Ja bizar he. Echt bijna beter dan zijn forehand nu. Ben ook erg benieuwd, als ie deze pot wint, hoe dat er nu op gravel tegen Rafa uit ziet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:26 schreef Szura het volgende:
Blijf het bizar vinden hoezeer die backhand van Federer is verbeterd sinds ie er een tijd uit was
Als het een troost is, het heeft niks met jou te maken. Is wegens het dreigende onweer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:29 schreef MaLo het volgende:
Ben ik verdorie net 10 minuten thuis, stoppen ze er mee
Mijn gezicht staat ook op onweer nuquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het een troost is, het heeft niks met jou te maken. Is wegens het dreigende onweer.
Dan kan Nadal mooi 4 games spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gaan 18:30 wel weer beginnen. Al komt er 19:30 weer een klein rotbuitje langs.
Wat moeten ze anders doen na een onderbreking?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:38 schreef VoMy het volgende:
Het ergste is nog dat Nadal-Nishikori na de onderbreking gewoon doorgaat.
Ja, zo wordt het echt de moeite van het kijken waard.quote:
Ja. Nadal is al klaar. Federer heeft BP's en als hij een pakt, mag hij het uitserveren.quote:
Bij Nadal wel, bij Wawa-Federer nog niet.quote:
quote:
quote:
Precies, die jongen wordt na elke verliespartij definitief afgeschreven.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Federer in de halve finale van Rolland Garos. Wie had dat nog zien aankomen.
Maar Fed verdiende wel de overwinning!quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:02 schreef EP3 het volgende:
Eigenlijk verdiende Wawa n vijfde set, maar toch n mooie pot.
Federer en Nadal spelen morgen toch sowieso niet? Denk dat beide semis dan gewoon naar de vrijdag gaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:52 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat morgen verregent, dan hebben Nadal en (waarschijnlijk) Federer beiden twee dagen rust en de andere twee halvefinalisten nul dagen rust. Het enige is dat die tegen elkaar moeten. Maar na die halve finale hebben ze maar één rustdag, dus dat zijn drie BO5-partijen in vier dagen.
Beide halve finales zijn sowieso vrijdag. Federer-Fan heeft het over de rust van Djoko tussen zijn kwart en halve finale als er morgen de hele dag regen zou zijn. Dan moet hij do-vrij-zo spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Federer en Nadal spelen morgen toch sowieso niet? Denk dat beide semis dan gewoon naar de vrijdag gaan.
Ooh zo. Ach, bij Djokovic heb ik het idee dat hij die 3 wedstrijden net zo makkelijk op 1 dag speelt. Die boeit dat niks.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:26 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Beide halve finales zijn sowieso vrijdag. Federer-Fan heeft het over de rust van Djoko tussen zijn kwart en halve finale als er morgen de hele dag regen zou zijn. Dan moet hij do-vrij-zo spelen.
Maar goed, vandaag stond er ook veel meer regen in de prognoses.
Finale 2011 dan. Heerlijke pot was dat. Lekker toernooi ook met Fed-Djoko in de halve. Doe dat maar al hoop ik tegen beter weten in op een winst voor Federer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:33 schreef Sebastiaan92 het volgende:
2013 finale Rome: 6-1 6-3. Mag hopen op wat meer spanning vrijdag.
Mij ook. En de overwinningen van Nadal op Federer op gravel waren meestal niet appeltje-eitje. Denk bijvoorbeeld aan de finale van Rome in 2006 (of 2005). En op RG waren het volgens mij viersetters, met uitzondering van die slooppartij uit 2008.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:25 schreef EP3 het volgende:
Het lijkt me toch sterk dat Nadal het niet moeilijk gaat krijgen tegen deze Federer.
Is zes jaar geleden, dus je zit er niet ver naast.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Fed
En heb het gevoel dat Federer en Nadal 10 jaar geleden voor het laatst tegen elkaar speelden op gravel.. maar ben benieuwd, vrees voor (weer eens) een eenzijdige partij, al denk ik dat Federer minder druk voelt dan normaal tegen Nadal, deze had hij vast niet aan zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |