Was ook een lange, slopende set, dan moet je even tanken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:27 schreef GwaiLow het volgende:
Kei heeft het zwaar. Lijkt beetje kapot gespeeld de 1e set
Dat mens is gek.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mij worden Wawrinka iets te veel mentale problemen toegedicht door de commentator.
Zou knap zijn. Mentaal labiel, en dan al die breakpunten wegwerkenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Volgens mij worden Wawrinka iets te veel mentale problemen toegedicht door de commentator.
Zit Rafa alweer op 12 ja? Ik dacht 11. Of wil je hem vast weren voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:44 schreef EP3 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat wanneer je 12x n GS hebt gewonnen dat je dan voor dat GS niet meer mee mag doen?
Er moet toch ergens n grens gesteld worden, hè.
Die 12e komt eraan, hè.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zit Rafa alweer op 12 ja? Ik dacht 11. Of wil je hem vast weren voor volgend jaar?
Ja, verrassend.quote:
Ja, die wedstrijd is iets minder interessant.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:54 schreef Eendenkooi het volgende:
Federer Wawrinka wat een geweldige wedstrijd zeg, dat ze deze niet op centre court geprogrammeerd hebben. Nu staat daar Nadal Nishikori.
Ja, armoede. Maar er zijn volgens mij weinig boeiende dagen/partijen geweest. De enige die ik kan bedenken, is Tsitsipas-Wawa.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Je zou vandaag maar tickets hebben voor het center-court.
Heerlijke pot.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:58 schreef Federer-fan het volgende:
De enige die ik kan bedenken, is Tsitsipas-Wawa.
???quote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:56 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, die wedstrijd is iets minder interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |