 260 ofzo, topic erna is het heftigstquote:
Heb nu dit topic gelezen en het is wel weer een gênante bende hequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] zin om anoniem te neuken vanaf 260 ofzo, topic erna is het heftigst
zo gaat dat hier op de "foks"quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nu dit topic gelezen en het is wel weer een gênante bende he
Ach, uiteindelijk posten we allemaal in 't zelfde afvoerputjequote:Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zo gaat dat hier op de "foks"
quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk posten we allemaal in 't zelfde afvoerputje
Haha nice one dit, goed gedaan Noëllequote:Op zaterdag 1 juni 2019 21:54 schreef Solotovski het volgende: [..] Je bent wel erg vol van jezelf he gvd man in bijna elke post een verafgoding van jezelf Je zit op fok dus je bent net zo'n stumperd als de rest
Jij bent een afvoerputje.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ach, uiteindelijk posten we allemaal in 't zelfde afvoerputje
Ja het werd allemaal een beetje heel erg cringe op een gegeven momentquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Haha nice one dit, goed gedaan Noëlle
Ik zie het. Jammer dat ik het gemist hebquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja het werd allemaal een beetje heel erg cringe op een gegeven moment
Een medeverslaafde zou wat meer op je empathie mogen rekenen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:35 schreef Solotovski het volgende:
Beetje jammer want vind Myrr erg tof alleen dit was ff te veel
Beetje labiel welquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:35 schreef Solotovski het volgende:
Beetje jammer want vind Myrr erg tof alleen dit was ff te veel
Loserquote:Op donderdag 6 juni 2019 18:45 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb in 2 maanden 1 note gekregen wat is dit
Alleen nog afl 2 gezien.quote:
Die eerste met die twee gasten in dat videospel was wel nice weerquote:Op donderdag 6 juni 2019 20:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen nog afl 2 gezien.
Gvd maar 3 afleveringen
Die moet ik nog kijken.quote:Op donderdag 6 juni 2019 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die eerste met die twee gasten in dat videospel was wel nice weer
Ja ze heeft 3 haren eruit getrokken. Horror.quote:Op donderdag 6 juni 2019 17:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hey je bent er nog
Oh en hahah grijs
oud
Blijf gewoonquote:Op donderdag 6 juni 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze heeft 3 haren eruit getrokken. Horror.
Duurt lang zeg zo'n verzoek is al 24 u geleden.
Nee. Ben zuur. Jammer dat we vakantie hebben want wil wel even bij ze gaan zitten voor opheldering.quote:
Verf jij je haar weleens of ben je dat van plan?quote:Op donderdag 6 juni 2019 22:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ze heeft 3 haren eruit getrokken. Horror.
Duurt lang zeg zo'n verzoek is al 24 u geleden.
Ja die heb jij allemaal weggejaagdquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verf jij je haar weleens of ben je dat van plan?
Wel terugkomen hoor, dadelijk zijn er helemaal geen leuke foksters meer
Nee. Ik laat het nu groeien om over een jaar of 4 of wanneer het niet langer wordt te doneren. Dan mag je niets gedaan hebben met je haar.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verf jij je haar weleens of ben je dat van plan?
Wel terugkomen hoor, dadelijk zijn er helemaal geen leuke foksters meer
Ja dit is wel waar ahaha.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja die heb jij allemaal weggejaagd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |