Mo ben je al naar de J geweest voordat het gaat stormen ..quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben een struisvogel en lust geen ham.
Ik herken het niet, maar ik heb geen Plus in de buurt en daarom let ik niet opquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zocht een tijd terug naar dit liedje, wat ik had gehoord op tv van de reclame van Plus.. Nu is er een volledig versie van![]()
Ik ook niet, zag het toen op tvquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herken het niet, maar ik heb geen Plus in de buurt en daarom let ik niet op
Schattig liedjequote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zocht een tijd terug naar dit liedje, wat ik had gehoord op tv van de reclame van Plus.. Nu is er een volledig versie van![]()
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan hou je ook wel van Jason Mraz, lijkt er echt sprekend op qua geluid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:44 schreef TillyB het volgende:
code ORANJEhmm oranje klinkt eigenlijk veel gezelliger dan geel maar het is erger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Oranje kleurspoeling ook niet ?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:45 schreef mario390 het volgende:
2 uitverkochte konzerte van sheeraan ede in klagenfurt,28 en 29.juni nur echte ticketts gültig niet van schwarzverkoper
Heb je een na laatste Giro etappe gezien ? compleet plat gestormde bossen op de berghellingenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Word nog lachen met al die bomen vol met bladeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |