quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik pis altijd wild.
Gewoon naast de hondenpis in de lift.
Meel en mierenspul overal (niet in de koelkast uiteraard) en het duurde even een paar dagen voor ze echt uit alle gaten en kieren waren verdwenenquote:
Ik bedoel in Mestreech, dat wist ik niet.quote:
Het zou wel kunnen dat ze daar wat geknutseld hebben met meer opnamen vlak na elkaar met verschillende instellingen en die samenvoegen. Dan krijg je dit soort effecten.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:28 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee dat weet ik, daarom zeg ik ook 'lijkt'. Op deze lijkt het ook, die is van 28 mei ergens in Amerika. Het is niet zo, maar het lijkt net of het landschap in die storm is geshopt.
[ afbeelding ]
Het is je uiteindelijk gelukt, en jij hebt gewonnen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Meel en mierenspul overal (niet in de koelkast uiteraard) en het duurde even een paar dagen voor ze echt uit alle gaten en kieren waren verdwenen
Waar is dat meel dan voorquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Meel en mierenspul overal (niet in de koelkast uiteraard) en het duurde even een paar dagen voor ze echt uit alle gaten en kieren waren verdwenen
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is je uiteindelijk gelukt, en jij hebt gewonnen.
Het wordt nog een lange zomer, veel beestjes overal in de omgevingquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is je uiteindelijk gelukt, en jij hebt gewonnen.
Meel zet uit, dus obesitasmieren en die gaan eerder deaud.quote:
Ow, 2 of 3 keer per maandquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoel in Mestreech, dat wist ik niet.
Mooie foto Parijs storm https://twitter.com/weermanrobert/status/1135938686439317504?s=09quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Het zou wel kunnen dat ze daar wat geknutseld hebben met meer opnamen vlak na elkaar met verschillende instellingen en die samenvoegen. Dan krijg je dit soort effecten.
Prisha de scientist kan dat beter uitleggen denkquote:
Dan zijn ze beter te spotten voor de vogels zekerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Meel zet uit, dus obesitasmieren en die gaan eerder deaud.
Daar kom ik echt nooit, Brunssum is sws echt een afvoerputje.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, 2 of 3 keer per maand
Ook in Brunssum en Geleen geweest
hmm okquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Prisha de scientist kan dat beter uitleggen denkmieren nemen de meel mee naar hun nest voor hunzelf en de andere mieren, als ze het eten zet het gist in de meel uit en gaan ze er aan dood, zoiets
na jaquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Naomi van Versebooty had altijd al een ass
Ik moestquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar kom ik echt nooit, Brunssum is sws echt een afvoerputje.
und varkenspootjes ook wel een beetjequote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Naomi van Versebooty had altijd al een ass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |