Was ook een lange, slopende set, dan moet je even tanken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
Kei heeft het zwaar. Lijkt beetje kapot gespeeld de 1e set
Dat mens is gek.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mij worden Wawrinka iets te veel mentale problemen toegedicht door de commentator.
Zou knap zijn. Mentaal labiel, en dan al die breakpunten wegwerkenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mij worden Wawrinka iets te veel mentale problemen toegedicht door de commentator.
Zit Rafa alweer op 12 ja? Ik dacht 11. Of wil je hem vast weren voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:44 schreef EP3 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat wanneer je 12x n GS hebt gewonnen dat je dan voor dat GS niet meer mee mag doen?
Er moet toch ergens n grens gesteld worden, hè.
Die 12e komt eraan, hè.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zit Rafa alweer op 12 ja? Ik dacht 11. Of wil je hem vast weren voor volgend jaar?
Ja, verrassend.quote:
Ja, die wedstrijd is iets minder interessant.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:54 schreef Eendenkooi het volgende:
Federer Wawrinka wat een geweldige wedstrijd zeg, dat ze deze niet op centre court geprogrammeerd hebben. Nu staat daar Nadal Nishikori.
Ja, armoede. Maar er zijn volgens mij weinig boeiende dagen/partijen geweest. De enige die ik kan bedenken, is Tsitsipas-Wawa.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Je zou vandaag maar tickets hebben voor het center-court.
Heerlijke pot.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
De enige die ik kan bedenken, is Tsitsipas-Wawa.
???quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:56 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, die wedstrijd is iets minder interessant.
Ja, zeker, maar kun je je er meer herinneren?quote:
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef Norrage het volgende:
Echt niks suggereert dat Fed 38 en Wawa 34 isDit had ook een wedstrijd van 10 jaar geleden kunnen zijn. Leeftijd is echt niks meer in het huidige tennis lijkt wel
Ironie/understatement. Er worden veel stijlfiguren gebruikt op FOK!.quote:
Dat is bij zo ongeveer elk Grand Slam, en elke keer verbazen mensen zich er weer overquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar kun je je er meer herinneren?
Geen echte thrillers met goed tennis, nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar kun je je er meer herinneren?
Absoluut. En als het goed is, heb ik het nu, na ongeveer 123 grandslamtoernooien, door.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is bij zo ongeveer elk Grand Slam, en elke keer verbazen mensen zich er weer over
Nee, hopelijk komen ze nog. Dat kan veel goedmaken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:04 schreef EP3 het volgende:
[..]
Geen echte thrillers met goed tennis, nee.
Bedankt Capuchon-Jongenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:44 schreef EP3 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat wanneer je 12x n GS hebt gewonnen dat je dan voor dat GS niet meer mee mag doen?
Er moet toch ergens n grens gesteld worden, hè.
Ja, maar zo kort van tevoren zouden ze het toch heel vaak bij het juiste eind moeten hebben? Die voorspellingen van veertien dagen van tevoren vind ik al helemaal nergens op slaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:10 schreef EP3 het volgende:
Het zijn voorspellingen, Fed-fan. Geen waarheden. Ze zitten er daarbij toch verdomd vaak in de buurt.
Ik gaf je toch een accurate voorspelling?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap die weersvoorspellingen niet. Het zou volgens de standaard-iOS-weerapp bijna de hele dag regenen. Tot nu toe is het gewoon droog. Morgen is opnieuw de voorspelling dat het bijna de hele dag regent. Wat voor nut hebben die voorspellingen als ze het zelfs een paar uur van tevoren niet kunnen voorspellen.
Ja, klopt. Alleen ik snapte hem niet want hij was in het Noors. En toen ik je ernaar vroeg, reageerde je ook een beetje nors. Wat is hun verwachting voor morgen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gaf je toch een accurate voorspelling?
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen ik snapte hem niet want hij was in het Noors. En toen ik je ernaar vroeg, reageerde je ook een beetje nors. Wat is hun verwachting voor morgen?
Bedankt. Als ik die rechterkolom mag geloven, is het kennelijk een goed idee om morgen een vest aan te doen.quote:
yr.no is vrij goed ja. Alhoewel, het blijven voorspellingenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:16 schreef EP3 het volgende:
Zijn de Noren beter in het voorspellen van het weer, ja?
Ja bizar he. Echt bijna beter dan zijn forehand nu. Ben ook erg benieuwd, als ie deze pot wint, hoe dat er nu op gravel tegen Rafa uit ziet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:26 schreef Szura het volgende:
Blijf het bizar vinden hoezeer die backhand van Federer is verbeterd sinds ie er een tijd uit was
Als het een troost is, het heeft niks met jou te maken. Is wegens het dreigende onweer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:29 schreef MaLo het volgende:
Ben ik verdorie net 10 minuten thuis, stoppen ze er mee
Mijn gezicht staat ook op onweer nuquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het een troost is, het heeft niks met jou te maken. Is wegens het dreigende onweer.
Dan kan Nadal mooi 4 games spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gaan 18:30 wel weer beginnen. Al komt er 19:30 weer een klein rotbuitje langs.
Wat moeten ze anders doen na een onderbreking?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:38 schreef VoMy het volgende:
Het ergste is nog dat Nadal-Nishikori na de onderbreking gewoon doorgaat.
Ja, zo wordt het echt de moeite van het kijken waard.quote:
Ja. Nadal is al klaar. Federer heeft BP's en als hij een pakt, mag hij het uitserveren.quote:
Bij Nadal wel, bij Wawa-Federer nog niet.quote:
quote:
quote:
Precies, die jongen wordt na elke verliespartij definitief afgeschreven.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Federer in de halve finale van Rolland Garos. Wie had dat nog zien aankomen.
Maar Fed verdiende wel de overwinning!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:02 schreef EP3 het volgende:
Eigenlijk verdiende Wawa n vijfde set, maar toch n mooie pot.
Federer en Nadal spelen morgen toch sowieso niet? Denk dat beide semis dan gewoon naar de vrijdag gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat morgen verregent, dan hebben Nadal en (waarschijnlijk) Federer beiden twee dagen rust en de andere twee halvefinalisten nul dagen rust. Het enige is dat die tegen elkaar moeten. Maar na die halve finale hebben ze maar één rustdag, dus dat zijn drie BO5-partijen in vier dagen.
Beide halve finales zijn sowieso vrijdag. Federer-Fan heeft het over de rust van Djoko tussen zijn kwart en halve finale als er morgen de hele dag regen zou zijn. Dan moet hij do-vrij-zo spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Federer en Nadal spelen morgen toch sowieso niet? Denk dat beide semis dan gewoon naar de vrijdag gaan.
Ooh zo. Ach, bij Djokovic heb ik het idee dat hij die 3 wedstrijden net zo makkelijk op 1 dag speelt. Die boeit dat niks.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:26 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beide halve finales zijn sowieso vrijdag. Federer-Fan heeft het over de rust van Djoko tussen zijn kwart en halve finale als er morgen de hele dag regen zou zijn. Dan moet hij do-vrij-zo spelen.
Maar goed, vandaag stond er ook veel meer regen in de prognoses.
Finale 2011 dan. Heerlijke pot was dat. Lekker toernooi ook met Fed-Djoko in de halve. Doe dat maar al hoop ik tegen beter weten in op een winst voor Federer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
2013 finale Rome: 6-1 6-3. Mag hopen op wat meer spanning vrijdag.
Mij ook. En de overwinningen van Nadal op Federer op gravel waren meestal niet appeltje-eitje. Denk bijvoorbeeld aan de finale van Rome in 2006 (of 2005). En op RG waren het volgens mij viersetters, met uitzondering van die slooppartij uit 2008.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:25 schreef EP3 het volgende:
Het lijkt me toch sterk dat Nadal het niet moeilijk gaat krijgen tegen deze Federer.
Is zes jaar geleden, dus je zit er niet ver naast.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Fed
En heb het gevoel dat Federer en Nadal 10 jaar geleden voor het laatst tegen elkaar speelden op gravel.. maar ben benieuwd, vrees voor (weer eens) een eenzijdige partij, al denk ik dat Federer minder druk voelt dan normaal tegen Nadal, deze had hij vast niet aan zien komen
Vorige partij was ook weergaloos van haar.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Die Vondrousova was ook al heel sterk tegen Bertens op de US Open, maar dat heeft ze tot aan dit toernooi wel goed verborgen weten te houden, geloof ik..
Jup maar tweede set is voorlopig niet zo best van haar kantquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:28 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die deed in de eerste set toch weinig verkeerd.
Uuh, 2x van Halep gewonnen dit jaar, kwartfinales in alle toernooien sinds de Australian Open. 5 top 10 wins ofzo. Meeste gewonnen wedstrijden van de hele tour. Niks laten zien?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:25 schreef EP3 het volgende:
[..]
Vorige partij was ook weergaloos van haar.
? Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, 2x van Halep gewonnen dit jaar, kwartfinales in alle toernooien sinds de Australian Open. 5 top 10 wins ofzo. Meeste gewonnen wedstrijden van de hele tour. Niks laten zien?
Oh, ik quotte eigenlijk de persoon waar jij op reageerdequote:
Ja, dat vermoedde ik al. Ben het volledig met je eens. Vondrousova is momenteel de rising star.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh, ik quotte eigenlijk de persoon waar jij op reageerde
Stond Federer 5-2 voor in de eerste set, die verloor hij nog. De derde set won hij. Had dus best wat kansen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:12 schreef Marcoss het volgende:
Oh ja, die RG in 2011 kan ik me nog wel herinneren, toen was Djoko tot aan die wedstrijd nog ongeslagen dat seizoen en bleek het achteraf ook de enige GS-wedstrijd die hij verloor..
Zonde dat hij het toen niet afmaakte in de finale, kreeg de kansen wel, geloof ik
ja, de laatste keer dat Federer van hem wonquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Fed
En heb het gevoel dat Federer en Nadal 10 jaar geleden voor het laatst tegen elkaar speelden op gravel.. maar ben benieuwd, vrees voor (weer eens) een eenzijdige partij, al denk ik dat Federer minder druk voelt dan normaal tegen Nadal, deze had hij vast niet aan zien komen
Serieus ja? Dan volg ik het vrouwentennis toch te weinig dusquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, 2x van Halep gewonnen dit jaar, kwartfinales in alle toernooien sinds de Australian Open. 5 top 10 wins ofzo. Meeste gewonnen wedstrijden van de hele tour. Niks laten zien?
Hoi Nony.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja, de laatste keer dat Federer van hem won
2013 was niet gebeurd
Die laat ik maar even passeren.quote:
Ik heb liever Sloane-Camilla.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 21:28 schreef EP3 het volgende:
Konta - Vondrousova. Dat wordt ws ook n interessante wedstrijd.
Valt er veel volgens jouw bronnen? Volgens Buienradar valt er weinig.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vrees dat het niks wordt vandaag
Het wordt weergegeven per uur dus lastig om te zeggen of er misschien toevallig niet net een uurtje droog blijft, net genoeg voor een set. Na 7 avonds valt er wat meer dus dan wordt het sowieso niks.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt er veel volgens jouw bronnen? Volgens Buienradar valt er weinig.
Is dan dus wel een nadeel voor de kwartfinalisten. Mocht vandaag verregenen, hopelijk blijft de rest van het toernooi dan regenvrij, of althans droog genoeg dat alles wat gepland staat, kan worden afgespeeld.
Ben ook benieuwd of ze de spelers de baan op laten gaan als er een uurtje gespeeld kan worden. Lijkt mij een goed idee, want wat gespeeld is, is maar gespeeld en dan hebben de toeschouwers ook nog iets om naar (uit) te kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2019 09:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het wordt weergegeven per uur dus lastig om te zeggen of er misschien toevallig niet net een uurtje droog blijft, net genoeg voor een set. Na 7 avonds valt er wat meer dus dan wordt het sowieso niks.
Denk niet dat de partijen afgemaakt worden vandaag als ze uberhaupt de baan op komen.
Daar houden we ons dan maar aan vast. Maar ik hoop nog op vandaag.quote:Morgen ziet het er wel goed uit
Haha oh, ik dacht dit is vast een hele spannende wedstrijd tussen die twee, maar Nadal was geweldig toen! Hij was nog fit en snel genoeg om continu om die backhand heen te lopen...al hoewel...ik zag ook een aantal backhand winners.quote:
En toch denk ik dat Federer, ondanks die volledige afstraffing toen, die wedstrijd allang vergeten is en zich vooral de wedstrijd van een maand later herinnert..quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha oh, ik dacht dit is vast een hele spannende wedstrijd tussen die twee, maar Nadal was geweldig toen! Hij was nog fit en snel genoeg om continu om die backhand heen te lopen...al hoewel...ik zag ook een aantal backhand winners.
Ik verwacht dat het nu spannender gaat worden dan in 2008. Toch hoop ik eigenlijk op een snelle wedstrijd, want het zou jammer zijn als Djoko het toernooi easy naar zich toe kan trekken.
Ja, zelfs als ie van Nadal weet te winnen staat m in de finale n tweede enorme uitdaging te wachten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Stel dat, en ik weet het zijn veel mitsen en maren, maar stel Federer wint dan Nadal en wint ook RG, dan is hij de eerste van de big 3 die alle slams 2 keer gewonnen heeft. Heeft hij Nadal verslagen op RG en staat ie op 21. Zou echt majestueus zijn. Maargoed, realistischer is dat hij er met 6-2 6-1 6-3 af gaat.
Voor dat laatste hoef je niet bang te zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 12:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha oh, ik dacht dit is vast een hele spannende wedstrijd tussen die twee, maar Nadal was geweldig toen! Hij was nog fit en snel genoeg om continu om die backhand heen te lopen...al hoewel...ik zag ook een aantal backhand winners.
Ik verwacht dat het nu spannender gaat worden dan in 2008. Toch hoop ik eigenlijk op een snelle wedstrijd, want het zou jammer zijn als Djoko het toernooi easy naar zich toe kan trekken.
Haha. voor dat laatste hoef je inderdaad niet bang te zijn. Hij gaat toch niet voor een halve finale Roland Garros denken aan een finale op gras die hij wel gewonnen heeftquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Federer, ondanks die volledige afstraffing toen, die wedstrijd allang vergeten is en zich vooral de wedstrijd van een maand later herinnert..
De kans dat Federer RG wint lijkt me miniem, mocht hij al winnen van Nadal dan zal dat zeer wss een hele zware pot zijn geweest, en dan is het heel onprettig als je daarna nog tegen Djoko moet. Overigens gun ik het Federer (na Nadal) wel heel erg !quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:13 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, zelfs als ie van Nadal weet te winnen staat m in de finale n tweede enorme uitdaging te wachten.
Waarom hebben ze nog geen dakquote:Op woensdag 5 juni 2019 13:09 schreef Eendenkooi het volgende:
Wat zijn de weersvoorspellingen voor aanstaande vrijdag? Dan weet ik of het zin heeft om vrij te nemen voor werk.
Volgend jaar wel dacht ik maar het wordt 2021, hoor ik Mats net zeggen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom hebben ze nog geen dak. Parijs is toch ook echt niet altijd mooi weer in Juni.
Tja, maar dit is ook waardeloos.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:47 schreef VoMy het volgende:
Gravel is voor buitenbanen. Jammer als er een dak komt.
Huh? Dat filmpje gaat toch over de afstraffing in de RG-finale van 2008? En waarbij hij een maand ook de Wimbledon-finale verloor na een 9-7 in set 5.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha. voor dat laatste hoef je inderdaad niet bang te zijn. Hij gaat toch niet voor een halve finale Roland Garros denken aan een finale op gras die hij wel gewonnen heeft. Wellicht dat hij aan een duel in 2013 denkt, daar won hij voor het laatst van Nadal op gravel dacht ik..?
Mja, vind ik toch alweer nuttig. Any informatie erover is wat mij betreft welkom.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:20 schreef Eska het volgende:
Op de player zie ik dat er voor 16:00 iig nog niet gespeeld gaat worden (maar goed, die tijd is al een paar keer een half uur verschoven)
quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:26 schreef EP3 het volgende:
Het is er momenteel wel ( even ) droog, volgens mij.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Als ik die radar zo zie, dan zitten ze aan de rand van het regengebied. Dus waarschijnlijk hopen ze dat het er straks net langs gaat schuiven.
Was dat een steekwoord voor een grap?quote:
Precies. Dan heb je steeds een ijkpunt. Als er tot 18.00 u. niet wordt gespeeld, weet je dat je tot die tijd boodschappen enzo kunt doen zonder je te hoeven afvragen of ze misschien tussentijds beginnen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Play suspended till xx.xx zou wel handig zijn
Ja, klopt en drie keer in vier dagen. Hij heeft dan vóór zijn halve finale nul dagen rust en datzelfde geldt voor de andere drie kwartfinalisten. Dat terwijl Federer en Nadal beiden twee dagen rust hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:43 schreef leukeditter het volgende:
als djoko morgen moet en wint moet hij weer 2 keer in 2 dagen en is nadal weer in het voordeel net als in madrid
Ja, en aan het eind wordt het nog erg spannend (wanneer je de uitslag al weet niet echt, maar toch).quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:47 schreef VoMy het volgende:
Ik zie nu een herhaling van Vondrousova - Martic, lekker nivootje zeg.
Heeft je player nog nieuws?quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:20 schreef Eska het volgende:
Op de player zie ik dat er voor 16:00 iig nog niet gespeeld gaat worden (maar goed, die tijd is al een paar keer een half uur verschoven)
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat een steekwoord voor een grap?
Vind ik ook, hoor. Vandaar dat ik het even kwam melden, toen ik begreep dat er op de gewone Eurosport geen info gegeven werd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, vind ik toch alweer nuttig. Any informatie erover is wat mij betreft welkom.
Geeft nu nog steeds dezelfde melding als eerder. Lijkt me een gunstig teken wel. Eerder werd het namelijk al ruimschoots voor de genoemde tijd weer verder vooruit geschoven.quote:
Mja, na de halve finale heeft hij dan altijd nog een dag rust voor de finale, terwijl zijn tegenstander in de halve finale ook geen rust heeft gehad.. Denk dat effect wel meevalt voor een eventuele finale.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:43 schreef leukeditter het volgende:
als djoko morgen moet en wint moet hij weer 2 keer in 2 dagen en is nadal weer in het voordeel net als in madrid
Wat een moeilijke steekwoord.quote:
Ja, akkoord.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon afblazen, om 6 uur gaat het weer harder regenen.
Morgen 9u ochtends beginnen
quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Vind ik ook, hoor. Vandaar dat ik het even kwam melden, toen ik begreep dat er op de gewone Eurosport geen info gegeven werd.
Oké, ja. Ik wacht ook op nieuws op Eurosport. Geen nieuws nog op de RG-Twitter.quote:[..]
Geeft nu nog steeds dezelfde melding als eerder. Lijkt me een gunstig teken wel. Eerder werd het namelijk al ruimschoots voor de genoemde tijd weer verder vooruit geschoven.
Irritant. Ik wacht het nog een half uur af en dan geef ik het op denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:59 schreef Eska het volgende:
Oh, nu toch weer een half uur opeschoven.(niet voor 16:30 dus)
Kan zijn dat ze ervoor kiezen om die vrouwen morgen 2x te laten spelen, maar logischer zou zijn om die 2de halve finale naar vrijdag te verplaatsen ja, waarbij ze dan 3 dagen achter elkaar spelen. Maar bij de vrouwen lijkt me dat minder een issue omdat ze dat bij "normale" toernooien sowieso al gewend zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Morgen gelukkig droog. Maar één van die halve finales van de vrouwen kunnen ze dan niet spelen logischerwijs.
Waar is de grap?quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij, dankzij de laatste post van leukeditter, toch nog een slechte zelfbedachte grap op basis van het steekwoord 'regen'.
Het is 18.30 u. Eindelijk wordt omgeroepen dat de spelers de baan op mogen. Het stadion stroomt langzaam weer vol. Wanneer Djokovic en Zverev, die ze als eersten laten spelen, de baan opkomen, wordt er lang geapplaudisseerd. De spelers beginnen met inspelen. Maar aan het einde van het inspelen gaat het weer hard regenen.
Zegt Djokovic zo: "Heb ik dat. Hoe kan dat nou."
Zegt die umpire: "Ja, was al bekend dat het maar zeven minuten droog zou blijven en dat het daarna zou blijven regenen tot het donker was."
Zegt Djokovic: "Huh, je gaat de spelers toch niet de baan opsturen als je weet dat ze alleen maar kunnen inspelen en daarna weer de kleedkamer in moeten?"
Zegt die umpire: "Ja, dat kan wel zijn, maar linksom of rechtsom, we moeten zorgen dat dit toernooi zondag klaar is."
Het is wel voor fijnproevers hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat, slechte grappen?quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jammer, ik zie het nu ook. Maar goed, het is wel duidelijk. Ben nu benieuwd hoe laat ze morgen beginnen.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is wel voor fijnproevers hè?Dat snapte ik wel maar dat is niet leuk. Mijn hemel. Of is het een traditie dat jouw grappen eigenlijk geen grappen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat, slechte grappen?![]()
Ja, ooit had Fed-Fan (die tegenwoordig fan is van Nadal!) zelfs een eigen topic voor die grappenquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel maar dat is niet leuk. Mijn hemel. Of is het een traditie dat jouw grappen eigenlijk geen grappen zijn?
Jawel, maar het zijn geen traditionele grappen. Mag ik je uitnodigen: Topicreeks: Slechte zelfbedachte grappenquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel maar dat is niet leuk. Mijn hemel. Of is het een traditie dat jouw grappen eigenlijk geen grappen zijn?
Ja, nog steeds; ik zal die van net er even in zetten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, ooit had Fed-Fan (die tegenwoordig fan is van Nadal!) zelfs een eigen topic voor die grappen
(of misschien nog steeds wel)
Dat heb ik gemist kennelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, ooit had Fed-Fan (die tegenwoordig fan is van Nadal!) zelfs een eigen topic voor die grappen
(of misschien nog steeds wel)
Deel 36!quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel, maar het zijn geen traditionele grappen. Mag ik je uitnodigen: Topicreeks: Slechte zelfbedachte grappen
Bedankt. Hier de twee laatste uit deel 36, wegens de regen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Hij's mooi, hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij, dankzij de laatste post van leukeditter, toch nog een slechte zelfbedachte grap op basis van het steekwoord 'regen'.
Het is 18.30 u. Eindelijk wordt omgeroepen dat de spelers de baan op mogen. Het stadion stroomt langzaam weer vol. Wanneer Djokovic en Zverev, die ze als eersten laten spelen, de baan opkomen, wordt er lang geapplaudisseerd. De spelers beginnen met inspelen. Maar aan het einde van het inspelen gaat het weer hard regenen.
Zegt die umpire: "Ja, was al bekend dat het maar zeven minuten droog zou blijven en dat het daarna zou blijven regenen tot het donker was."
Zegt Djokovic: "Huh, je gaat de spelers toch niet de baan opsturen als je weet dat ze alleen maar kunnen inspelen en daarna weer de kleedkamer in moeten?"
Zegt die umpire: "Ja, dat kan wel zijn, maar linksom of rechtsom, we moeten zorgen dat dit toernooi zondag klaar is."
Niet gelezen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
Ow. Je kunt eventueel die eerste lezen uit post #242. Die is lekker kort.quote:
Gele hesjes present @Zipportalquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:20 schreef EP3 het volgende:
12 uur. Da's voor die Fransen net na het ontbijt, dus.
Dat is wel heel triest zeg :’)quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:41 schreef superniger het volgende:
Finale is dus Konta/Vondrousova tegen Anisimova/Barty
Tegenstandster speelt met veel lef.quote:Op donderdag 6 juni 2019 12:50 schreef GwaiLow het volgende:
Halep zo slecht of tegenstandster zo goed?
Zenuwen slaan bij haar ook toe zo te zien.quote:
Refund alleen als ze verzekering hebben gekocht, toegang wordt natuurlijk een vrij lastig verhaalquote:Op donderdag 6 juni 2019 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krijgen de mensen met ticket van gisteren eigenlijk nog toegang of een refund?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |