Zou ook kunnen hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:59 schreef Marsani het volgende:
Dacht dat het een haai was.
Ja bij de Aldi Chufi. Dan lopen wij een week achter want ze waren hier vanaf vandaag te koop.
Ja die zijn uitgezet in de Drentse vaartenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Schrik me een hoedje, wat een enge lelijke vis
quote:
Beetje vet kweken zodat je beter bleef drijven zekerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:04 schreef mario390 het volgende:
stell je vor bij elke Badbezoek als ik Kind was heb ik 2 - 3 IJS gegeten darvan en Nogger of Brickerl,en Calippo en misschien nog en kleine Bekker
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje vet kweken zodat je beter bleef drijven zeker
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje vet kweken zodat je beter bleef drijven zeker
Ik vind het zielig want ik heb alleen twee mini balkonnetjesquote:
Oh, daar heb ik niks over gelezenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn uitgezet in de Drentse vaarten
Mijne komen ook niet buiten hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het zielig want ik heb alleen twee mini balkonnetjes
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn uitgezet in de Drentse vaarten
Ja ik weet niet, ik heb katten gehad maar die rosten vroeger altijd door mijn tuin en waren af en toe ook dagen foetsie. Is toch andersquote:
Vroeger ook gehadquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik heb katten gehad maar die rosten vroeger altijd door mijn tuin en waren af en toe ook dagen foetsie. Is toch anders
True...gaat er wel weer een keer van komen in iets rustiger tijdenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger ook gehad
Als ze niet beter weten kan dat prima
Genoeg mensen hier met een binnenkat
Ja toen was je nog geen puberquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:16 schreef mario390 het volgende:
1985 was ijs eten belangrijker dann meisjes kijken![]()
Ja meisjes waren nog stom.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:16 schreef mario390 het volgende:
1985 was ijs eten belangrijker dann meisjes kijken![]()
Heb je al cups en bonen en pads ...?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh lord ik weet niet of dit een slimme aankoop was, qua koffiegebruik echte Espresso
Hoe zal ik hier tacties op antwoorden?quote:
wijselijk je mond houdenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe zal ik hier tacties op antwoorden?
Nope.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo ben je al naar de J geweest voordat het gaat stormen ..
Dat zouden meer mensen moeten doen..quote:
Geen idee..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:29 schreef mario390 het volgende:
vraag? waarom word me bij Bravo 22/1986 anders ? wie was op de Titelseite?
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
erst 1986 heb ik gekijkt BRAVO 22/86 rate wie op de Titelseite was?
Ben je een wijf ofzo.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
vanaf daar was ijs niet meer zo belangrijk,heb je ook in de 80er bravo gekopt?
Maar daar ben je nu toch te oud voorquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb nog de Bravo Heften vanaf 1985 weg
Misschien zijn er mensen die er geld voor willen gevenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het is nog in kast en ik heb nog veel stickers en autogrammkarten van 80er 90er
Ik kwam niet verder dan de Donald Duck.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet Bravo Girl hoor,elke Teenager in europa heeft dat gelezen in 80er 90er
Ja dat maar die kregen we al voordat ik ze kon lezenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder dan de Donald Duck.
het fehlen bij de heeften somige sitesquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die er geld voor willen geven
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je was lang weg ..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Heb iedere debiel in de stad weer gegroet en ben weer thuis.
Popfoto hier. Alles van Doe Maar eruit knippen. Was echt zo'n idioot die met slaapzak voor de concertzaal lag een dag van te voren.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nah, viel mee, ondertussen wel drie verschillende talen gesproken.quote:
Is dat verboden?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit er een gast zijn jonko te bouwen voor de Jumbo, ik zeg; pas je wel op voor de camera's.
De tuc, Candy, seventeen.......quote:
Limburgs Duits en Belgisch?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, viel mee, ondertussen wel drie verschillende talen gesproken.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Die is blij met de doos van de Espresso
[ afbeelding ]
quote:
Geen storm gezien.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
waar blijft die code oranje sturmwat een tegenvaller weer
Mazzel.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Limburg zit sowieso niet in de oranje zone
Noodweer hier in Amsterdam.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
Boven Parijs zag het er al mooi uit:quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
whoahquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Boven Parijs zag het er al mooi uit:
[ afbeelding ]
Daar wordt ook schade gemeld.
Hier vielen wel 3 regendruppels, wel hele dikkequote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
Het schijnt nog te gaan beginnenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hier vielen wel 3 regendruppels, wel hele dikkegelukkig was ik voor die bui thuis
Wowquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij doet dat gewoon, in het gangpad.quote:
Als het nu bij scrut is en jij zegt het begint om 7 uur, ik zit tussen jullie in, dan heb ik nu zoiets van 'nah 7 uur gaatie niet halen bij Till' reken maar op later.quote:
Was je buiten dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik vandaag niet geweest.
Vreemde logica alsof het uit het noorden naar het zuiden komt?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het nu bij scrut is en jij zegt het begint om 7 uur, ik zit tussen jullie in, dan heb ik nu zoiets van 'nah 7 uur gaatie niet halen bij Till' reken maar op later.
Dat lijkt toch geshopt links in het midden? Hoe scherp het zich ineens kan aftekenen met zo'n hemel...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel wildgeplast?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik vandaag niet geweest.
Dar ligt het tennis stilquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Man pleur op, het is heerlijk weer.quote:
Dat zeg ik...quote:
Daar lijkt het nu wel op...geen idee waar het eigenlijk vandaan komt nu. Ik heb geen kaartjes gekekenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemde logica alsof het uit het noorden naar het zuiden komt?
man12quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar lijkt het nu wel op...geen idee waar het eigenlijk vandaan komt nu. Ik heb geen kaartjes gekeken
Is niet geshopt, er zijn meer foto's die hetzelfde laten zien.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat lijkt toch geshopt links in het midden? Hoe scherp het zich ineens kan aftekenen met zo'n hemel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog oranjegekte zonder WK/EK dit jaar
TEAM BAKSTEEN
pfffffffquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik heb het tot thuis opgehouden. Wel lastig als je dan nog 8 trappen op moet
Wat deed jij daar?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, zon hier
Vanmiddag in Maastricht wel wat druppels gezien
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:25 schreef TillyB het volgende:
Dat is behoorlijk goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch nog oranjegekte zonder WK/EK dit jaarDan moet je wel een ervaren Ministicker zijn.
Wist ik niet, doe je dat elke dag?quote:
IK MOET PIESEN DOEIquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En maar hopen dat je de buurman niet tegenkomt met wie je altijd een praatje maakt.
Heb je nog mieren in je koelkast?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef TillyB het volgende:
code oranje challenge storm ff alle meeuwenschijt weg please scheelt me weer poetsen
ja best secuurquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is behoorlijk goed gedaan.Dan moet je wel een ervaren Ministicker zijn.
nee dat weet ik, daarom zeg ik ook 'lijkt'. Op deze lijkt het ook, die is van 28 mei ergens in Amerika. Het is niet zo, maar het lijkt net of het landschap in die storm is geshopt.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Is niet geshopt, er zijn meer foto's die hetzelfde laten zien.
28 mei in de VS en vandaag hier. Gaat nog best langzaam zo'n storm.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee dat weet ik, daarom zeg ik ook 'lijkt'. Op deze lijkt het ook, die is van 28 mei ergens in Amerika. Het is niet zo, maar het lijkt net of het landschap in die storm is geshopt.
[ afbeelding ]
dus dat...quote:
ah een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk pixels geteld vanaf het beeldscherm.
hij moet nog noceaaaaaaaaaan over hequote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
28 mei in de VS en vandaag hier. Gaat nog best langzaam zo'n storm.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik pis altijd wild.
Gewoon naast de hondenpis in de lift.
Meel en mierenspul overal (niet in de koelkast uiteraard) en het duurde even een paar dagen voor ze echt uit alle gaten en kieren waren verdwenenquote:
Ik bedoel in Mestreech, dat wist ik niet.quote:
Het zou wel kunnen dat ze daar wat geknutseld hebben met meer opnamen vlak na elkaar met verschillende instellingen en die samenvoegen. Dan krijg je dit soort effecten.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee dat weet ik, daarom zeg ik ook 'lijkt'. Op deze lijkt het ook, die is van 28 mei ergens in Amerika. Het is niet zo, maar het lijkt net of het landschap in die storm is geshopt.
[ afbeelding ]
Het is je uiteindelijk gelukt, en jij hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Meel en mierenspul overal (niet in de koelkast uiteraard) en het duurde even een paar dagen voor ze echt uit alle gaten en kieren waren verdwenen
Waar is dat meel dan voorquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Meel en mierenspul overal (niet in de koelkast uiteraard) en het duurde even een paar dagen voor ze echt uit alle gaten en kieren waren verdwenen
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is je uiteindelijk gelukt, en jij hebt gewonnen.
Het wordt nog een lange zomer, veel beestjes overal in de omgevingquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is je uiteindelijk gelukt, en jij hebt gewonnen.
Meel zet uit, dus obesitasmieren en die gaan eerder deaud.quote:
Ow, 2 of 3 keer per maandquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel in Mestreech, dat wist ik niet.
Mooie foto Parijs storm https://twitter.com/weermanrobert/status/1135938686439317504?s=09quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen dat ze daar wat geknutseld hebben met meer opnamen vlak na elkaar met verschillende instellingen en die samenvoegen. Dan krijg je dit soort effecten.
Prisha de scientist kan dat beter uitleggen denkquote:
Dan zijn ze beter te spotten voor de vogels zekerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Meel zet uit, dus obesitasmieren en die gaan eerder deaud.
Daar kom ik echt nooit, Brunssum is sws echt een afvoerputje.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, 2 of 3 keer per maand
Ook in Brunssum en Geleen geweest
hmm okquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prisha de scientist kan dat beter uitleggen denkmieren nemen de meel mee naar hun nest voor hunzelf en de andere mieren, als ze het eten zet het gist in de meel uit en gaan ze er aan dood, zoiets
na jaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Naomi van Versebooty had altijd al een ass
Ik moestquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit, Brunssum is sws echt een afvoerputje.
und varkenspootjes ook wel een beetjequote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die stond altijd wel stevig jaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
En stalpotenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
und varkenspootjes ook wel een beetje
Ik heb ooit in het Gregorius Ziekenhuis gewerkt.quote:
or nahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
BDS moet het kippie binnenzettenquote:
Woei.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker hoor van die stalpoten, die weervrouw is ook zo lekker
Dat weet ik eigenlijk niet meer. Je kon een plaatje namaken, maar met diezelfde stukjes kon je natuurlijk allerlei andere afbeeldingen maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ken het niet echt eigenlijk, wat maakte je er dan mee? Vliegtuigen
Ik hoop dat mijn boom niet uit de dakgoot waait. Lijkt me vervelend als iemand die van 4 hoog op z'n kanis krijgt.quote:
Whehe, die had ik al eerder gepost! Smakelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooie foto Parijs storm https://twitter.com/weermanrobert/status/1135938686439317504?s=09
Even eten
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn boom niet uit de dakgoot waait. Lijkt me vervelend als iemand die van 4 hoog op z'n kanis krijgt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn boom niet uit de dakgoot waait. Lijkt me vervelend als iemand die van 4 hoog op z'n kanis krijgt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
or nahdat vieze schwijnjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo is dat pak die Tonja maar aan hoor, ze schijnt nog een kut te hebben ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
du must wohl atijd dijn mosterd toegeven
Een esdoornhersenschudding zou geboren kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
Abraham?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zo is dat pak die Tonja maar aan hoor, ze schijnt nog een kut te hebben ook tegenwoordig
Weet jij al waar de mosterd gehaald wordt?quote:
Ja, maar dat mag ik niet verklappenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet jij al waar de mosterd gehaald wordt?
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Heel veel sterkte met alle kleuren codes!
Ik hoop dat Fok! het overleeft. Zo niet, doei!
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend gedrag in een slowchat hè
25 mocht je er toch drinken?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Maarja dat is altijd als iets nieuw is
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend gedrag in een slowchat hè
Alles wel in Andalusië?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Heel veel sterkte met alle kleuren codes!
Ik hoop dat Fok! het overleeft. Zo niet, doei!
Nou 4 per dag had ik uitgeteld dan is het 8.98 per 5 dagenquote:
Stroom, waterverbruik en afwaskosten inclusief?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou 4 per dag had ik uitgeteld dan is het 8.98 per 5 dagen
Je kan ook doorslaan Scruttquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stroom, waterverbruik en afwaskosten inclusief?
CO2-belasting is-ie vast ook vergeten. En over de ethische kant van de zaak, met al die kindslaven, zullen we het maar helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stroom, waterverbruik en afwaskosten inclusief?
Gewoon je eigen thermosflesje meenemen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik hoef niet meer op het terras te zitten nu voor top koffie
En alle cupjesverpakkertjesquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
CO2-belasting is-ie vast ook vergeten. En over de ethische kant van de zaak, met al die kindslaven, zullen we het maar helemaal niet hebben.
De avond is nog jong. Voorlopig lopen de temperaturen in het zuiden nog op en is er voldoende energie in de atmosfeer voor een heleboel geknetter.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik krijg maar een klein stukje van het regenstaartje
Prik ze !quote:
Die in de magen van zeedieren komen.quote:
Dit is verantwoorde koffiequote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
CO2-belasting is-ie vast ook vergeten. En over de ethische kant van de zaak, met al die kindslaven, zullen we het maar helemaal niet hebben.
Als het vanavond hier gaat knetteren ga ik naakt in de tuin staan, achter dus. En nee, ik maak geen selfies.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
De avond is nog jong. Voorlopig lopen de temperaturen in het zuiden nog op en is er voldoende energie in de atmosfeer voor een heleboel geknetter.
Thuis blijvenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gewoon je eigen thermosflesje meenemen?
Ik sta daar al.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als het vanavond hier gaat knetteren ga ik naakt in de tuin staan, achter dus. En nee, ik maak geen selfies.
quote:
Vis met koffiesmaakquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Die in de magen van zeedieren komen.Ghostbuster weet niet wat-ie de wereld aandoet met z'n koffieverslaving.
Heeft Sacha de Boer dat gecontroleerd?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is verantwoorde koffiegeen kindslaven
Neem ik wel een six-pack mee.quote:
en de plastic cups ? Heb je je al aangemeld voor het recycle programma van de Illy?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is verantwoorde koffiegeen kindslaven
Niet perongeluk op je blikje gaan zitten.quote:
Roomser dan de paus willen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
en de plastic cups ? Heb je je al aangemeld voor het recycle programma van de Illy?
Dan heb ik er twee nodig, six-packsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet perongeluk op je blikje gaan zitten.
drumstel heb je in een maandje bijeen gedronkenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet perongeluk op je blikje gaan zitten.
Voor 500 euro heb je er een.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
drumstel heb je in een maandje bijeen gedronken
Net als de Limburgse katholieken dus.quote:
Starterset, nothing fancy.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan Prisha kun je hem niet slijten, die kan het niet
Toen ik nog op de lagere school zat ging ik wel naar de kerk. Eén keer per maand om oud-papier op te halen voor school.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik was protoliek, maar al 40 jaar niet meer praktiserend.
Ik heb de hele fokking bijbel gelezen, niet omdat het moest, maar omdat het kon.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik nog op de lagere school zat ging ik wel naar de kerk. Eén keer per maand om oud-papier op te halen voor school.
Er wordt niet meer in de kerk gezongen ?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als de Limburgse katholieken dus.
Ik heb Nederlands Hervormd onderwijs genoten en elke dag gezongen en gelezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt niet meer in de kerk gezongen ?
Elke dag een verhaal en een lied, 6 jaar lang, dag in dag uit.quote:
Met kerst probeerde mn vader het nog wel eens met in den beginne ... of 10 geboden ..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elke dag een verhaal en een lied, 6 jaar lang, dag in dag uit.
Nu jij weer.
quote:We hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. De bezorger is naar aanleiding van uw melding hierop aangesproken. We gaan er vanuit dat de situatie zich nu niet meer voordoet.
Heeft u in de toekomst nog vragen of opmerkingen? Ga dan naar postnl.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Het team van PostNL
Ik leef ernaar, serieus, maar niet omdat ik religieus ben, ik probeer gewoon als mens altijd goed te doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Met kerst probeerde mn vader het nog wel eens met in den beginne ... of 10 geboden ..
Mijn kinderen bewust niet.quote:
'Foei'quote:
Laters.quote:
Als er gegronde klachten zijn dan doen ze het wel.quote:
Dat denk je echt? Ze hebben daar gewoon een excuustruus zitten die deze mailtjes verstuurd. Ik heb die tekst trouwens wel eens eerder voorbij zien komen...vandaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er gegronde klachten zijn dan doen ze het wel.
Ik Nederlands Hervormd. En ook christelijke scholen. Vind het wel een verrijking dat je dingen over het geloof weet. Mijn beste vriend is moslim en ook hij legt me veel dingen uit. Vind het erg interessant allemaal maar ben toch te 'nuchter' om te kunnen geloven in een godheid.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:26 schreef Charmian het volgende:
ik ben katholiek opgevoed, ben gedoopt heb mijn heilige communie gedaan en heilig vormsel. Moest vroeger verplicht mee naar de kerk, waar ik volgens mijn broers en zussen vreselijk vervelend was omdat ik niet kon stilzitten (mijn ouders gingen zelf niet zo veel meer). Op een gegeven moment werd het kerkbezoek beperkt tot kerst en pasen. Het enige wat ik van het hele gedoe heb overgehouden is op goede vrijdag geen vlees eten. Niemand verplicht me daartoe, maar of een op andere manier is dat er in gebleven.
Owquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, die had ik al eerder gepost! Smakelijk.
Ja, is een standaardtekstje. Alleen als er veel klachten uit een bepaald bezorggebied komen, kijken ze er misschien nog eens naar en spreken ze mogelijk de bezorger aan. Niet op basis van één klacht.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat denk je echt? Ze hebben daar gewoon een excuustruus zitten die deze mailtjes verstuurd. Ik heb die tekst trouwens wel eens eerder voorbij zien komen...vandaar.
Dat is inderdaad een standaard tekstje. Bij één klacht zal er ook niet veel gebeuren maar als er inderdaad meerdere komen wordt het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, is een standaardtekstje. Alleen als er veel klachten uit een bepaald bezorggebied komen, kijken ze er misschien nog eens naar en spreken ze mogelijk de bezorger aan. Niet op basis van één klacht.
Ja is een standaard mailtje.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat denk je echt? Ze hebben daar gewoon een excuustruus zitten die deze mailtjes verstuurd. Ik heb die tekst trouwens wel eens eerder voorbij zien komen...vandaar.
Da's al lieverquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:37 schreef Voxs het volgende:
* volsterkt ongerelateerd aan wie dan ook hier trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |