Heeft Sacha de Boer dat gecontroleerd?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is verantwoorde koffiegeen kindslaven
Neem ik wel een six-pack mee.quote:
en de plastic cups ? Heb je je al aangemeld voor het recycle programma van de Illy?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit is verantwoorde koffiegeen kindslaven
Niet perongeluk op je blikje gaan zitten.quote:
Roomser dan de paus willen zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
en de plastic cups ? Heb je je al aangemeld voor het recycle programma van de Illy?
Dan heb ik er twee nodig, six-packsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet perongeluk op je blikje gaan zitten.
drumstel heb je in een maandje bijeen gedronkenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet perongeluk op je blikje gaan zitten.
Voor 500 euro heb je er een.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
drumstel heb je in een maandje bijeen gedronken
Net als de Limburgse katholieken dus.quote:
Starterset, nothing fancy.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan Prisha kun je hem niet slijten, die kan het niet
Toen ik nog op de lagere school zat ging ik wel naar de kerk. Eén keer per maand om oud-papier op te halen voor school.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik was protoliek, maar al 40 jaar niet meer praktiserend.
Ik heb de hele fokking bijbel gelezen, niet omdat het moest, maar omdat het kon.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik nog op de lagere school zat ging ik wel naar de kerk. Eén keer per maand om oud-papier op te halen voor school.
Er wordt niet meer in de kerk gezongen ?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net als de Limburgse katholieken dus.
Ik heb Nederlands Hervormd onderwijs genoten en elke dag gezongen en gelezen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt niet meer in de kerk gezongen ?
Elke dag een verhaal en een lied, 6 jaar lang, dag in dag uit.quote:
Met kerst probeerde mn vader het nog wel eens met in den beginne ... of 10 geboden ..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Elke dag een verhaal en een lied, 6 jaar lang, dag in dag uit.
Nu jij weer.
quote:We hebben uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. De bezorger is naar aanleiding van uw melding hierop aangesproken. We gaan er vanuit dat de situatie zich nu niet meer voordoet.
Heeft u in de toekomst nog vragen of opmerkingen? Ga dan naar postnl.nl/klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Het team van PostNL
Ik leef ernaar, serieus, maar niet omdat ik religieus ben, ik probeer gewoon als mens altijd goed te doen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Met kerst probeerde mn vader het nog wel eens met in den beginne ... of 10 geboden ..
Mijn kinderen bewust niet.quote:
'Foei'quote:
Laters.quote:
Als er gegronde klachten zijn dan doen ze het wel.quote:
Dat denk je echt? Ze hebben daar gewoon een excuustruus zitten die deze mailtjes verstuurd. Ik heb die tekst trouwens wel eens eerder voorbij zien komen...vandaar.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er gegronde klachten zijn dan doen ze het wel.
Ik Nederlands Hervormd. En ook christelijke scholen. Vind het wel een verrijking dat je dingen over het geloof weet. Mijn beste vriend is moslim en ook hij legt me veel dingen uit. Vind het erg interessant allemaal maar ben toch te 'nuchter' om te kunnen geloven in een godheid.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:26 schreef Charmian het volgende:
ik ben katholiek opgevoed, ben gedoopt heb mijn heilige communie gedaan en heilig vormsel. Moest vroeger verplicht mee naar de kerk, waar ik volgens mijn broers en zussen vreselijk vervelend was omdat ik niet kon stilzitten (mijn ouders gingen zelf niet zo veel meer). Op een gegeven moment werd het kerkbezoek beperkt tot kerst en pasen. Het enige wat ik van het hele gedoe heb overgehouden is op goede vrijdag geen vlees eten. Niemand verplicht me daartoe, maar of een op andere manier is dat er in gebleven.
Owquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, die had ik al eerder gepost! Smakelijk.
Ja, is een standaardtekstje. Alleen als er veel klachten uit een bepaald bezorggebied komen, kijken ze er misschien nog eens naar en spreken ze mogelijk de bezorger aan. Niet op basis van één klacht.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat denk je echt? Ze hebben daar gewoon een excuustruus zitten die deze mailtjes verstuurd. Ik heb die tekst trouwens wel eens eerder voorbij zien komen...vandaar.
Dat is inderdaad een standaard tekstje. Bij één klacht zal er ook niet veel gebeuren maar als er inderdaad meerdere komen wordt het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, is een standaardtekstje. Alleen als er veel klachten uit een bepaald bezorggebied komen, kijken ze er misschien nog eens naar en spreken ze mogelijk de bezorger aan. Niet op basis van één klacht.
Ja is een standaard mailtje.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat denk je echt? Ze hebben daar gewoon een excuustruus zitten die deze mailtjes verstuurd. Ik heb die tekst trouwens wel eens eerder voorbij zien komen...vandaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |