Huh? Dat filmpje gaat toch over de afstraffing in de RG-finale van 2008? En waarbij hij een maand ook de Wimbledon-finale verloor na een 9-7 in set 5.quote:Op woensdag 5 juni 2019 13:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha. voor dat laatste hoef je inderdaad niet bang te zijn. Hij gaat toch niet voor een halve finale Roland Garros denken aan een finale op gras die hij wel gewonnen heeft. Wellicht dat hij aan een duel in 2013 denkt, daar won hij voor het laatst van Nadal op gravel dacht ik..?
Mja, vind ik toch alweer nuttig. Any informatie erover is wat mij betreft welkom.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:20 schreef Eska het volgende:
Op de player zie ik dat er voor 16:00 iig nog niet gespeeld gaat worden (maar goed, die tijd is al een paar keer een half uur verschoven)
quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:26 schreef EP3 het volgende:
Het is er momenteel wel ( even ) droog, volgens mij.
quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:27 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Als ik die radar zo zie, dan zitten ze aan de rand van het regengebied. Dus waarschijnlijk hopen ze dat het er straks net langs gaat schuiven.
Was dat een steekwoord voor een grap?quote:
Precies. Dan heb je steeds een ijkpunt. Als er tot 18.00 u. niet wordt gespeeld, weet je dat je tot die tijd boodschappen enzo kunt doen zonder je te hoeven afvragen of ze misschien tussentijds beginnen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Play suspended till xx.xx zou wel handig zijn
Ja, klopt en drie keer in vier dagen. Hij heeft dan vóór zijn halve finale nul dagen rust en datzelfde geldt voor de andere drie kwartfinalisten. Dat terwijl Federer en Nadal beiden twee dagen rust hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:43 schreef leukeditter het volgende:
als djoko morgen moet en wint moet hij weer 2 keer in 2 dagen en is nadal weer in het voordeel net als in madrid
Ja, en aan het eind wordt het nog erg spannend (wanneer je de uitslag al weet niet echt, maar toch).quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:47 schreef VoMy het volgende:
Ik zie nu een herhaling van Vondrousova - Martic, lekker nivootje zeg.
Heeft je player nog nieuws?quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:20 schreef Eska het volgende:
Op de player zie ik dat er voor 16:00 iig nog niet gespeeld gaat worden (maar goed, die tijd is al een paar keer een half uur verschoven)
Ja.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Was dat een steekwoord voor een grap?
Vind ik ook, hoor. Vandaar dat ik het even kwam melden, toen ik begreep dat er op de gewone Eurosport geen info gegeven werd.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mja, vind ik toch alweer nuttig. Any informatie erover is wat mij betreft welkom.
Geeft nu nog steeds dezelfde melding als eerder. Lijkt me een gunstig teken wel. Eerder werd het namelijk al ruimschoots voor de genoemde tijd weer verder vooruit geschoven.quote:
Mja, na de halve finale heeft hij dan altijd nog een dag rust voor de finale, terwijl zijn tegenstander in de halve finale ook geen rust heeft gehad.. Denk dat effect wel meevalt voor een eventuele finale.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:43 schreef leukeditter het volgende:
als djoko morgen moet en wint moet hij weer 2 keer in 2 dagen en is nadal weer in het voordeel net als in madrid
Wat een moeilijke steekwoord.quote:
Ja, akkoord.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon afblazen, om 6 uur gaat het weer harder regenen.
Morgen 9u ochtends beginnen
quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Vind ik ook, hoor. Vandaar dat ik het even kwam melden, toen ik begreep dat er op de gewone Eurosport geen info gegeven werd.
Oké, ja. Ik wacht ook op nieuws op Eurosport. Geen nieuws nog op de RG-Twitter.quote:[..]
Geeft nu nog steeds dezelfde melding als eerder. Lijkt me een gunstig teken wel. Eerder werd het namelijk al ruimschoots voor de genoemde tijd weer verder vooruit geschoven.
Irritant. Ik wacht het nog een half uur af en dan geef ik het op denk ik.quote:Op woensdag 5 juni 2019 15:59 schreef Eska het volgende:
Oh, nu toch weer een half uur opeschoven.(niet voor 16:30 dus)
Kan zijn dat ze ervoor kiezen om die vrouwen morgen 2x te laten spelen, maar logischer zou zijn om die 2de halve finale naar vrijdag te verplaatsen ja, waarbij ze dan 3 dagen achter elkaar spelen. Maar bij de vrouwen lijkt me dat minder een issue omdat ze dat bij "normale" toernooien sowieso al gewend zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:34 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Morgen gelukkig droog. Maar één van die halve finales van de vrouwen kunnen ze dan niet spelen logischerwijs.
Waar is de grap?quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij, dankzij de laatste post van leukeditter, toch nog een slechte zelfbedachte grap op basis van het steekwoord 'regen'.
Het is 18.30 u. Eindelijk wordt omgeroepen dat de spelers de baan op mogen. Het stadion stroomt langzaam weer vol. Wanneer Djokovic en Zverev, die ze als eersten laten spelen, de baan opkomen, wordt er lang geapplaudisseerd. De spelers beginnen met inspelen. Maar aan het einde van het inspelen gaat het weer hard regenen.
Zegt Djokovic zo: "Heb ik dat. Hoe kan dat nou."
Zegt die umpire: "Ja, was al bekend dat het maar zeven minuten droog zou blijven en dat het daarna zou blijven regenen tot het donker was."
Zegt Djokovic: "Huh, je gaat de spelers toch niet de baan opsturen als je weet dat ze alleen maar kunnen inspelen en daarna weer de kleedkamer in moeten?"
Zegt die umpire: "Ja, dat kan wel zijn, maar linksom of rechtsom, we moeten zorgen dat dit toernooi zondag klaar is."
Het is wel voor fijnproevers hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat, slechte grappen?quote:
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jammer, ik zie het nu ook. Maar goed, het is wel duidelijk. Ben nu benieuwd hoe laat ze morgen beginnen.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is wel voor fijnproevers hè?Dat snapte ik wel maar dat is niet leuk. Mijn hemel. Of is het een traditie dat jouw grappen eigenlijk geen grappen zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Wat, slechte grappen?![]()
Ja, ooit had Fed-Fan (die tegenwoordig fan is van Nadal!) zelfs een eigen topic voor die grappenquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel maar dat is niet leuk. Mijn hemel. Of is het een traditie dat jouw grappen eigenlijk geen grappen zijn?
Jawel, maar het zijn geen traditionele grappen. Mag ik je uitnodigen: Topicreeks: Slechte zelfbedachte grappenquote:Op woensdag 5 juni 2019 16:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat snapte ik wel maar dat is niet leuk. Mijn hemel. Of is het een traditie dat jouw grappen eigenlijk geen grappen zijn?
Ja, nog steeds; ik zal die van net er even in zetten.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, ooit had Fed-Fan (die tegenwoordig fan is van Nadal!) zelfs een eigen topic voor die grappen
(of misschien nog steeds wel)
Dat heb ik gemist kennelijk.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:59 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, ooit had Fed-Fan (die tegenwoordig fan is van Nadal!) zelfs een eigen topic voor die grappen
(of misschien nog steeds wel)
Deel 36!quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel, maar het zijn geen traditionele grappen. Mag ik je uitnodigen: Topicreeks: Slechte zelfbedachte grappen
Bedankt. Hier de twee laatste uit deel 36, wegens de regen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Hij's mooi, hoor.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
Hierbij, dankzij de laatste post van leukeditter, toch nog een slechte zelfbedachte grap op basis van het steekwoord 'regen'.
Het is 18.30 u. Eindelijk wordt omgeroepen dat de spelers de baan op mogen. Het stadion stroomt langzaam weer vol. Wanneer Djokovic en Zverev, die ze als eersten laten spelen, de baan opkomen, wordt er lang geapplaudisseerd. De spelers beginnen met inspelen. Maar aan het einde van het inspelen gaat het weer hard regenen.
Zegt die umpire: "Ja, was al bekend dat het maar zeven minuten droog zou blijven en dat het daarna zou blijven regenen tot het donker was."
Zegt Djokovic: "Huh, je gaat de spelers toch niet de baan opsturen als je weet dat ze alleen maar kunnen inspelen en daarna weer de kleedkamer in moeten?"
Zegt die umpire: "Ja, dat kan wel zijn, maar linksom of rechtsom, we moeten zorgen dat dit toernooi zondag klaar is."
Niet gelezen.quote:Op woensdag 5 juni 2019 16:51 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
Ow. Je kunt eventueel die eerste lezen uit post #242. Die is lekker kort.quote:
Gele hesjes present @Zipportalquote:Op woensdag 5 juni 2019 17:20 schreef EP3 het volgende:
12 uur. Da's voor die Fransen net na het ontbijt, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |