abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187273514
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 13:57 schreef Zipportal het volgende:
DSIGoden op de stoep.

@:Wereldgozer
Bordje noodles.
pi_187273664
Kun je iedereen in de samenleving helpen? Ik denk van niet. In het geval van dit soort gestoorden is het beter om zo iemand preventief en definitief uit de samenleving weg te nemen. Ja, met een spuitje waarin iemand zonder gedoe uit het leven gaat.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  woensdag 5 juni 2019 @ 15:04:00 #103
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_187273690
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 15:01 schreef Oostwoud het volgende:
Kun je iedereen in de samenleving helpen? Ik denk van niet. In het geval van dit soort gestoorden is het beter om zo iemand preventief en definitief uit de samenleving weg te nemen. Ja, met een spuitje waarin iemand zonder gedoe uit het leven gaat.
Probleem is dat dit in theorie misschien leuk klinkt, maar in de praktijk niet mogelijk is in Nederland.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_187273705
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 15:04 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Probleem is dat dit in theorie misschien leuk klinkt, maar in de praktijk niet mogelijk is in Nederland.
Bij welke hulp bijvoorbeeld daar gaat het al de fout in.

Bij mensen met een gat in de handen ook, of die welke niet kunnen stoppen met roken bedenk er maar zelf een paar bij.
pi_187273713
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 15:04 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, daarom moet die fout in de wetgeving ook z.s.m. hersteld worden.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_187273721
Ik snap het hele idee achter een proefverlof eigenlijk nooit.
pi_187273723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Dat weet ik wel, daarom moet die fout in de wetgeving ook z.s.m. hersteld worden.
In die vijf jaar dat de Duitser het voor het zeggen gehad heeft was het evt mogelijk geweest denk ik. Was het niet beter helemaal geen werkeloosheid meer?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2019 15:09:57 ]
pi_187273733
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap het hele idee achter een proefverlof eigenlijk nooit.
Als er continu iemand achter iemand loopt begrijp ik het wel, echter zo?
  woensdag 5 juni 2019 @ 15:11:59 #109
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_187273784
quote:

[..]

Dan zal je ook uit de EU moeten stappen. Uit het EVRM. De grondwet aan moeten passen. Allemaal zaken die in de praktijk niet gaan gebeuren. Dus we hoeven het ook niet eindeloos over de doodstraf te hebben.

Het komt er niet. Nooit. En dat is wat mij betreft maar goed ook.

Overigens is de SGP wel voorstander van de doodstraf, ik geloof als enige partij in Nederland. Misschien iets voor jou ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_187273813
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 14:42 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Het lijkt me dat zoiets als een mokerslag bij de familie van Anne Faber aan komt. Notabene uitgenodigd in de Tweede Kamer, het ene excuus na het andere aanvaard hebbende en de toezegging gekregen dat het beter zou worden, dat het niet weer zou gebeuren. Loopt er weer een explosief gevaarlijke gek los rond zonder toezicht. Lijkt me meer dan ellendig.
Net als bij de Groningers zet onze politiek steeds diezelfde lange wassen Pinocchio neus op. Veel beloven maar vooral doorgaan met het kapot bezuinigen ervan.
pi_187273875
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 15:13 schreef Elzies het volgende:

[..]

Net als bij de Groningers zet onze politiek steeds diezelfde lange wassen Pinocchio neus op. Veel beloven maar vooral doorgaan met het kapot bezuinigen ervan.
Zie daar, wat is of mag dan de drijfveer zijn als het toch steeds maar minder is/wordt.
pi_187274012
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 15:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zie daar, wat is of mag dan de drijfveer zijn als het toch steeds maar minder is/wordt.
Feit blijft overeind staan dat verblijfsinstellingen voor dit soort gevallen in rap tempo sluiten. Financiële belangen wegen hier hoger dan de veiligheid van onze samenleving.

De instellingen die overblijven zijn zo kapot bezuinigd en zo onveilig geworden voor nieuwe werknemers om daar nog te gaan werken dat ze financieel niet levensvatbaar meer zijn. Dan houdt je louter nog personeel over die helemaal niet gekwalificeerd is. Ongekwalificeerde uitzendkrachten die de opgebrande en vertrekkende vaste medewerkers grotendeels hebben vervangen. Dat creëer je natuurlijk een psychologische (drugs) speeltuin voor patiënten als een Michel P en Peter M waar alles kan en mag.

Gevolg is een krimp en een opname/behandel stop waardoor dit soort tijdbommen meer en vaker in de samenleving ongestoord hun slag kunnen slaan.

Inmiddels is politieke ontkenning nauwelijks meer mogelijk aangezien we niet meer kunnen spreken van losse incidenten maar van een steeds herhalend patroon van dit soort (vaak dodelijke) inschattingsfouten.
  woensdag 5 juni 2019 @ 16:00:23 #113
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187274298
Directie kliniek Den Dolder moet verantwoording afleggen bij minister Dekker :')

De directie van de kliniek in Den Dolder moet vandaag nog verantwoording afleggen bij minister Dekker van Rechtsbescherming. Vandaag werd via deze site bekend dat een psychiatrisch patiënt zaterdag is ontsnapt uit de kliniek waar ook Michael P. verbleef. Minister Dekker (VVD) zegt dat hij veel vragen heeft over dit incident.

,,Ik wil weten hoe dit heeft kunnen gebeuren en welke risico’s er zijn. Daarom heb ik de directie van de kliniek vanmiddag nog ontboden op het ministerie om opheldering te geven", aldus Dekker. ,,Zoals de kliniek heeft bevestigd, is een patiënt niet teruggekeerd van verlof. Als dat gebeurt is de eerste prioriteit altijd het zorgen dat de patiënt terugkeert naar de kliniek. Daar zijn politie en OM nu ook mee bezig.”

Het gaat om de 44-jarige Peter M. uit Dordrecht, die in 2017 werd veroordeeld omdat hij via internet had gemeld dat hij het station van Dordrecht zou opblazen met een atoombom. Enkele dagen later viel hij in Dordrecht een man aan die zijn boodschappen in zijn auto laadde. M. sprong de man uit het niets op z’n rug maar werd door het slachtoffer en zijn zoon overmeesterd. M. droeg op dat moment een mes bij zich. Uit onderzoek bleek dat M. volledig ontoerekeningsvatbaar was. Hij is psychotisch en lijdt aan schizofrenie. Het gerechtshof in Den Haag veroordeelde M. in hoger beroep tot behandeling in een psychiatrisch ziekenhuis.

https://www.ad.nl/binnenl(...)ter-dekker~a989b229/

En minister Dekker :r roept de directie op het matje :|W
Want naar de ouders van Anne Faber toegaan en excuses maken is te moeilijk en heb je lef voor nodig en dat heeft hij niet :r
Om te :r
pi_187274326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat wordt weer een leuk debat met Sander Dekker
De kan zijn spulletjes ook wel bij elkaar gaan zoeken.
I´m back.
  woensdag 5 juni 2019 @ 16:06:37 #115
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187274381
Sander Dekker is een Nederlands politicus van de VVD :')

https://nl.wikipedia.org/wiki/Sander_Dekker

Van de VVD Goh waarom verbaast mij dit nou niet 8)7

VVD=
Vereniging
Van
Debielen

Voor de zoveelste keer bewezen :7
pi_187274393
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:06 schreef ikweethetookniet het volgende:

VVD=
Vereniging
Van
Debielen
Zooo heb je die helemaal zelf verzonnen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_187274458
Het bevreemd me dat er geen enkel bericht hierover op de FP te vinden is, maar wel een promo voor speklap Jensen zijn podcast.
pi_187274510
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:07 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Zooo heb je die helemaal zelf verzonnen?
Hoeft niet dat bewijzen die wel keer op keer, hoeft men zelf geen inspanning voor te doen.
pi_187274884
quote:

[..]

Leuk bedacht, maar niet te doen. Dan ga je je op een hellend vlak begeven. Want de definitie van gestoord of niet geschikt voor de maatschappij is niet eenduidig vast te leggen en al helemaal niet wie alleen op basis daarvan een spuitje moet of wie niet. De wet is er om mensen te beschermen, niet om ze uit te roeien.
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:01:57 #120
65846 Bocaj
47th President.
pi_187276007
Direct sluiten!
  woensdag 5 juni 2019 @ 18:05:32 #121
65846 Bocaj
47th President.
pi_187276076
Hoor net op het nieuws dat de directeur zegt dat de man niet gevaarlijk is.... :{
Maar hij wilde wel een atoombom gooien! :')
  Spellchecker woensdag 5 juni 2019 @ 18:45:35 #122
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187276734
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Hoor net op het nieuws dat de directeur zegt dat de man niet gevaarlijk is.... :{

En ze hebben goed contact met de omwonenden. Dus dan kan er toch niks misgaan?
Misschien weet de ontsnapte wel waar die directeur woont ....
pi_187276769
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het bevreemd me dat er geen enkel bericht hierover op de FP te vinden is, maar wel een promo voor speklap Jensen zijn podcast.
Typisch een rechtse site.
pi_187276832
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Maar hij wilde wel een atoombom gooien! :')
Echt he. Ben super bang nu. Opsluiten die vent en nooit meer los laten!
pi_187276848
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2019 16:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
VVD=
Vereniging
Van
Debielen

Wil je een sticker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: