abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:13:42 #151
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187280666
En we hebben een winnaar *O* *O* *O*

VVD scherpt record aantal opgestapte bewindslieden aan :') :') _O-

En toen stapte weer een bewindslid van de VVD op. Mark Harbers struikelde over het kopje “overig” in zijn lijstje met criminaliteitscijfers over asielzoekers. Veel minder ernstig dan de zaak rondom het uitzetten van minderjarigen overigens, maar he, dit is politiek.
Dat brengt de VVD wel op 14 bewindslieden die gedwongen zijn opgestapt sinds 1982. Twee keer zoveel als de runner-up PvdA. :D

Maar goed, de VVD is al een hele tijd een echte regeringspartij. Dus hoe verhouden deze cijfers zich tot hun aandeel in het nemen van verantwoordelijkheid?

Om dit te bepalen hebben we ook de cijfers over hoe lang iedere partij in een regering zat (geteld per kwartaal) en met hoeveel ministers en/of staatsecretarissen. Daarmee hebben we de cijfers in context geplaatst:

Duidelijk, ook in relatieve zin verliest de VVD bijna twee keer zo snel iemand per bewindslidjaar (0,049) als PvdA (0,028) en D66 (0,027). Uitzondering hierop is natuurlijk de LPF (0,522). Maar goed, die partij kunnen we gerust als een bijzondere uitzondering in de parlementaire historie beschouwen.

Hier nog een andere weergave van de gegevens, gewoon omdat het kan.

https://sargasso.nl/vvd-s(...)e-bewindslieden-aan/

VVD :') :') :') x miljoen miljard
pi_187280667
Zijn zus reageert straks in Hart van Nederland. 22.30 op 6

Ben trouwens wel benieuwd wanneer de familie op de hoogte is gesteld.
pi_187280670
YelleTieleman twitterde op woensdag 05-06-2019 om 19:29:39 De directeur van de kliniek in Den Dolder zei dat de voortvluchtige Peter M. geen risico vormt en waarschijnlijk niet gevaarlijk is. De zus van M zegt dat hij zonder medicatie levensgevaarlijk is. Vandaag ontving ze dit bericht van iemand die met M. In de kliniek heeft gezeten. https://t.co/3Hp20Gb6uI reageer retweet
pi_187280736
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:13 schreef praadje het volgende:
Zijn zus reageert straks in Hart van Nederland. 22.30 op 6

Ben trouwens wel benieuwd wanneer de familie op de hoogte is gesteld.
Edit; ik hoop wel dat ze zaterdag gelijk de politie hebben ingelicht en die zal wel als eerste naar de familie zijn toegegaan om te kijken of hij zich daar in de buurt ophield. Neem ik aan.
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:21:03 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187280763
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:19 schreef praadje het volgende:
...Edit; ik hoop wel dat ze zaterdag gelijk de politie hebben ingelicht en die zal wel als eerste naar de familie zijn toegegaan om te kijken of hij zich daar in de buurt ophield. Neem ik aan.
:{w Kijk eerst eens even hierna

En wat denk je dan :?
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:24:45 #156
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187280852
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:19 schreef praadje het volgende:

[..]

Edit; ik hoop wel dat ze zaterdag gelijk de politie hebben ingelicht en die zal wel als eerste naar de familie zijn toegegaan om te kijken of hij zich daar in de buurt ophield. Neem ik aan.
Nee, maandag stond er een arrestatieteam van de politie bij zijn moeder voor de deur, omdat ze dachten dat hij daar misschien was.... zo werd de familie "geïnformeerd".

https://www.rijnmond.nl/n(...)liniek-in-Den-Dolder
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187280911
quote:
Ohoh, ik ben echt heel naief inderdaad. Zelfs nog op mijn 50e 8)7
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, maandag stond er een arrestatieteam van de politie bij zijn moeder voor de deur, omdat ze dachten dat hij daar misschien was.... zo werd de familie "geïnformeerd".

Ik zit hier echt nu met mijn bek vol tanden en wil wel schreeuwen, NEEEEEE. Dit is echt niet te geloven en en en, sorry geen woorden voor :r :r :r :r
pi_187280919
Zijn zus over een paar minuten bij HvN.
pi_187280922
quote:
Dan lijkt mij dat een stereotype geitenwollensokkenfiguur dat ieder vooroordeel bevestigd.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_187280925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

quote:
De familie werd hierover niet ingelicht. "Ik kwam er maandagmiddag pas achter, toen een arrestatieteam van de politie in mijn huis stond", zegt de 70-jarige moeder van de man in het AD.
Sjongejongejonge |:(

Wat wordt er hier geblunderd zeg. Totale incompetentie en gebrek aan het nemen van verantwoordelijkheid.
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:31:16 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187280999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:27 schreef praadje het volgende:
..Ik zit hier echt nu met mijn bek vol tanden en wil wel schreeuwen, NEEEEEE. Dit is echt niet te geloven en en en, sorry geen woorden voor :r :r :r :r
Reactie Rutte:

Idd om te :r :r :r :r :r :r :r :r
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:32:18 #162
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187281029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
..Wat wordt er hier geblunderd zeg. Totale incompetentie en gebrek aan het nemen van verantwoordelijkheid.
Gelukkig trekken ze wel lessen uit het verleden :') :') :') :|W
pi_187281091
Ohh fuck, het begint hier net te onweren in Belgie dus het signaal van mijn schotel valt weg. Kan iemand straks een kleine update geven over wat er besproken is met de zus? Pretty please.
  Spellchecker woensdag 5 juni 2019 @ 22:34:27 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:35:45 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_187281119
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:34 schreef praadje het volgende:
Ohh fuck, het begint hier net te onweren in Belgie dus het signaal van mijn schotel valt weg. Kan iemand straks een kleine update geven over wat er besproken is met de zus? Pretty please.
Kun je zo Pauw niet online kijken?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_187281159
Jawel, ik kan alle zenders terugkijken en online maar geen sbs 6.
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:38:11 #168
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187281172
Zus van ontsnapte Peter M.: We voelen ons totaal niet serieus genomen

Zus Jannienne (49) moest uit voorzorg een paracetamol nemen, zoveel bezorgde telefoontjes kreeg ze vandaag. Toch heeft ze geen spijt dat ze tegen deze site haar verhaal deed over broer Peter, die zaterdag ontsnapte bij de forensisch psychiatrische kliniek in Den Dolder. ,,Wij voelen ons totaal niet serieus genomen door de kliniek.”

,,We weten niet anders dan dat Peter (44) voor problemen zorgt. We kennen hem niet anders. Peter lijdt aan schizofrenie en is psychotisch. Hij weigert medicijnen en iedere vorm van hulp. Het was voor ons een hele opluchting dat hij een tijdje in het gevangenenziekenhuis in Scheveningen zat. Hij zat daar omdat hij een bommelding had gedaan op het station in Dordrecht. Hij was van plan het station op te blazen met een atoombom, zei hij. Het was het begin van 2017 en het ging heel snel heel erg mis. Hij hing veel rond bij een snackbar in Dordrecht. Bij die snackbar heeft hij een man aangevallen, terwijl hij een mes bij zich had. Ook heeft hij mij en mijn moeder gedreigd te vermoorden.”

,,Peter is iemand die denkt in complottheorieën. Hij schrijft er hele boekwerken over vol. Kindermisbruik is een terugkerend thema bij hem. Wij als familie wisten eigenlijk niet dat hij naar de kliniek in Den Dolder was overgeplaatst. Pas nadat mijn moeder van 70 naar de gevangenis had gebeld om te vragen waarom het al zo lang stil was gebleven hoorde ze dat Peter daar niet meer was. ‘Hij is naar Den Dolder’, kreeg ze te horen. In maart nam Peter zelf weer contact op. Wij wachten altijd tot hij weer contact met ons opneemt, want andersom is nooit een goed idee. Hij vindt dat wij de schuld zijn dat hij in dit soort klinieken zit. Toch belde hij, want hij had geld nodig. En shag. Toen hebben mijn moeder en ik besloten toch weer langs te gaan.”

Kuierlatten
,,Het viel ons in de kliniek in Den Dolder meteen op dat wij als familie helemaal niet serieus werden genomen. Peter zei ons meteen dat hij er vandoor zou gaan als hij de kans zou krijgen. ‘Ik hoor niet tussen al die pedofielen en criminelen’, zei hij. Wij hebben dat natuurlijk meteen tegen de mensen van de kliniek gezegd. ‘We zullen erop letten mevrouw’, kreeg ik te horen. Ik heb ze op het hart gedrukt dat hij al eerder de benen heeft genomen. Hij zat toen in een ggz-instelling en nam ook de kuierlatten. Later dook hij ineens op in Noorwegen. Dat hebben we de kliniek allemaal verteld, maar ze hebben het niet willen horen.”

,,Dat ze ons niet serieus hebben aangehoord stoort ons enorm. Als geen ander weten we wat hij op zijn kerfstok heeft. We kennen zijn achtergrond, zijn persoonlijkheid en de manier waarop hij reageert als hij stress heeft. Als familielid word je gewoon niet serieus genomen. Waarschijnlijk omdat de behandelaars ervoor gestudeerd hebben, en wij niet. Maar zij hebben het uit een theorieboekje, terwijl wij Peter kennen als geen ander. Ze hebben ons nooit iets gevraagd. Je moet er maar vanuit gaan dat hij in goede handen is.”

Goed boos geworden
,,Dat Peter er vandoor is gegaan heeft niemand van de kliniek ons gemeld. We kwamen er pas achter toen een arrestatieteam van de politie in het huis van mijn moeder stond. Ze waren op zoek naar Peter.

Toen ik daarna de kliniek belde zeiden dat ze niet wisten wie de contactpersoon van Peter was. :') :|W Dat is gewoon niet waar. Bij elke instelling waar Peter ooit heeft gezeten is bekend dat mijn moeder het contact onderhoudt. Ik ben goed boos geworden. Ze hebben uiteindelijk excuses aangeboden, maar wat heb ik eraan. Het is zo slordig.”

De politie verspreidde vandaag een foto en signalement van haar broer. ,,We maken ons grote zorgen. De politie is gelukkig waakzaam en in de buurt van mijn moeder, maar het geeft een onveilig gevoel. Hopelijk wordt Peter snel gevonden door de politie. En krijgt hij zijn behandeling die hij zo nodig heeft. Want zonder medicijnen en behandeling kan hij levensgevaarlijk zijn.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)us-genomen~ab670444/

Wat raar zeg 8)7 wij als burgers voelen ons gelukkig wel serieus genomen door de minister :') :') :(
Wat een kneuzenkermis :r :r :r :r
  Spellchecker woensdag 5 juni 2019 @ 22:38:31 #169
197773 crew  maily
pi_187281182
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:37 schreef praadje het volgende:

[..]

Thanks
Premium artikel, dus niet helemaal te zien, sorry ...

Danku danku @ikweethetookniet
pi_187281235
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:38 schreef maily het volgende:

[..]

Premium artikel, dus niet helemaal te zien, sorry ...

Danku danku @:ikweethetookniet
Oh ik kon het wel helemaal zien en lezen.
  Spellchecker woensdag 5 juni 2019 @ 22:41:18 #171
197773 crew  maily
pi_187281241
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:40 schreef praadje het volgende:

[..]

Oh ik kon het wel helemaal zien en lezen.
^O^
pi_187281252
quote:
Hij zat toen in een ggz-instelling en nam ook de kuierlatten. Later dook hij ineens op in Noorwegen.
Nou, met dergelijke reislustigheid kan ie dus inmiddels overal zitten. Lekker makkelijk zoeken zo.
pi_187281262
quote:
15s.gif Op woensdag 5 juni 2019 22:42 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Nou, met dergelijke reislustigheid kan ie dus inmiddels overal zitten. Lekker makkelijk zoeken zo.
Bushcraften 2.0
pi_187281264
Heeft ie al iemand neergestoken?
U MAD?
  woensdag 5 juni 2019 @ 22:43:32 #175
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_187281280
Opnieuw is de forensisch psychiatrische kliniek waar de moordenaar van Anne Faber, Michael P. verbleef in opspraak. Afgelopen zaterdag ontsnapte de volledig ontoerekeningsvatbare Peter M. de kliniek in Den Dolder. De man is sindsdien spoorloos en de politie is naarstig op zoek naar hem. Zonder medicijnen is de man levensgevaarlijk, zegt zijn familie.

Vanavond aan tafel Jannienne, de zus van Peter M. en misdaadverslaggever Yelle Tieleman van het Algemeen Dagblad.

PAUW NPO 1 23.00

Kijken dus :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')