BEZORG DAN GODVERDOMME!!!!!quote:Bezorgmoment
Vandaag 4 juni
9.45 - 11.45 uur
je zou bij hun twitter moeten werkenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Zending kwijtgeraakt in sorteercentrum
gr gr postnl
ik niet, ik doe het graag telefonisch afquote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Altijd al betaald beetje op twitter willen hangen
doorverbinden naar de collega naast je die dan doet alsof ie je supervisor is, de klassiekertjesquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik niet, ik doe het graag telefonisch af
ze zo lang mogleijk aan de lijn houden
en vervolgens door te verbinden naar de schoonmaker
wat is er gebeurt met die mentaliteit
tegenwoordig moet het allemaal maar proffesioneel zijn
bah bah werkplezier vergallen ze zo
En je had er wel een track en tracecode van?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.
GODVERDOMME!!!!
Koop dan ergens waar ze geen postnl gebruikenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:47 schreef vosss het volgende:
Klacht: PostNL houdt zich niet aan de afspraak
Aha. het lag aan de afzender en niet aan de betrouwbare, door weer en wind presterende, bezorger van ons aller PostNL ?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.
GODVERDOMME!!!!
Dat is helaas niet alleen deze week. Speelt al meer dan een jaar dat regelmatig pakjes in de kliko liggen of ergens in een tuin gemikt worden. Over tijden en communicatie valt ook nog wel een boek vol te schrijven.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:08 schreef Hippocratos het volgende:
PostNL heeft volgens mij deze week problemen. Hoor van meerdere mensen dat hun pakketjes ieder etmaal +1 dag vertraagd wordt. Lekker bezig hoor
quote:Op woensdag 5 juni 2019 08:22 schreef nanuk het volgende:
[..]
Dat is helaas niet alleen deze week. Speelt al meer dan een jaar dat regelmatig pakjes in de kliko liggen of ergens in een tuin gemikt worden. Over tijden en communicatie valt ook nog wel een boek vol te schrijven.
Lees maar eens in de Facebook klachtengroep.
Tja, ik had dus regelmatig dat ik pakketjes op het postkantoor in het dorp zelf moest gaan halen nadat ik had uitgevonden dat het daar lag, geen briefje of niets. Let wel, ik liet het dan op mn werk bezorgen waar de hele dag iemand achter de receptie zit (inclusief vervanger bij toiletbezoek).quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:03 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ik heb over het algemeen al jaren hele goede ervaringen met PostNL, maar denk dat dat aan het regionale depot en de bezorger ligt. Dus dat moet je net treffen. Maar dat ze iedere dag een pakket vertragen heb ik nog nooit meegemaakt.
Die info geven ze jou helemaal niet als ontvanger.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Die gaven ze me wel. In de tussentijd contact gehad met de webwinkel en opnieuw besteld zodat vandaag geleverd zou worden en wat hun gisteravond terug zouden krijgen hoefde dan niet opnieuw.quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:41 schreef DerekB het volgende:
[..]
Die info geven ze jou helemaal niet als ontvanger.
Toevallig vandaag contact gehad met de klantenservice van PostNL. Nou, debieler dan die mensen kun je niet wordenquote:Op woensdag 5 juni 2019 11:13 schreef nanuk het volgende:
[..]
Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat je als ontvanger de ellende hebt maar dat alleen de verzender een klacht mag indienen. In ieder geval is dat een goede policy om weinig klachten te krijgen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |