Die stond altijd wel stevig jaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Naomi van Versebooty had altijd al een ass
En stalpotenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Naomi van Versebooty had altijd al een ass
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
und varkenspootjes ook wel een beetje
Ik heb ooit in het Gregorius Ziekenhuis gewerkt.quote:
or nahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
BDS moet het kippie binnenzettenquote:
Woei.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker hoor van die stalpoten, die weervrouw is ook zo lekker
Dat weet ik eigenlijk niet meer. Je kon een plaatje namaken, maar met diezelfde stukjes kon je natuurlijk allerlei andere afbeeldingen maken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ken het niet echt eigenlijk, wat maakte je er dan mee? Vliegtuigen
Ik hoop dat mijn boom niet uit de dakgoot waait. Lijkt me vervelend als iemand die van 4 hoog op z'n kanis krijgt.quote:
Whehe, die had ik al eerder gepost! Smakelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooie foto Parijs storm https://twitter.com/weermanrobert/status/1135938686439317504?s=09
Even eten
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn boom niet uit de dakgoot waait. Lijkt me vervelend als iemand die van 4 hoog op z'n kanis krijgt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn boom niet uit de dakgoot waait. Lijkt me vervelend als iemand die van 4 hoog op z'n kanis krijgt.
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
or nahdat vieze schwijnjongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zo is dat pak die Tonja maar aan hoor, ze schijnt nog een kut te hebben ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
du must wohl atijd dijn mosterd toegeven
Een esdoornhersenschudding zou geboren kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
du must wohl atijd dijn mosterd toegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |