Heeft Sacha de Boer dat gecontroleerd?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is verantwoorde koffiegeen kindslaven

Neem ik wel een six-pack mee.quote:

en de plastic cups ? Heb je je al aangemeld voor het recycle programma van de Illy?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is verantwoorde koffiegeen kindslaven

Niet perongeluk op je blikje gaan zitten.quote:

Roomser dan de paus willen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
en de plastic cups ? Heb je je al aangemeld voor het recycle programma van de Illy?

Dan heb ik er twee nodig, six-packsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet perongeluk op je blikje gaan zitten.

drumstel heb je in een maandje bijeen gedronkenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet perongeluk op je blikje gaan zitten.

Voor 500 euro heb je er een.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
drumstel heb je in een maandje bijeen gedronken

Net als de Limburgse katholieken dus.quote:

Starterset, nothing fancy.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan Prisha kun je hem niet slijten, die kan het niet

Toen ik nog op de lagere school zat ging ik wel naar de kerk. Eén keer per maand om oud-papier op te halen voor school.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik was protoliek, maar al 40 jaar niet meer praktiserend.

Ik heb de hele fokking bijbel gelezen, niet omdat het moest, maar omdat het kon.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik nog op de lagere school zat ging ik wel naar de kerk. Eén keer per maand om oud-papier op te halen voor school.

Er wordt niet meer in de kerk gezongen ?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als de Limburgse katholieken dus.

Ik heb Nederlands Hervormd onderwijs genoten en elke dag gezongen en gelezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt niet meer in de kerk gezongen ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |