Probleem is dat dit in theorie misschien leuk klinkt, maar in de praktijk niet mogelijk is in Nederland.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:01 schreef Oostwoud het volgende:
Kun je iedereen in de samenleving helpen? Ik denk van niet. In het geval van dit soort gestoorden is het beter om zo iemand preventief en definitief uit de samenleving weg te nemen. Ja, met een spuitje waarin iemand zonder gedoe uit het leven gaat.
Bij welke hulp bijvoorbeeld daar gaat het al de fout in.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat dit in theorie misschien leuk klinkt, maar in de praktijk niet mogelijk is in Nederland.
Dat weet ik wel, daarom moet die fout in de wetgeving ook z.s.m. hersteld worden.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:04 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Probleem is dat dit in theorie misschien leuk klinkt, maar in de praktijk niet mogelijk is in Nederland.
In die vijf jaar dat de Duitser het voor het zeggen gehad heeft was het evt mogelijk geweest denk ik. Was het niet beter helemaal geen werkeloosheid meer?quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, daarom moet die fout in de wetgeving ook z.s.m. hersteld worden.
Als er continu iemand achter iemand loopt begrijp ik het wel, echter zo?quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap het hele idee achter een proefverlof eigenlijk nooit.
Dan zal je ook uit de EU moeten stappen. Uit het EVRM. De grondwet aan moeten passen. Allemaal zaken die in de praktijk niet gaan gebeuren. Dus we hoeven het ook niet eindeloos over de doodstraf te hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, daarom moet die fout in de wetgeving ook z.s.m. hersteld worden.
Net als bij de Groningers zet onze politiek steeds diezelfde lange wassen Pinocchio neus op. Veel beloven maar vooral doorgaan met het kapot bezuinigen ervan.quote:Op woensdag 5 juni 2019 14:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Het lijkt me dat zoiets als een mokerslag bij de familie van Anne Faber aan komt. Notabene uitgenodigd in de Tweede Kamer, het ene excuus na het andere aanvaard hebbende en de toezegging gekregen dat het beter zou worden, dat het niet weer zou gebeuren. Loopt er weer een explosief gevaarlijke gek los rond zonder toezicht. Lijkt me meer dan ellendig.
Zie daar, wat is of mag dan de drijfveer zijn als het toch steeds maar minder is/wordt.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:13 schreef Elzies het volgende:
[..]
Net als bij de Groningers zet onze politiek steeds diezelfde lange wassen Pinocchio neus op. Veel beloven maar vooral doorgaan met het kapot bezuinigen ervan.
Feit blijft overeind staan dat verblijfsinstellingen voor dit soort gevallen in rap tempo sluiten. Financiële belangen wegen hier hoger dan de veiligheid van onze samenleving.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zie daar, wat is of mag dan de drijfveer zijn als het toch steeds maar minder is/wordt.
De kan zijn spulletjes ook wel bij elkaar gaan zoeken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat wordt weer een leuk debat met Sander Dekker
Hoeft niet dat bewijzen die wel keer op keer, hoeft men zelf geen inspanning voor te doen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zooo heb je die helemaal zelf verzonnen?
Leuk bedacht, maar niet te doen. Dan ga je je op een hellend vlak begeven. Want de definitie van gestoord of niet geschikt voor de maatschappij is niet eenduidig vast te leggen en al helemaal niet wie alleen op basis daarvan een spuitje moet of wie niet. De wet is er om mensen te beschermen, niet om ze uit te roeien.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:06 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
En ze hebben goed contact met de omwonenden. Dus dan kan er toch niks misgaan?quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Hoor net op het nieuws dat de directeur zegt dat de man niet gevaarlijk is....![]()
Typisch een rechtse site.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:12 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het bevreemd me dat er geen enkel bericht hierover op de FP te vinden is, maar wel een promo voor speklap Jensen zijn podcast.
Echt he. Ben super bang nu. Opsluiten die vent en nooit meer los laten!quote:Op woensdag 5 juni 2019 18:05 schreef Bocaj het volgende:
Hoor net op het nieuws dat de directeur zegt dat de man niet gevaarlijk is....![]()
Maar hij wilde wel een atoombom gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |