Vorige partij was ook weergaloos van haar.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:24 schreef Marcoss het volgende:
Die Vondrousova was ook al heel sterk tegen Bertens op de US Open, maar dat heeft ze tot aan dit toernooi wel goed verborgen weten te houden, geloof ik..
Jup maar tweede set is voorlopig niet zo best van haar kantquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:28 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die deed in de eerste set toch weinig verkeerd.
Uuh, 2x van Halep gewonnen dit jaar, kwartfinales in alle toernooien sinds de Australian Open. 5 top 10 wins ofzo. Meeste gewonnen wedstrijden van de hele tour. Niks laten zien?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:25 schreef EP3 het volgende:
[..]
Vorige partij was ook weergaloos van haar.
? Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, 2x van Halep gewonnen dit jaar, kwartfinales in alle toernooien sinds de Australian Open. 5 top 10 wins ofzo. Meeste gewonnen wedstrijden van de hele tour. Niks laten zien?
Oh, ik quotte eigenlijk de persoon waar jij op reageerdequote:
Ja, dat vermoedde ik al. Ben het volledig met je eens. Vondrousova is momenteel de rising star.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh, ik quotte eigenlijk de persoon waar jij op reageerde
Stond Federer 5-2 voor in de eerste set, die verloor hij nog. De derde set won hij. Had dus best wat kansen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:12 schreef Marcoss het volgende:
Oh ja, die RG in 2011 kan ik me nog wel herinneren, toen was Djoko tot aan die wedstrijd nog ongeslagen dat seizoen en bleek het achteraf ook de enige GS-wedstrijd die hij verloor..
Zonde dat hij het toen niet afmaakte in de finale, kreeg de kansen wel, geloof ik
ja, de laatste keer dat Federer van hem wonquote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Fed
En heb het gevoel dat Federer en Nadal 10 jaar geleden voor het laatst tegen elkaar speelden op gravel.. maar ben benieuwd, vrees voor (weer eens) een eenzijdige partij, al denk ik dat Federer minder druk voelt dan normaal tegen Nadal, deze had hij vast niet aan zien komen
Serieus ja? Dan volg ik het vrouwentennis toch te weinig dusquote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uuh, 2x van Halep gewonnen dit jaar, kwartfinales in alle toernooien sinds de Australian Open. 5 top 10 wins ofzo. Meeste gewonnen wedstrijden van de hele tour. Niks laten zien?
Hoi Nony.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 20:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ja, de laatste keer dat Federer van hem won
2013 was niet gebeurd
Die laat ik maar even passeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |