SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ookquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
Hier zie ik af en toe een verdwaalde flits in de lucht, maar de echte storm blijft nog uit
'No thunder and lightning, it's not getting exciting' dus.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
Hier zie ik af en toe een verdwaalde flits in de lucht, maar de echte storm blijft nog uit
Dit.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
Fake news! Zo, even wat eerste mijmeringen van mijn ESF binge:quote:
De norit van de B’s begint te werken?quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:53 schreef Greys het volgende:
Hier ineens harde wind en een stuk harder onweer dan gisteren.
Jaloers!quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:53 schreef Greys het volgende:
Hier ineens harde wind en een stuk harder onweer dan gisteren.
quote:
Maar hoe typ je dan?quote:Op woensdag 5 juni 2019 23:31 schreef Cee het volgende:
Ik hou m’n oren dicht en nog slaat dat onweer dwars door mijn trommelvliezen heen, wat een kabaal joh, we gaan eraan.
Cee op dit moment (denk er zelf even de handen op de oren bij)quote:
Oh, ik zag je al zitten met je handen op je oren en typend met je neus, of met een rietje tussen je lippen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 23:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben opgehouden met proberen te slapen, en dus met het dichthouden van mijn oren.
Haha, zoiets moet het zijn jaquote:Op woensdag 5 juni 2019 23:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Cee op dit moment (denk er zelf even de handen op de oren bij)
[ afbeelding ]
Heb niet hardop gelachen, wel tot het eind gekekenquote:Op woensdag 5 juni 2019 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, zoiets moet het zijn ja
En, hoe was Najib? Ik vind 'm persoonlijk met de jaren iets minder grappig worden.
Goed genoegquote:Op woensdag 5 juni 2019 23:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb niet hardop gelachen, wel tot het eind gekekenDus wel okee op zich
Mooiquote:Op donderdag 6 juni 2019 00:19 schreef Greys het volgende:
Waarom hoorde ik dit net pas voor het eerst. En wat een toepasselijke titel. En wat mooi.
Sterkte dan vandaag!quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:03 schreef naatje_1 het volgende:
Man man man, ik zit nu te twijfelen of het een goed idee was om direct naar de VU te gaan, ben echt vermoeid.
Sterkte!quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:03 schreef naatje_1 het volgende:
Man man man, ik zit nu te twijfelen of het een goed idee was om direct naar de VU te gaan, ben echt vermoeid.
Heb je al een paar dagen last van he?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:03 schreef naatje_1 het volgende:
Spannend?quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sterkte dan vandaag!
Ik mag zo weer naar het ziekenhuis met verslag van de fysiotherapeut voor de dokter......
Ja, maar is ook een beetje mijn eigen schuld. Laat naar bed en dan toch relatief vroeg wakker. Omdat het gisteren zo los ging ben ik bij iemand blijven pitten maar dat bevordert slaap niet echt...quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Heb je al een paar dagen last van he?
Oh. Maar dan heb ik geen medelijden. 'S avonds een man, 's ochtends een man.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, maar is ook een beetje mijn eigen schuld. Laat naar bed en dan toch relatief vroeg wakker. Omdat het gisteren zo los ging ben ik bij iemand blijven pitten maar dat bevordert slaap niet echt...
quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:16 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja. Hier begon de dag met een kalf in de voortuin. Was 2 kilometer verderop ontsnapt bij een boerderij, samen met 11 andere kalveren. En ze waren ook allemaal een beetje een andere kant op gegaan kennelijk. Toen de boer en zijn vrouw (en zijn buren die ook kwamen helpen) die bij ons hadden opgepikt moesten ze er nog 5.
#plattelandsleven
Sta je toch even raar te kijken als je je gordijnen open doetquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:16 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja. Hier begon de dag met een kalf in de voortuin. Was 2 kilometer verderop ontsnapt bij een boerderij, samen met 11 andere kalveren. En ze waren ook allemaal een beetje een andere kant op gegaan kennelijk. Toen de boer en zijn vrouw (en zijn buren die ook kwamen helpen) die bij ons hadden opgepikt moesten ze er nog 5.
#plattelandsleven
Kalfjesquote:Op donderdag 6 juni 2019 09:16 schreef ijs_beer het volgende:
#plattelandsleven
Ik ga zo weer even meten. Ik heb wel het idee dat het wat minder is geworden.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dank! Ben je inmiddels je koorts kwijt?
Ah gelukkig! Al is dit wel echt prima weer om binnen te blijven volgens mij.quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga zo weer even meten. Ik heb wel het idee dat het wat minder is geworden.
Ja nou. Ik kom beneden, kijk door het raam, "Verrek, er staat een koe in de voortuin'quote:Op donderdag 6 juni 2019 09:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sta je toch even raar te kijken als je je gordijnen open doet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |