Is niet te hopen dat je het zo ver laat komenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:28 schreef Myrr het volgende:
Ga nu gewoon elke paar maanden kloontje maken net als aber.
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik heb ooit eens een jaartje of twee met een cokeverslaafde Playmate samengewoond, ik weet waar Abraham zijn potje mosterd verstopt heeftquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo instabiel ben ik nou ook weer niet hoor![]()
heb best prima mijn leven voor elkaar. Moet alleen niet teveel drinken dan komen de boemannen van vroeger naar boven.
Ben gewoon een kalm en persoon verder.
Cokeverslaafd que?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik heb ooit eens een jaartje of twee met een cokeverslaafde Playmate samengewoond, ik weet waar Abraham zijn potje mosterd verstopt heeft
Wees blij dat je nog niet bent ontvoerd, in alle kieren en gaten bent uitgescheurd en voor dood bent achtergelatenquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
Maar echt hallooo weergoden ik heb een strak schema omdat ik over twee weken al naar huis moet ik kan deze dag niet missen rrrrreeeee
Wat een vooroordelen.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog niet bent ontvoerd, in alle kieren en gaten bent uitgescheurd en voor dood bent achtergelaten
Dit vind ik best veelzeggendquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb net zoveel met haar als met mijn scrotumbegroeiing.
Als jij graag een deurmat wil zijn is dat natuurlijk je eigen keuze.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms is het kruis sterker dan het intellect.
Ja dat is waar. Ze heeft wel ballen tho.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar ja dat zet klagen over het weer wel in perspectief
Wat is er deurmat aan een vrouw met een perfect lichaam?quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als jij graag een deurmat wil zijn is dat natuurlijk je eigen keuze.
Je weet zeker de naam niet meer van die playmate he, zal je net zienquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is er deurmat aan een vrouw met een perfect lichaam?
Privacy mijn waarde Prof, privacy en eer.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je weet zeker de naam niet meer van die playmate he, zal je net zien
Als jij Carmen Electra zegt dan kan niemand dat verifiëren hoorquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Privacy mijn waarde Prof, privacy en eer.
Mooie stad he?quote:
Jaquote:Op donderdag 6 juni 2019 23:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb de comeback gemist van oranje
Jij nog voetbal gekeken myrr??
Oh heb dat elke ochtend eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Moet echt slapen nu stond vanmorgen op alsof ik was overreden door een vrachtwagen
Wat heb je ondertussen gezien in zuid Amerika?quote:
quote:
Ik noem even landen op want steden zijn er echt heel erg veel: Brazilië, Argentinië, Paraguay, Uruguay, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador inclusief Galapagos en Colombia.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 00:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat heb je ondertussen gezien in zuid Amerika?
Dat is een stuk meer dan ik gezien heb.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik noem even landen op want steden zijn er echt heel erg veel: Brazilië, Argentinië, Paraguay, Uruguay, Chili, Bolivia, Peru, Ecuador inclusief Galapagos en Colombia.
Kan ik echt niet kiezen, iedere dag is weer een avontuur. Dan moet ik echt dingen als Death Road fietsen en snorkelen op de Galapagoseilanden vergelijken en dat is gewoon te anders. Het klinkt zo cliché maar echt iedere dag ben ik weer ervaringen rijkerquote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is een stuk meer dan ik gezien heb.
Wat vind je tot nu het leukst wat je gezien of gedaan hebt?
De meeste mensen die dat zeggen kletsen uit hun nek want die kunnen helemaal niet weten hoe het voelt om door een vrachtwagen overreden te zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2019 23:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Moet echt slapen nu stond vanmorgen op alsof ik was overreden door een vrachtwagen
True, maar tof dat je dat wel even doet, die ervaring pakt niemand je af.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ik echt niet kiezen, iedere dag is weer een avontuur. Dan moet ik echt dingen als Death Road fietsen en snorkelen op de Galapagoseilanden vergelijken en dat is gewoon te anders. Het klinkt zo cliché maar echt iedere dag ben ik weer ervaringen rijker![]()
.
Hehe dat vroeg m'n moeder ook al. Maar nee, ik ga daar niet heen omdat ze je daar aanranden en je bikini uittrekken ook als je zegt dat je dat niet wiltquote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
True, maar tof dat je dat wel even doet, die ervaring pakt niemand je af.
Ben je al in de moddervulkaan geweest, nu je toch in cartagena zit?
Gek, het is een drukke plek moest een half uur wachten voordat ik het bad in mocht.quote:Op vrijdag 7 juni 2019 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hehe dat vroeg m'n moeder ook al. Maar nee, ik ga daar niet heen omdat ze je daar aanranden en je bikini uittrekken ook als je zegt dat je dat niet wilt.
En ik heb vanwege het onweer dus nog alleen maar binnen gezeten en helemaal niks gezien.
Op #ANONIEMquote:
Mag ik ook eens uitslapen?quote:
De groeten Myrr en succes met je tonquote:
Schiet ook niet op ditquote:
Maar jij wel helaasquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vinden mensen toch fijn als je lacht wanneer zij ook lachen :s
Hoe klimt een Afrikaan de boom in???quote:Op vrijdag 7 juni 2019 17:59 schreef Crack_ het volgende:
de enige afrikaan die ik ken weet niks van koken
afrikanen, heb je niks aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |