Probleem is dat dit in theorie misschien leuk klinkt, maar in de praktijk niet mogelijk is in Nederland.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:01 schreef Oostwoud het volgende:
Kun je iedereen in de samenleving helpen? Ik denk van niet. In het geval van dit soort gestoorden is het beter om zo iemand preventief en definitief uit de samenleving weg te nemen. Ja, met een spuitje waarin iemand zonder gedoe uit het leven gaat.
Bij welke hulp bijvoorbeeld daar gaat het al de fout in.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat dit in theorie misschien leuk klinkt, maar in de praktijk niet mogelijk is in Nederland.
Dat weet ik wel, daarom moet die fout in de wetgeving ook z.s.m. hersteld worden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat dit in theorie misschien leuk klinkt, maar in de praktijk niet mogelijk is in Nederland.
In die vijf jaar dat de Duitser het voor het zeggen gehad heeft was het evt mogelijk geweest denk ik. Was het niet beter helemaal geen werkeloosheid meer?quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, daarom moet die fout in de wetgeving ook z.s.m. hersteld worden.
Als er continu iemand achter iemand loopt begrijp ik het wel, echter zo?quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap het hele idee achter een proefverlof eigenlijk nooit.
Dan zal je ook uit de EU moeten stappen. Uit het EVRM. De grondwet aan moeten passen. Allemaal zaken die in de praktijk niet gaan gebeuren. Dus we hoeven het ook niet eindeloos over de doodstraf te hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, daarom moet die fout in de wetgeving ook z.s.m. hersteld worden.
Net als bij de Groningers zet onze politiek steeds diezelfde lange wassen Pinocchio neus op. Veel beloven maar vooral doorgaan met het kapot bezuinigen ervan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het lijkt me dat zoiets als een mokerslag bij de familie van Anne Faber aan komt. Notabene uitgenodigd in de Tweede Kamer, het ene excuus na het andere aanvaard hebbende en de toezegging gekregen dat het beter zou worden, dat het niet weer zou gebeuren. Loopt er weer een explosief gevaarlijke gek los rond zonder toezicht. Lijkt me meer dan ellendig.
Zie daar, wat is of mag dan de drijfveer zijn als het toch steeds maar minder is/wordt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:13 schreef Elzies het volgende:
[..]
Net als bij de Groningers zet onze politiek steeds diezelfde lange wassen Pinocchio neus op. Veel beloven maar vooral doorgaan met het kapot bezuinigen ervan.
Feit blijft overeind staan dat verblijfsinstellingen voor dit soort gevallen in rap tempo sluiten. Financiële belangen wegen hier hoger dan de veiligheid van onze samenleving.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zie daar, wat is of mag dan de drijfveer zijn als het toch steeds maar minder is/wordt.
De kan zijn spulletjes ook wel bij elkaar gaan zoeken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat wordt weer een leuk debat met Sander Dekker
Hoeft niet dat bewijzen die wel keer op keer, hoeft men zelf geen inspanning voor te doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zooo heb je die helemaal zelf verzonnen?
Leuk bedacht, maar niet te doen. Dan ga je je op een hellend vlak begeven. Want de definitie van gestoord of niet geschikt voor de maatschappij is niet eenduidig vast te leggen en al helemaal niet wie alleen op basis daarvan een spuitje moet of wie niet. De wet is er om mensen te beschermen, niet om ze uit te roeien.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
En ze hebben goed contact met de omwonenden. Dus dan kan er toch niks misgaan?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Hoor net op het nieuws dat de directeur zegt dat de man niet gevaarlijk is....![]()
Typisch een rechtse site.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het bevreemd me dat er geen enkel bericht hierover op de FP te vinden is, maar wel een promo voor speklap Jensen zijn podcast.
Echt he. Ben super bang nu. Opsluiten die vent en nooit meer los laten!quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Hoor net op het nieuws dat de directeur zegt dat de man niet gevaarlijk is....![]()
Maar hij wilde wel een atoombom gooien!
quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Zooo heb je die helemaal zelf verzonnen?
quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:17 schreef KennyPowers het volgende:
Kliniek: niet teruggekomen patiënt geen groot risico voor de omgeving
.."Als wij dachten dat het een levensgevaarlijke man was, hadden we hem niet op onbegeleid verlof laten gaan."
Goed gecommuniceerdquote:Op woensdag 5 juni 2019 19:20 schreef ikweethetookniet het volgende:
...Het valt niet uit te sluiten dat hij een gevaar kan vormen voor zichzelf of zijn omgeving’. Dat sluit aan bij de woorden van zijn familie die eerder tegen deze site aangaf dat M. zonder zijn medicijnen levensgevaarlijk is.
Nee, als je had gedacht dat-ie meteen weg zou rennen ook niet. Ergens in dat assessment is iets niet helemaal goed gegaan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 19:17 schreef KennyPowers het volgende:
"Als wij dachten dat het een levensgevaarlijke man was, hadden we hem niet op onbegeleid verlof laten gaan."
Mensen daar die nu hun kinderen niet alleen laten fietsen, niet buiten laten spelen, niet alleen naar de scouting laten gaan ...... ongelofelijk wat zoiets losmaakt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:05 schreef praadje het volgende:
Ik vind het niet alleen heel kwalijk dat het nu pas naar buiten is gekomen voor de familie Faber maar wat te denken hoe de vrouwen/ouders van jonge vrouwen uit die omgeving zich nu moeten voelen. Te weten dat hun dochters daar de afgelopen dagen gewoon langsfietsten. Van niets wetend welk risico ze liepen.
Geldt trouwens ook voor de jongens/mannen (eigenlijk iedereen) uit die omgeving daar deze man geen onderscheid lijkt te maken.
En Dekker moet zijn conclusies trekken en opstappen.quote:
Deze vent is voor iedereen gevaarlijk gezien z'n verleden. Het is geen zedendeliquent die het op een specifieke groep gemunt heeft oid, maar iemand met flink wat steekjes los die elke passant mogelijk kan zien als onderdeel van een of ander gaar zelfbedacht complot.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:05 schreef praadje het volgende:
Ik vind het niet alleen heel kwalijk dat het nu pas naar buiten is gekomen voor de familie Faber maar wat te denken hoe de vrouwen/ouders van jonge vrouwen uit die omgeving zich nu moeten voelen. Te weten dat hun dochters daar de afgelopen dagen gewoon langsfietsten. Van niets wetend welk risico ze liepen.
Geldt trouwens ook voor de jongens/mannen (eigenlijk iedereen) uit die omgeving daar deze man geen onderscheid lijkt te maken.
Eens. Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Deze vent is voor iedereen gevaarlijk gezien z'n verleden. Het is geen zedendeliquent die het op een specifieke groep gemunt heeft oid, maar iemand met flink wat steekjes los die iedereen mogelijk kan zien als onderdeel van een of ander gaar zelfbedacht complot
Zijn ontsnapping niet melden getuigt van een minachting van de veiligheid van de gehele (nabije) omgeving.
Dit.quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:23 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Deze vent is voor iedereen gevaarlijk gezien z'n verleden. Het is geen zedendeliquent die het op een specifieke groep gemunt heeft oid, maar iemand met flink wat steekjes los die elke passant mogelijk kan zien als onderdeel van een of ander gaar zelfbedacht complot.
Zijn ontsnapping niet melden getuigt van een minachting van de veiligheid van de gehele (nabije) omgeving.
Zijn familie bijvoorbeeld ....quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit.
Overigens zou het me niets verbazen als hij juist niet meer in de buurt van de instelling is, ik verwacht dat mensen in zijn oude omgeving veel meer gevaar lopen.
Hij denkt dat z'n zus betrokken is bij het complot, en die heeft hij al eens bedreigd. Die zal wel opletten nu.quote:
quote:Vanuit de cafetaria belde de gedaagde kort daarop zijn moeder: ,,Ik maak je af. Ik kom nu naar je toe en steek een mes tussen je ribben en ook mijn zus maak ik af.''
quote:Op woensdag 5 juni 2019 21:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij denkt dat z'n zus betrokken is bij het complot, en die heeft hij al eens bedreigd. Die zal wel opletten nu.
https://www.ad.nl/dordrec(...)sychotisch~a7b1a781/
[..]
quote:Op woensdag 5 juni 2019 20:19 schreef vosss het volgende:
.......Kan iemand even een lijstje maken waar we Sander Dekker aan toe kunnen voegen straks?
quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Er is al een speciale website voor gemaakt
![]()
![]()
https://isereenvvderopgestapt.nl
Met een realtimer erop![]()
![]()
![]()
![]()
Het is
15 dagen, 3 uur, 57 minuten en 43 seconden
geleden dat er een VVD'er uit de partij of uit zijn functie gestapt is.
Briljant![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:YelleTieleman twitterde op woensdag 05-06-2019 om 19:29:39De directeur van de kliniek in Den Dolder zei dat de voortvluchtige Peter M. geen risico vormt en waarschijnlijk niet gevaarlijk is. De zus van M zegt dat hij zonder medicatie levensgevaarlijk is. Vandaag ontving ze dit bericht van iemand die met M. In de kliniek heeft gezeten. https://t.co/3Hp20Gb6uI reageer retweet
Edit; ik hoop wel dat ze zaterdag gelijk de politie hebben ingelicht en die zal wel als eerste naar de familie zijn toegegaan om te kijken of hij zich daar in de buurt ophield. Neem ik aan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:13 schreef praadje het volgende:
Zijn zus reageert straks in Hart van Nederland. 22.30 op 6
Ben trouwens wel benieuwd wanneer de familie op de hoogte is gesteld.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:19 schreef praadje het volgende:
...Edit; ik hoop wel dat ze zaterdag gelijk de politie hebben ingelicht en die zal wel als eerste naar de familie zijn toegegaan om te kijken of hij zich daar in de buurt ophield. Neem ik aan.
Nee, maandag stond er een arrestatieteam van de politie bij zijn moeder voor de deur, omdat ze dachten dat hij daar misschien was.... zo werd de familie "geïnformeerd".quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Edit; ik hoop wel dat ze zaterdag gelijk de politie hebben ingelicht en die zal wel als eerste naar de familie zijn toegegaan om te kijken of hij zich daar in de buurt ophield. Neem ik aan.
Ohoh, ik ben echt heel naief inderdaad. Zelfs nog op mijn 50equote:Op woensdag 5 juni 2019 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Kijk eerst eens even hierna
En wat denk je dan
Ik zit hier echt nu met mijn bek vol tanden en wil wel schreeuwen, NEEEEEE. Dit is echt niet te geloven en en en, sorry geen woorden voorquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maandag stond er een arrestatieteam van de politie bij zijn moeder voor de deur, omdat ze dachten dat hij daar misschien was.... zo werd de familie "geïnformeerd".
https://www.rijnmond.nl/n(...)liniek-in-Den-Dolder
Dan lijkt mij dat een stereotype geitenwollensokkenfiguur dat ieder vooroordeel bevestigd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
En wat denk je dan
quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maandag stond er een arrestatieteam van de politie bij zijn moeder voor de deur, omdat ze dachten dat hij daar misschien was.... zo werd de familie "geïnformeerd".
https://www.rijnmond.nl/n(...)liniek-in-Den-Dolder
Sjongejongejongequote:De familie werd hierover niet ingelicht. "Ik kwam er maandagmiddag pas achter, toen een arrestatieteam van de politie in mijn huis stond", zegt de 70-jarige moeder van de man in het AD.
Reactie Rutte:quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:27 schreef praadje het volgende:
..Ik zit hier echt nu met mijn bek vol tanden en wil wel schreeuwen, NEEEEEE. Dit is echt niet te geloven en en en, sorry geen woorden voor![]()
![]()
![]()
Gelukkig trekken ze wel lessen uit het verledenquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
..Wat wordt er hier geblunderd zeg. Totale incompetentie en gebrek aan het nemen van verantwoordelijkheid.
Kun je zo Pauw niet online kijken?quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:34 schreef praadje het volgende:
Ohh fuck, het begint hier net te onweren in Belgie dus het signaal van mijn schotel valt weg. Kan iemand straks een kleine update geven over wat er besproken is met de zus? Pretty please.
Thanksquote:Op woensdag 5 juni 2019 22:34 schreef maily het volgende:
Zus van ontsnapte Peter M.: "we voelen ons totaal niet serieus genomen
Oh ik kon het wel helemaal zien en lezen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:38 schreef maily het volgende:
[..]
Premium artikel, dus niet helemaal te zien, sorry ...
Danku danku @:ikweethetookniet
quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ik kon het wel helemaal zien en lezen.
Nou, met dergelijke reislustigheid kan ie dus inmiddels overal zitten. Lekker makkelijk zoeken zo.quote:Hij zat toen in een ggz-instelling en nam ook de kuierlatten. Later dook hij ineens op in Noorwegen.
Bushcraften 2.0quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nou, met dergelijke reislustigheid kan ie dus inmiddels overal zitten. Lekker makkelijk zoeken zo.
Als Peter R even met zijn ex collega's van de Telegraaf belt staat hij morgen met zijn smoel op de voorpagina net als Jos B.quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
..Nou, met dergelijke reislustigheid kan ie dus inmiddels overal zitten. Lekker makkelijk zoeken zo.
Ze hebben ze na een waarschuwing via de telefoon buiten de basis neergelegd, zodat de politie ze kon meenemen en op een veilige plaats kan leggen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 11:08 schreef Linkie3 het volgende:
Is de vliegbasis in Volkel al extra beveiligd? Of hebben de Amerikanen uit voorzorg de bommen al verplaatst naar een veiliger land?
Ik denk dat hij Dekker gaat opvolgenquote:Op woensdag 5 juni 2019 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is de verantwoordelijke kneus al weer gepromoveerd als beloning?
En zo rolt het balletjequote:Op woensdag 5 juni 2019 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Dekker wordt ergens burgermeester![]()
![]()
Ja, bizar.quote:Op woensdag 5 juni 2019 23:01 schreef fokexpert het volgende:
3 uur verlof waarvan je 2 uur niet alleen mag en 1 uur wel....: Wat is het nut daarvan? In 1 uur kan je net zo makkelijk ontsnappen als in 3 uur.
Wat is dat toch altijd met leidinggevenden die geen verantwoordelijkheid durven nemen voor hun handelen?quote:Op woensdag 5 juni 2019 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
En wat denk je dan
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 06-06-2019 om 01:33:51De moeder van M. krijgt politiebewaking omdat de agressie van de man zich tegen haar zou kunnen richten. #dendolder https://t.co/lPjjWMpbnb reageer retweet
De positie van Dekker is toch gewoon onhoudbaar nu of ben ik nou gek? Net als de positie van die directeur die doodleuk roept als we dachten dat ie gevaarlijk was zouden we hem niet onbegeleid op verlof laten gaan.quote:Op donderdag 6 juni 2019 01:35 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:telegraaf twitterde op donderdag 06-06-2019 om 01:33:51De moeder van M. krijgt politiebewaking omdat de agressie van de man zich tegen haar zou kunnen richten. #dendolder https://t.co/lPjjWMpbnb reageer retweet
Ik kreeg een melding. Je typte mijn naam.quote:Op woensdag 5 juni 2019 10:59 schreef Brybry het volgende:
En daar gaan we weer![]()
Misschien kan de dame uit het Vraagwatjewil-topic (werkzaam in TBS kliniek) de boel even komen goedpraten?
Mij als hulpverlener aanvallen omdat ik kritiek uit op het systeem en zij doen het allemaal zo fantastisch in de kliniek.
Nou meid, wat heb je hierover te vertellen?
Idd deze onbekwame droeftoeter moeten ze gelijk ontslaan, hij brengt de nationale veiligheid alleen maar meer in gevaar met dit wanbeleid, en volgende week staat er weer een andere vluchtgevaarlijke Henkie op de telexquote:Op donderdag 6 juni 2019 01:59 schreef vosss het volgende:
[..]
De positie van Dekker is toch gewoon onhoudbaar nu of ben ik nou gek? Net als de positie van die directeur die doodleuk roept als we dachten dat ie gevaarlijk was zouden we hem niet onbegeleid op verlof laten gaan.
De tering.
Lezen...quote:Op donderdag 6 juni 2019 03:15 schreef Bracha020 het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding. Je typte mijn naam.
Zeg het eens, wat kan ik voor je doen?
Om te janken. Echt.quote:Op donderdag 6 juni 2019 01:59 schreef vosss het volgende:
[..]
De positie van Dekker is toch gewoon onhoudbaar nu of ben ik nou gek? Net als de positie van die directeur die doodleuk roept als we dachten dat ie gevaarlijk was zouden we hem niet onbegeleid op verlof laten gaan.
De tering.
Henkie W.quote:Op donderdag 6 juni 2019 03:27 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Idd deze onbekwame droeftoeter moeten ze gelijk ontslaan, hij brengt de nationale veiligheid alleen maar meer in gevaar met dit wanbeleid, en volgende week staat er weer een andere vluchtgevaarlijke Henkie op de telex
Dat is gewoon gelul om de Pipo die niet opgelet heeft een hand boven het hoofd te houden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 23:01 schreef fokexpert het volgende:
3 uur verlof waarvan je 2 uur niet alleen mag en 1 uur wel....: Wat is het nut daarvan? In 1 uur kan je net zo makkelijk ontsnappen als in 3 uur.
Geen probleem toch, beter als iemand anders.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Nu op Telegraaf.nl is moeders aan het woord, ze is bang dat zoon zelfmoord pleegt want zocht euthanasiespuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |