abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187270910
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:03 schreef Hippocratos het volgende:

[..]
Ik heb over het algemeen al jaren hele goede ervaringen met PostNL, maar denk dat dat aan het regionale depot en de bezorger ligt. Dus dat moet je net treffen. Maar dat ze iedere dag een pakket vertragen heb ik nog nooit meegemaakt.
Tja, ik had dus regelmatig dat ik pakketjes op het postkantoor in het dorp zelf moest gaan halen nadat ik had uitgevonden dat het daar lag, geen briefje of niets. Let wel, ik liet het dan op mn werk bezorgen waar de hele dag iemand achter de receptie zit (inclusief vervanger bij toiletbezoek).

Doordat het zo vaak mis ging (vaak is in mijn geval >10%) ga je eens zoeken of dat normaal is. Dan trek je dus werkelijk een beerput open.

Het klopt dat individuele bezorgers de 'fouten' maken. Maar als dat stelselmatig gebeurd binnen een bedrijf dan heeft het bedrijf dus een slecht beleid. PostNL staat jaarlijks heel erg hoog in de klachtenlijst bij de Consumentenbond.

Bezorgers worden onderbetaald en er is kennelijk geen controle op de werkzaamheden van die bezorgers.

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat je als ontvanger de ellende hebt maar dat alleen de verzender een klacht mag indienen. In ieder geval is dat een goede policy om weinig klachten te krijgen. o|O

Ik haal vaak mn spullen weer zelf, of ik naar een winkel moet rijden of eerst uitzoeken waar iets is gebleven en dan alsnog naar een postkantoor ergens in de buurt van mn werk....

edit: Ik bestel iets inclusief bezorging, niet een lot uit de loterij. Treffen is wel een heel fout woord in dit verband, het is gewoon een contract wat nageleefd dient te worden. Niet geluk hebben dat het gebeurd, de zaken horen op orde te zijn.
pi_187271109
Mijn bezorger is er altijd en op tijd. Top gozer. _O_

Werd 1 keer vervangen door een ander en pakket gelijk te laat, gezeik, afgeleverd maar op een verkeerd adres.

PostNL is kut maar je moet maar net geluk hebben met de werkethiek van je bezorger inderdaad.
pi_187271258
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.
Die info geven ze jou helemaal niet als ontvanger.
pi_187271425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:41 schreef DerekB het volgende:

[..]

Die info geven ze jou helemaal niet als ontvanger.
Die gaven ze me wel. In de tussentijd contact gehad met de webwinkel en opnieuw besteld zodat vandaag geleverd zou worden en wat hun gisteravond terug zouden krijgen hoefde dan niet opnieuw.

Stond gisteravond om 10 uur ineens alsnog die hoere postnl op de stoep met mijn pakketje :')

En zojuist weer; die heb ik geweigerd en is retour afzender. Man man man.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  roze woensdag 5 juni 2019 @ 11:55:51 #30
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_187271475
PostNL is altijd terechte klacht.
Your beauty never ever scared me.
pi_187274717
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:13 schreef nanuk het volgende:

[..]

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat je als ontvanger de ellende hebt maar dat alleen de verzender een klacht mag indienen. In ieder geval is dat een goede policy om weinig klachten te krijgen. o|O
Toevallig vandaag contact gehad met de klantenservice van PostNL. Nou, debieler dan die mensen kun je niet worden :')

Staat er in de track en trace dat het pakketje in het sorteercentrum is (al sinds maandag), maar dat ze verder niks kan betekenen voor me en dat ik maar contact op moet nemen met de afzender. Nou, ik dus de afzender bellen. Die belt vervolgens PostNL op en die kunnen dan ineens wel tegen hen zeggen dat het pakket idd nog in het depot staat, maar dat deze door de drukte later wordt verwerkt :') waarom kan zo'n troela van de klantenservice dat niet zeggen :') 1 zinnetje is teveel gevraagd lol
  woensdag 5 juni 2019 @ 17:09:10 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187275257
TyfusDHL

"Uw pakket is onderweg en wordt tussen 08:00 en 18:00 afgeleverd"

En ze zijn godverdomme al een dag te laat. Wat een kutbedrijf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')