Abraham?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
du must wohl atijd dijn mosterd toegeven
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zo is dat pak die Tonja maar aan hoor, ze schijnt nog een kut te hebben ook tegenwoordig
Weet jij al waar de mosterd gehaald wordt?quote:
Ja, maar dat mag ik niet verklappenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet jij al waar de mosterd gehaald wordt?
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Heel veel sterkte met alle kleuren codes!
Ik hoop dat Fok! het overleeft. Zo niet, doei!
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend gedrag in een slowchat hè
25 mocht je er toch drinken?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Maarja dat is altijd als iets nieuw is
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, heel vervelend gedrag in een slowchat hè
Alles wel in Andalusië?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Heel veel sterkte met alle kleuren codes!
Ik hoop dat Fok! het overleeft. Zo niet, doei!
Nou 4 per dag had ik uitgeteld dan is het 8.98 per 5 dagenquote:
Stroom, waterverbruik en afwaskosten inclusief?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou 4 per dag had ik uitgeteld dan is het 8.98 per 5 dagen
Je kan ook doorslaan Scruttquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stroom, waterverbruik en afwaskosten inclusief?
CO2-belasting is-ie vast ook vergeten. En over de ethische kant van de zaak, met al die kindslaven, zullen we het maar helemaal niet hebben.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stroom, waterverbruik en afwaskosten inclusief?
Gewoon je eigen thermosflesje meenemen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar ik hoef niet meer op het terras te zitten nu voor top koffie
En alle cupjesverpakkertjesquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
CO2-belasting is-ie vast ook vergeten. En over de ethische kant van de zaak, met al die kindslaven, zullen we het maar helemaal niet hebben.
De avond is nog jong. Voorlopig lopen de temperaturen in het zuiden nog op en is er voldoende energie in de atmosfeer voor een heleboel geknetter.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik krijg maar een klein stukje van het regenstaartje
Prik ze !quote:
Die in de magen van zeedieren komen.quote:
Dit is verantwoorde koffiequote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
[..]
CO2-belasting is-ie vast ook vergeten. En over de ethische kant van de zaak, met al die kindslaven, zullen we het maar helemaal niet hebben.
Als het vanavond hier gaat knetteren ga ik naakt in de tuin staan, achter dus. En nee, ik maak geen selfies.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:53 schreef Recce het volgende:
[..]
De avond is nog jong. Voorlopig lopen de temperaturen in het zuiden nog op en is er voldoende energie in de atmosfeer voor een heleboel geknetter.
Thuis blijvenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gewoon je eigen thermosflesje meenemen?
Ik sta daar al.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als het vanavond hier gaat knetteren ga ik naakt in de tuin staan, achter dus. En nee, ik maak geen selfies.
quote:
Vis met koffiesmaakquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Die in de magen van zeedieren komen.Ghostbuster weet niet wat-ie de wereld aandoet met z'n koffieverslaving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |