abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187256204
quote:
Bezorgmoment
Vandaag 4 juni
9.45 - 11.45 uur
BEZORG DAN GODVERDOMME!!!!!

:(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187256211
Klacht: PostNL houdt zich niet aan de afspraak :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187256219
Wordt weer een dag extra wachten ben ik bang. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187256245
Zending kwijtgeraakt in sorteercentrum

gr gr postnl
pi_187256268
Kijk voor je pakket in de container
U MAD?
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:51:29 #6
286575 Roces18
Chef de party
pi_187256273
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Zending kwijtgeraakt in sorteercentrum

gr gr postnl
je zou bij hun twitter moeten werken
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187256320
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:51 schreef Roces18 het volgende:

[..]

je zou bij hun twitter moeten werken
Altijd al betaald beetje op twitter willen hangen
  dinsdag 4 juni 2019 @ 14:56:01 #8
313135 Softfeel
feel how soft it can be
pi_187256337
Ze hebben vertraging vanwege code geel.
Daarom rijden ze met minder materieel rond.

Uw pakket komt in de loop van de dag aan
Sorry voor het ongemak
Kusje postNL team
You think you get it, which isn't the same as actually getting it. Get it?
What in the name of what's-its-name are you doing?
ik stop pas als de dame volledig bevredigd is
pi_187256410
Komt door het Suikerfeest
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:01:51 #10
286575 Roces18
Chef de party
pi_187256436
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:55 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Altijd al betaald beetje op twitter willen hangen
ik niet, ik doe het graag telefonisch af

ze zo lang mogleijk aan de lijn houden
en vervolgens door te verbinden naar de schoonmaker
wat is er gebeurt met die mentaliteit
tegenwoordig moet het allemaal maar proffesioneel zijn
bah bah werkplezier vergallen ze zo
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_187256465
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:01 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ik niet, ik doe het graag telefonisch af

ze zo lang mogleijk aan de lijn houden
en vervolgens door te verbinden naar de schoonmaker
wat is er gebeurt met die mentaliteit
tegenwoordig moet het allemaal maar proffesioneel zijn
bah bah werkplezier vergallen ze zo
doorverbinden naar de collega naast je die dan doet alsof ie je supervisor is, de klassiekertjes _O_
pi_187256534
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.

GODVERDOMME!!!! :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 4 juni 2019 @ 15:15:40 #13
444376 BaksteenMongool
Baksteen op je bek
pi_187256675
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:00 schreef wilders_baas het volgende:
Komt door het Suikerfeest
Alle werknemers zijn nu de binnenstad kort en klein aan het slaan waarschijnlijk ja.
  Moderator dinsdag 4 juni 2019 @ 15:24:39 #14
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_187256825
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.

GODVERDOMME!!!! :(
En je had er wel een track en tracecode van? :')
Dan weten ze toch waar t heen moet
pi_187256829
PostNL heeft elke dag wel een excuus, echter hoor je nooit een excuus van ze. Erger nog, als ontvanger ben je niet de opdrachtgever en kan je dus geen klacht indienen.

Wat een kutbedrijf, ik bestel niet meer op internet.
pi_187256886
Misschien is die van de vrachtwagen gevallen
metal up your ass
pi_187256932
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 14:47 schreef vosss het volgende:
Klacht: PostNL houdt zich niet aan de afspraak :(
Koop dan ergens waar ze geen postnl gebruiken
pi_187264457
Niet een fatsoenlijk bedrag aan verzendkosten voor DHL Express willen betalen :')
pi_187265965
PostNL heeft volgens mij deze week problemen. Hoor van meerdere mensen dat hun pakketjes ieder etmaal +1 dag vertraagd wordt. Lekker bezig hoor :')
  woensdag 5 juni 2019 @ 07:44:29 #20
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_187268771
Hahah lekker voor je TS
pi_187268828
En nu?
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 5 juni 2019 @ 07:57:33 #22
80382 manny
30 is best veel
pi_187268863
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.

GODVERDOMME!!!! :(
Aha. het lag aan de afzender en niet aan de betrouwbare, door weer en wind presterende, bezorger van ons aller PostNL ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 5 juni 2019 @ 08:06:46 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187268916
Niet gewoon zelf je spullen ophalen :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_187269035
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 23:08 schreef Hippocratos het volgende:
PostNL heeft volgens mij deze week problemen. Hoor van meerdere mensen dat hun pakketjes ieder etmaal +1 dag vertraagd wordt. Lekker bezig hoor :')
Dat is helaas niet alleen deze week. Speelt al meer dan een jaar dat regelmatig pakjes in de kliko liggen of ergens in een tuin gemikt worden. Over tijden en communicatie valt ook nog wel een boek vol te schrijven.

Lees maar eens in de Facebook klachtengroep.
pi_187270825
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 08:22 schreef nanuk het volgende:

[..]

Dat is helaas niet alleen deze week. Speelt al meer dan een jaar dat regelmatig pakjes in de kliko liggen of ergens in een tuin gemikt worden. Over tijden en communicatie valt ook nog wel een boek vol te schrijven.

Lees maar eens in de Facebook klachtengroep.
Facebook :') je privégegevens vrijwillig laten doorverkopen door markie suikerberg :')

Ik heb over het algemeen al jaren hele goede ervaringen met PostNL, maar denk dat dat aan het regionale depot en de bezorger ligt. Dus dat moet je net treffen. Maar dat ze iedere dag een pakket vertragen heb ik nog nooit meegemaakt.
pi_187270910
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:03 schreef Hippocratos het volgende:

[..]
Ik heb over het algemeen al jaren hele goede ervaringen met PostNL, maar denk dat dat aan het regionale depot en de bezorger ligt. Dus dat moet je net treffen. Maar dat ze iedere dag een pakket vertragen heb ik nog nooit meegemaakt.
Tja, ik had dus regelmatig dat ik pakketjes op het postkantoor in het dorp zelf moest gaan halen nadat ik had uitgevonden dat het daar lag, geen briefje of niets. Let wel, ik liet het dan op mn werk bezorgen waar de hele dag iemand achter de receptie zit (inclusief vervanger bij toiletbezoek).

Doordat het zo vaak mis ging (vaak is in mijn geval >10%) ga je eens zoeken of dat normaal is. Dan trek je dus werkelijk een beerput open.

Het klopt dat individuele bezorgers de 'fouten' maken. Maar als dat stelselmatig gebeurd binnen een bedrijf dan heeft het bedrijf dus een slecht beleid. PostNL staat jaarlijks heel erg hoog in de klachtenlijst bij de Consumentenbond.

Bezorgers worden onderbetaald en er is kennelijk geen controle op de werkzaamheden van die bezorgers.

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat je als ontvanger de ellende hebt maar dat alleen de verzender een klacht mag indienen. In ieder geval is dat een goede policy om weinig klachten te krijgen. o|O

Ik haal vaak mn spullen weer zelf, of ik naar een winkel moet rijden of eerst uitzoeken waar iets is gebleven en dan alsnog naar een postkantoor ergens in de buurt van mn werk....

edit: Ik bestel iets inclusief bezorging, niet een lot uit de loterij. Treffen is wel een heel fout woord in dit verband, het is gewoon een contract wat nageleefd dient te worden. Niet geluk hebben dat het gebeurd, de zaken horen op orde te zijn.
pi_187271109
Mijn bezorger is er altijd en op tijd. Top gozer. _O_

Werd 1 keer vervangen door een ander en pakket gelijk te laat, gezeik, afgeleverd maar op een verkeerd adres.

PostNL is kut maar je moet maar net geluk hebben met de werkethiek van je bezorger inderdaad.
pi_187271258
quote:
8s.gif Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef vosss het volgende:
Net gebeld. Postcode of adres niet leesbaar of onjuist. Pakket is retour afzender.
Die info geven ze jou helemaal niet als ontvanger.
pi_187271425
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:41 schreef DerekB het volgende:

[..]

Die info geven ze jou helemaal niet als ontvanger.
Die gaven ze me wel. In de tussentijd contact gehad met de webwinkel en opnieuw besteld zodat vandaag geleverd zou worden en wat hun gisteravond terug zouden krijgen hoefde dan niet opnieuw.

Stond gisteravond om 10 uur ineens alsnog die hoere postnl op de stoep met mijn pakketje :')

En zojuist weer; die heb ik geweigerd en is retour afzender. Man man man.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  roze woensdag 5 juni 2019 @ 11:55:51 #30
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_187271475
PostNL is altijd terechte klacht.
Your beauty never ever scared me.
pi_187274717
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:13 schreef nanuk het volgende:

[..]

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat je als ontvanger de ellende hebt maar dat alleen de verzender een klacht mag indienen. In ieder geval is dat een goede policy om weinig klachten te krijgen. o|O
Toevallig vandaag contact gehad met de klantenservice van PostNL. Nou, debieler dan die mensen kun je niet worden :')

Staat er in de track en trace dat het pakketje in het sorteercentrum is (al sinds maandag), maar dat ze verder niks kan betekenen voor me en dat ik maar contact op moet nemen met de afzender. Nou, ik dus de afzender bellen. Die belt vervolgens PostNL op en die kunnen dan ineens wel tegen hen zeggen dat het pakket idd nog in het depot staat, maar dat deze door de drukte later wordt verwerkt :') waarom kan zo'n troela van de klantenservice dat niet zeggen :') 1 zinnetje is teveel gevraagd lol
  woensdag 5 juni 2019 @ 17:09:10 #32
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_187275257
TyfusDHL

"Uw pakket is onderweg en wordt tussen 08:00 en 18:00 afgeleverd"

En ze zijn godverdomme al een dag te laat. Wat een kutbedrijf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')