Zou ook kunnen hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:59 schreef Marsani het volgende:
Dacht dat het een haai was.
Ja bij de Aldi Chufi. Dan lopen wij een week achter want ze waren hier vanaf vandaag te koop.
Ja die zijn uitgezet in de Drentse vaartenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Schrik me een hoedje, wat een enge lelijke vis
quote:
Beetje vet kweken zodat je beter bleef drijven zekerquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:04 schreef mario390 het volgende:
stell je vor bij elke Badbezoek als ik Kind was heb ik 2 - 3 IJS gegeten darvan en Nogger of Brickerl,en Calippo en misschien nog en kleine Bekker
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje vet kweken zodat je beter bleef drijven zeker
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje vet kweken zodat je beter bleef drijven zeker
Ik vind het zielig want ik heb alleen twee mini balkonnetjesquote:
Oh, daar heb ik niks over gelezenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn uitgezet in de Drentse vaarten
Mijne komen ook niet buiten hoorquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het zielig want ik heb alleen twee mini balkonnetjes
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die zijn uitgezet in de Drentse vaarten
Ja ik weet niet, ik heb katten gehad maar die rosten vroeger altijd door mijn tuin en waren af en toe ook dagen foetsie. Is toch andersquote:
Vroeger ook gehadquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, ik heb katten gehad maar die rosten vroeger altijd door mijn tuin en waren af en toe ook dagen foetsie. Is toch anders
True...gaat er wel weer een keer van komen in iets rustiger tijdenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:12 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger ook gehad
Als ze niet beter weten kan dat prima
Genoeg mensen hier met een binnenkat
Ja toen was je nog geen puberquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:16 schreef mario390 het volgende:
1985 was ijs eten belangrijker dann meisjes kijken![]()
Ja meisjes waren nog stom.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:16 schreef mario390 het volgende:
1985 was ijs eten belangrijker dann meisjes kijken![]()
Heb je al cups en bonen en pads ...?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh lord ik weet niet of dit een slimme aankoop was, qua koffiegebruik echte Espresso
Hoe zal ik hier tacties op antwoorden?quote:
wijselijk je mond houdenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe zal ik hier tacties op antwoorden?
Nope.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo ben je al naar de J geweest voordat het gaat stormen ..
Dat zouden meer mensen moeten doen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |