abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:45:06 #176
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187281312
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
..Nou, met dergelijke reislustigheid kan ie dus inmiddels overal zitten. Lekker makkelijk zoeken zo.
Als Peter R even met zijn ex collega's van de Telegraaf belt staat hij morgen met zijn smoel op de voorpagina net als Jos B. ^O^ _O_ _O_ _O_
pi_187281393
Ik heb de livestream op de pc aangezet voor Pauw. Het gaat hier echt heftig tekeer. Dagje later dan in NL. Fijn dat ik het zo toch kan volgen. Thanks voor de tip, had er zelf niet aan gedacht.
pi_187281574
Ha ik heb weer beeld.
pi_187281636
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 11:08 schreef Linkie3 het volgende:
Is de vliegbasis in Volkel al extra beveiligd? Of hebben de Amerikanen uit voorzorg de bommen al verplaatst naar een veiliger land?
Ze hebben ze na een waarschuwing via de telefoon buiten de basis neergelegd, zodat de politie ze kon meenemen en op een veilige plaats kan leggen.
Racist
pi_187281645
3 uur verlof waarvan je 2 uur niet alleen mag en 1 uur wel....: Wat is het nut daarvan? In 1 uur kan je net zo makkelijk ontsnappen als in 3 uur.
  woensdag 5 juni 2019 @ 23:01:38 #181
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187281647
Is de verantwoordelijke kneus al weer gepromoveerd als beloning?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187281672
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is de verantwoordelijke kneus al weer gepromoveerd als beloning?
Ik denk dat hij Dekker gaat opvolgen :Y
  woensdag 5 juni 2019 @ 23:05:48 #183
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187281723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:03 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat hij Dekker gaat opvolgen :Y
En Dekker wordt ergens burgermeester :') :|W :r
pi_187281750
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:05 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

En Dekker wordt ergens burgermeester :') :|W :r
En zo rolt het balletje :X
  Spellchecker woensdag 5 juni 2019 @ 23:18:14 #185
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 5 juni 2019 @ 23:55:12 #186
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187282539
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:01 schreef fokexpert het volgende:
3 uur verlof waarvan je 2 uur niet alleen mag en 1 uur wel....: Wat is het nut daarvan? In 1 uur kan je net zo makkelijk ontsnappen als in 3 uur.
Ja, bizar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187282746
quote:
Wat is dat toch altijd met leidinggevenden die geen verantwoordelijkheid durven nemen voor hun handelen?

"Ja, wat moet ik er van zeggen"

Dat er fouten zijn gemaakt en dat dat hele protocol op de schop moet. Juist dat toe kunnen geven, geeft blijk van inzicht en nog enige hoop op verbetering.

De manier waarop die man zich opstelt daarentegen, doet denken dat het op deze manier gewoon weer wachten is op de volgende keer dat het mis gaat.
"Pools are perfect for holding water"
pi_187283547
telegraaf twitterde op donderdag 06-06-2019 om 01:33:51 De moeder van M. krijgt politiebewaking omdat de agressie van de man zich tegen haar zou kunnen richten. #dendolder https://t.co/lPjjWMpbnb reageer retweet
pi_187283750
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 01:35 schreef Houtenbeen het volgende:
telegraaf twitterde op donderdag 06-06-2019 om 01:33:51 De moeder van M. krijgt politiebewaking omdat de agressie van de man zich tegen haar zou kunnen richten. #dendolder https://t.co/lPjjWMpbnb reageer retweet
De positie van Dekker is toch gewoon onhoudbaar nu of ben ik nou gek? Net als de positie van die directeur die doodleuk roept als we dachten dat ie gevaarlijk was zouden we hem niet onbegeleid op verlof laten gaan.

De tering.

8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_187284031
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2019 10:59 schreef Brybry het volgende:
En daar gaan we weer :{

Misschien kan de dame uit het Vraagwatjewil-topic (werkzaam in TBS kliniek) de boel even komen goedpraten?
Mij als hulpverlener aanvallen omdat ik kritiek uit op het systeem en zij doen het allemaal zo fantastisch in de kliniek.

Nou meid, wat heb je hierover te vertellen?
Ik kreeg een melding. Je typte mijn naam.

Zeg het eens, wat kan ik voor je doen?
pi_187284080
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2019 01:59 schreef vosss het volgende:

[..]

De positie van Dekker is toch gewoon onhoudbaar nu of ben ik nou gek? Net als de positie van die directeur die doodleuk roept als we dachten dat ie gevaarlijk was zouden we hem niet onbegeleid op verlof laten gaan.

De tering.

8)7
Idd deze onbekwame droeftoeter moeten ze gelijk ontslaan, hij brengt de nationale veiligheid alleen maar meer in gevaar met dit wanbeleid, en volgende week staat er weer een andere vluchtgevaarlijke Henkie op de telex :')
metal up your ass
  donderdag 6 juni 2019 @ 04:05:43 #192
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_187284144
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 03:15 schreef Bracha020 het volgende:

[..]

Ik kreeg een melding. Je typte mijn naam.

Zeg het eens, wat kan ik voor je doen?
Lezen...
  donderdag 6 juni 2019 @ 08:37:17 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_187284920
quote:
7s.gif Op donderdag 6 juni 2019 01:59 schreef vosss het volgende:

[..]

De tering.

8)7
Om te janken. Echt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_187285146
De Nederlandse GGZ is één van de slechtste ter wereld. Er zijn gigantische personeelstekorten en behandeling vindt niet of nauwelijks plaats. Patienten komen er gevaarlijker uit dan erin. Eerst worden ze afhankelijk en verslaafd gemaakt aan gevaarlijke medicijnen in de inrichting en als ze dan letterlijk op straat worden gegooid is er geen controle meer op dat ze hun medicatie blijven gebruiken. Als patienten dan plotseling stoppen met hun pillen, worden ze veel agressiever dan voorheen. Zulke incidenten komen trouwens vaker voor in de grote steden dan in een mooie landelijke omgeving als Den Dolder. Want de meeste gestoorden worden in achterstandswijken gedumpt. De nederlandse overheid kan het niets schelen dat onschuldige burgers dan slachtoffer worden van hun agressie. Ik vind dat het kabinet daarom moet vallen.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_187285258
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2019 03:27 schreef dokter.knakworst het volgende:

[..]

Idd deze onbekwame droeftoeter moeten ze gelijk ontslaan, hij brengt de nationale veiligheid alleen maar meer in gevaar met dit wanbeleid, en volgende week staat er weer een andere vluchtgevaarlijke Henkie op de telex :')
Henkie W. :')

Seriemoordenaar, zedendelinquent, psychotisch en helaas zonder medicatie, want die wilt hij buiten de cocaïne en ritalin niet innemen.

Mocht een uur op onbegeleid verlof want zijn begeleiders vonden dat dit wel kon.
pi_187286218
Had eerst het idee dat dit erg opgeblazen werd omdat het "toevallig" om Den Dolder ging en ik op basis van de uitspraak van de rechtbank nog niet de illusie had dat deze man echt gevaarlijk is.

Maar na zijn zus gehoord te hebben ben ik volledig overtuigd. Er is maar een conclusie mogelijk: eén grote faal van een kliniek die gewoon dicht moet. Z.s.m.

Deze meneer heeft duideljijk aangegeven: als ik de kans krijg ga ik hier weg. Hij heeft dat al vaker gedaan, heeft geen inzicht in zijn ziekte, wil niet meewerken en denkt dat zijn medicijnen hem vergiftigen. Zolang dat niet opgelost is, moet deze man gewoon klinisch opgenomen blijven. En als dat jaren duurt, jammer dan.

Nog schrijnender is dat de familie zich heel veel zorgen maakt, maar de kliniek negeert die signalen en wimpelt het af. Een ongepaste betweterigheid. Z'n moeder krijgt niks te horen, omdat in het computersysteem niet staat dat zij contactpersoon is.

Dit is wel iets wat ik vaker zie. Dat de familie, die toch heel goed weet wat voor iemand het is, niks hoort, niks weet en vooral niet serieus wordt genomen. Onder het mom van privacy. Maar ook zitten hulpverleners gewoon niet te wachten op die bemoeienis. Mijn indruk van de GGZ anno 2019: zo min mogelijk klinisch, zo veel mogelijk ambulant. Uiteraard ingegeven door bezuinigingen en personeelstekort, maar ook de gedachte "als we iemand ontslaan uit de kliniek zijn we daar niet meer verantwoordelijk voor". Ook best apart dat deze meneer een RM heeft van maximaal 1 jaar. Dus dat hij precies 1 jaar tijd heeft om "beter" te worden Daarna moet hij sowieso vertrekken. Ik leef met de famiiie mee, die zijn wanhopig. Omdat de experts het kennelijk allemaal beter weten.
pi_187287228
Die klinieken moet je echt zo snel mogelijk sluiten. Het is allemaal zo lek als een zeef. Zet gewoon een grote kliniek op een kleine onbewoond eiland ( Rottumerplaat ofzo ) waar je nooit meer weg komt. Laat de familie dan maar bepalen of de gevangene/patiënt in aanmerking komt voor verlof. Met andere woorden de gevangene mag de rest van zijn leven gaan bewijzen tegenover het slachtoffer dat hij zijn leven heeft verbeterd.
pi_187287529
Nu op Telegraaf.nl is moeders aan het woord, ze is bang dat zoon zelfmoord pleegt want zocht euthanasiespuit
  donderdag 6 juni 2019 @ 12:35:02 #199
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_187287552
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 23:01 schreef fokexpert het volgende:
Dat is gewoon gelul om de Pipo die niet opgelet heeft een hand boven het hoofd te houden.
And so is the past
pi_187287879
quote:
1s.gif Op donderdag 6 juni 2019 12:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Nu op Telegraaf.nl is moeders aan het woord, ze is bang dat zoon zelfmoord pleegt want zocht euthanasiespuit
Geen probleem toch, beter als iemand anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')