Hij doet dat gewoon, in het gangpad.quote:
Als het nu bij scrut is en jij zegt het begint om 7 uur, ik zit tussen jullie in, dan heb ik nu zoiets van 'nah 7 uur gaatie niet halen bij Till' reken maar op later.quote:
Was je buiten dan?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik vandaag niet geweest.
Vreemde logica alsof het uit het noorden naar het zuiden komt?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het nu bij scrut is en jij zegt het begint om 7 uur, ik zit tussen jullie in, dan heb ik nu zoiets van 'nah 7 uur gaatie niet halen bij Till' reken maar op later.
Dat lijkt toch geshopt links in het midden? Hoe scherp het zich ineens kan aftekenen met zo'n hemel...quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Boven Parijs zag het er al mooi uit:
[ afbeelding ]
Daar wordt ook schade gemeld.
Wel wildgeplast?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik vandaag niet geweest.
Dar ligt het tennis stilquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Boven Parijs zag het er al mooi uit:
[ afbeelding ]
Daar wordt ook schade gemeld.
Man pleur op, het is heerlijk weer.quote:
Dat zeg ik...quote:
Daar lijkt het nu wel op...geen idee waar het eigenlijk vandaan komt nu. Ik heb geen kaartjes gekekenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemde logica alsof het uit het noorden naar het zuiden komt?
man12quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:22 schreef Charmian het volgende:
[..]
Daar lijkt het nu wel op...geen idee waar het eigenlijk vandaan komt nu. Ik heb geen kaartjes gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |