Ja, zeker, maar kun je je er meer herinneren?quote:
Ja, absoluut.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef Norrage het volgende:
Echt niks suggereert dat Fed 38 en Wawa 34 isDit had ook een wedstrijd van 10 jaar geleden kunnen zijn. Leeftijd is echt niks meer in het huidige tennis lijkt wel
Ironie/understatement. Er worden veel stijlfiguren gebruikt op FOK!.quote:
Dat is bij zo ongeveer elk Grand Slam, en elke keer verbazen mensen zich er weer overquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar kun je je er meer herinneren?
Geen echte thrillers met goed tennis, nee.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeker, maar kun je je er meer herinneren?
Absoluut. En als het goed is, heb ik het nu, na ongeveer 123 grandslamtoernooien, door.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is bij zo ongeveer elk Grand Slam, en elke keer verbazen mensen zich er weer over
Nee, hopelijk komen ze nog. Dat kan veel goedmaken.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:04 schreef EP3 het volgende:
[..]
Geen echte thrillers met goed tennis, nee.
Bedankt Capuchon-Jongenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 16:44 schreef EP3 het volgende:
Vinden jullie ook niet dat wanneer je 12x n GS hebt gewonnen dat je dan voor dat GS niet meer mee mag doen?
Er moet toch ergens n grens gesteld worden, hè.
Ja, maar zo kort van tevoren zouden ze het toch heel vaak bij het juiste eind moeten hebben? Die voorspellingen van veertien dagen van tevoren vind ik al helemaal nergens op slaan.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:10 schreef EP3 het volgende:
Het zijn voorspellingen, Fed-fan. Geen waarheden. Ze zitten er daarbij toch verdomd vaak in de buurt.
Ik gaf je toch een accurate voorspelling?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap die weersvoorspellingen niet. Het zou volgens de standaard-iOS-weerapp bijna de hele dag regenen. Tot nu toe is het gewoon droog. Morgen is opnieuw de voorspelling dat het bijna de hele dag regent. Wat voor nut hebben die voorspellingen als ze het zelfs een paar uur van tevoren niet kunnen voorspellen.
Ja, klopt. Alleen ik snapte hem niet want hij was in het Noors. En toen ik je ernaar vroeg, reageerde je ook een beetje nors. Wat is hun verwachting voor morgen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik gaf je toch een accurate voorspelling?
quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Alleen ik snapte hem niet want hij was in het Noors. En toen ik je ernaar vroeg, reageerde je ook een beetje nors. Wat is hun verwachting voor morgen?
Bedankt. Als ik die rechterkolom mag geloven, is het kennelijk een goed idee om morgen een vest aan te doen.quote:
yr.no is vrij goed ja. Alhoewel, het blijven voorspellingenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:16 schreef EP3 het volgende:
Zijn de Noren beter in het voorspellen van het weer, ja?
Ja bizar he. Echt bijna beter dan zijn forehand nu. Ben ook erg benieuwd, als ie deze pot wint, hoe dat er nu op gravel tegen Rafa uit ziet.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:26 schreef Szura het volgende:
Blijf het bizar vinden hoezeer die backhand van Federer is verbeterd sinds ie er een tijd uit was
Als het een troost is, het heeft niks met jou te maken. Is wegens het dreigende onweer.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:29 schreef MaLo het volgende:
Ben ik verdorie net 10 minuten thuis, stoppen ze er mee
Mijn gezicht staat ook op onweer nuquote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als het een troost is, het heeft niks met jou te maken. Is wegens het dreigende onweer.
Dan kan Nadal mooi 4 games spelen.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 18:12 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gaan 18:30 wel weer beginnen. Al komt er 19:30 weer een klein rotbuitje langs.
Wat moeten ze anders doen na een onderbreking?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 17:38 schreef VoMy het volgende:
Het ergste is nog dat Nadal-Nishikori na de onderbreking gewoon doorgaat.
Ja, zo wordt het echt de moeite van het kijken waard.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |