Heeft geen enkele zin.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 04:43 schreef sly-nl het volgende:
Had wel graag Mo willen 'kapen' maar duurt maar voort en le basket gaat weer door. Houd je te goed, ouwe kater.
Latert
Nee, jij trekt volle zalen.quote:
Nou moe, goh.....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 06:23 schreef Petzi het volgende:
Mensen komen niet meer, lees ff terug zou ik zeggen. Ranzigheid ten top. Mensen blijven weg. Layza zei gisteren ook dat dit haar SC niet meer is
Waarom?quote:
Al jaren? je zat hier altijd alleen met Fan. Is net sinds eind vorig jaar dat men hier naartoe verhuisdequote:Op vrijdag 31 mei 2019 06:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pleur toch ff lekker op met dat stomme gelul zeg, als het je niet bevalt dat tief je lekker op, we doen het hier al jaren zo, met of zonder jou.....
Sws geen tijd voor deze discussie, moet zo weer op de fiets, wel erg triest.....
Aha, dan weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Al jaren? je zat hier altijd alleen met Fan. Is net sinds eind vorig jaar dat men hier naartoe verhuisde
over het algemeen de SCérs van de Cosquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik dat ook weer.
Btw, wie is 'men'?
Wat Petzi zegt, een kern van waarheid wel. Geen evenwicht.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom?
Lucht je hart, heb helaas weinig tijd nu, moet zo de deur uit....
Heerlijk! Dank je. Veel te vroeg wakker. Maar is goed, zo aan de slag met een opdracht.quote:
Sorry Voxs, maar je kunt mij geen schuldgevoel 'aanpraten'.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat Petzi zegt, een kern van waarheid wel. Geen evenwicht.
Dat blijkt, schrok er zelf ook best een beetje van.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat blijkt, schrok er zelf ook best een beetje van.
Dat doe ik ook niet, maar mensen bedanken. Dat is de realiteit en is niet persoonlijk naar jouquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry Voxs, maar je kunt mij geen schuldgevoel 'aanpraten'.
Iedereen is hier vrij om te komen en gaan.
Nou, bedankt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:13 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar mensen bedanken. Dat is de realiteit en is niet persoonlijk naar jou
Het gaat ook niet om schuldgevoelens.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry Voxs, maar je kunt mij geen schuldgevoel 'aanpraten'.
Iedereen is hier vrij om te komen en gaan.
Troost je, ben er nog.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vind het wel een issue dat leuke gewaardeerde users wegblijven
Oh dat houd ik niet bijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Vind het wel een issue dat leuke gewaardeerde users wegblijven
Om te vertellen wat ik weet ja, wat ik hoor en hoe men deze SC aan het verafschuwen is. Mede door jouw treiterpraktijken.quote:
Petz wel, je kunt haar om de gegevens vragen.quote:
Nie nodig niequote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Petz wel, je kunt haar om de gegevens vragen.
Wie is 'men'?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:18 schreef Petzi het volgende:
[..]
Om te vertellen wat ik weet ja, wat ik hoor en hoe men deze SC aan het verafschuwen is. Mede door jouw treiterpraktijken.
I know nothing.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Jou is dat zelf al verteld, hoe of wat, dus je weet er zeker alles van.
We wisten het niet...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know nothing.
I'm from Barcelona...
Je treitert Fan weg, en je probeert het mij ook te doen. Misschien lukt het je ooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know nothing.
I'm from Barcelona...
Dan doe ik iets fout.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je treitert Fan weg, en je probeert het mij ook te doen. Misschien lukt het je ooit.
Ik heb geen problemen met jou. Vind je wel amusant. Part of the furniture, zoiets
Een paar schepjes suiker, brandstof....quote:
Of fruit, aardbeienquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een paar schepjes suiker, brandstof....
Ik heb nog 3 minuten voor een peuk.quote:
Is dit een metafoor?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:29 schreef Voxs het volgende:
Hier wat moois om je over te verbazen: Roofvogels die expres, als er ergens vuur is, dat vuurtje nog wat uitbreiden. Ze pikken een brandende tak op en gooien het ergens anders neer. Doel: drijfjacht op muizen etc.
https://curiosity.com/top(...)n-purpose-curiosity/
Petz, oplossing ligt hier niet, maar in gewoon over andere dingen posten. Hoe gaat het met je hand en heb je al weer wat kunnen tekenen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je treitert Fan weg, en je probeert het mij ook te doen. Misschien lukt het je ooit.
Ik heb geen problemen met jou. Vind je wel amusant. Part of the furniture, zoiets
Nu je het zegt..random toevalligheidquote:
Ik heb het net bekeken. Isch naturquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu je het zegt..random toevalligheidIk kwam het gister tegen en dacht 'Laat ik eens wat interessants de sc in gooien'
Schitterend toch he, je verbaast je steeds weerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:29 schreef Voxs het volgende:
Hier wat moois om je over te verbazen: Roofvogels die expres, als er ergens vuur is, dat vuurtje nog wat uitbreiden. Ze pikken een brandende tak op en gooien het ergens anders neer. Doel: drijfjacht op muizen etc.
Dus de vossenjacht is geen origineel idee...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:29 schreef Voxs het volgende:
Je hebt gelijk, want laten we gewoon eens aardig doen. Ben het gestrijd ook wel zat hoor Vox,quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Petz, oplossing ligt hier niet, maar in gewoon over andere dingen posten. Hoe gaat het met je hand en heb je al weer wat kunnen tekenen?
Tegelen die hap!quote:
Goedemorgen smartie!quote:
Ja! Ik ben lid van een science group op FB en krijg de meest wonderlijke dingen voorgeschoteld. Het leven is wonderlijk en wonderschoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Schitterend toch he, je verbaast je steeds weer
Vooral een heel slecht idee!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de vossenjacht is geen origineel idee...
Het is vooral een herhaling van zetten, en het is goed af en toe iets te zeggen, maar wat gezegd is, is gezegdquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, want laten we gewoon eens aardig doen. Ben het gestrijd ook wel zat hoor Vox,
Daarom ben je ook een kunstenaar. Jij kijkt niet alleen, je zietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Ik ben lid van een science group op FB en krijg de meest wonderlijke dingen voorgeschoteld. Het leven is wonderlijk en wonderschoon.
Het is me nooit zo opgevallenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tegelen die hap!Ik heb mij het afgevraagd van de Syrische mensen hier in de buurt. Zij hebben vaak hun voortuin betegeld met wat potten er op. Graftuinen noem ik het. Maar bedacht mij, dat zij misschien meer uit een 'pleincultuur' komen? Voor het huis zitten enzo. Vaak gezellig ook wel.
Het sterrenbos, waar Recce en ik heb wel eens over hebben, is zo'n drijfjachtbos. Het is aangelegd met lanen tussen de bomen in een ster. Als je op de kaart kijkt, zie je de vorm gewoon.quote:
Dat moet dan wel te vinden zijn... met het geografische vermogen dat ik bezitquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het sterrenbos, waar Recce en ik heb wel eens over hebben, is zo'n drijfjachtbos. Het is aangelegd met lanen tussen de bomen in een ster. Als je op de kaart kijkt, zie je de vorm gewoon.
Dit klopt wel, en steeds meer merk ik. Overal waar ik kom zie ik dingen die ik wil schilderen omdat het mij treft. Zelfs een koffiekop met een druppel koffie die langzaam van de rand naar beneden glijdt fascineert.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:41 schreef Petzi het volgende:
[..]
Daarom ben je ook een kunstenaar. Jij kijkt niet alleen, je ziet
Twee naaste buren wel! We hebben diepe voortuinen hier. Ze hebben ze volgepland met eetbare gewassen, fruitbomen, dadel, vijg. Maar ook met rozen. Mooi is datquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is me nooit zo opgevallenGeen graszoden dus voor die lui?
Het heet ook het Sterrenbos, dus je kan het sowieso zo vinden. Voor jou helemaal een eitje om het te spotten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet dan wel te vinden zijn... met het geografische vermogen dat ik bezit
Ik woonde vroeger ook vlakbij het sterrenbosquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heet ook het Sterrenbos, dus je kan het sowieso zo vinden. Voor jou helemaal een eitje om het te spotten.
Er zijn er vast meerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger ook vlakbij het sterrenbos
Waar ik woon heeft niemand een tuinquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Twee naaste buren wel! We hebben diepe voortuinen hier. Ze hebben ze volgepland met eetbare gewassen, fruitbomen, dadel, vijg. Maar ook met rozen. Mooi is dat
De voortuinen aan weerzijden zijn weelderige volle tuinen. Om de hoek is meer het pleingebeuren
oh lucky you, veel plezierquote:
Dat laatste helaas! Ik vind die Amsterdamse binnenhoven, zeker als ze mooi onderhouden worden, zo mooi ook. Oases soms! Wel tof dat iedereen daar bij jou wat moeite in steekt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar ik woon heeft niemand een tuin![]()
Maar ik heb aan de achterkant een leuk binnenplein met een paar bomen en een plantsoentje.
Een van de buren heeft geregeld een beeld wat iets verderop stond en op de lijst stond om te verdwijnen in het midden van het plein mocht komen staan en sowieso zorgt iedereen er hier voor dat er bloemen en extra plantjes blijven komen om het aardig te houden.
Alle banken zijn al wel een tijd foetsie want dat trok te veel junks en dronken toeristen
Jezus wat een werkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:54 schreef Voxs het volgende:
@:Recce aan het bouwen aan onze schuilkelder. Dit wordt het zwembad.
https://www.facebook.com/948363571898514/videos/276547093279978/
Helaas enkel facebook.
En mens wil toch wel in luxe baden, dus daar moet men wat voor over hebben! Recce dan, ik heb hoge verwachtingen!quote:
Dit klinkt ineens volstrekt logisch ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vindt ze her en der verspreid over het hele land
Alleen voor de 'fun of it' maar dit is best heftigquote:
Een fijn botquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:14 schreef Petzi het volgende:
Begint Mo vast weer te miepen, maar kreeg een leuke donatie van ouders. Woon gewoon op een simpel flatje, want wil mijn eigen boontjes doppen, maar afijn....
Nu wil ik iets regelen dat mijn hondjes het ook top hebben. Iemand een idee?
Naar het strand ...? Maar dat doe je al regelmatig.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet voor in huis. Weg, ergens naartoe waar ik ze mee kan nemen.
Hier in Nederland?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Natuurlijk niet voor in huis. Weg, ergens naartoe waar ik ze mee kan nemen.
hmm er zijn overal mooie plekken, maar ik ben niet zo thuis in het meenemen van honden. Een natuurhuisje misschien? https://www.natuurhuisje.nl/ Je kan filteren op huisdieren ook.quote:
Wat leuk, die onhoud ik. Thnx Voxsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm er zijn overal mooie plekken, maar ik ben niet zo thuis in het meenemen van honden. Een natuurhuisje misschien? https://www.natuurhuisje.nl/ Je kan filteren op huisdieren ook.
Oops .. ff volhouden nog Moquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
De dag is weer begonnen, ik wil naar huis..
thnx Chuffquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:36 schreef chufi het volgende:
Ik ben ook niet echt bekend met uitjes voor huisdieren.. Maar er zal vast wel wat zijn..
https://www.dagjeweg.nl/dagje-weg-met-de-hond
Met honden moet je gewoon een eind gaan wandelen, bos, strand, beetje balletje/stokje gooien, eventueel zwemmen. Zoek gewoon een locatie waar je ze mee kunt nemen en lekker de natuur in.quote:
Of naar zo;n hondetraining gaan met van die parcourtjesquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Met honden moet je gewoon een eind gaan wandelen, bos, strand, beetje balletje/stokje gooien, eventueel zwemmen. Zoek gewoon een locatie waar je ze mee kunt nemen en lekker de natuur in.
Alle kunstmatige leukigheden voor honden zijn onzin
Is goed voor jezelf, ook
Goh, wat een eyeopener. Ik vroeg naar iets speciaals, niet wat ik al wekelijks doequote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Met honden moet je gewoon een eind gaan wandelen, bos, strand, beetje balletje/stokje gooien, eventueel zwemmen. Zoek gewoon een locatie waar je ze mee kunt nemen en lekker de natuur in.
Alle kunstmatige leukigheden voor honden zijn onzin
Is goed voor jezelf, ook
En hij maakt duidelijk dat je daarmee de hondjes waarschijnlijk niet blijer gaat maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Goh, wat een eyeopener. Ik vroeg naar iets speciaals, niet wat ik al wekelijks doe
Nou, dan hoef je dus niks speciaals te doen. Graag gedaanquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Goh, wat een eyeopener. Ik vroeg naar iets speciaals, niet wat ik al wekelijks doe
Je hebt gelijk, wil ze graag een leuke tijd geven. Hondje van ouders net overleden en die mensen van omstreeks 80 helemaal kapot. En dan geven ze me geld om het voor Bibi en Lenthe leuk te maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dan hoef je dus niks speciaals te doen. Graag gedaan
Honden zijn slimmer dan mensen. Die weten dat je met geld geen geluk kunt kopenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wil ze graag een leuke tijd geven. Hondje van ouders net overleden en die mensen van omstreeks 80 helemaal kapot. En dan geven ze me geld om het voor Bibi en Lenthe leuk te maken.
Natuurlijk onzin want zo werkt het niet.
Dat had ik met mijn simpele brein ook al doorquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Honden zijn slimmer dan mensen. Die weten dat je met geld geen geluk kunt kopen
Moet daar niet Berenboot staan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:24 schreef Petzi het volgende:
Lijkt mij een goede zaak en rereboot topic te openen.
doesliefquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat doe jij hier eigenlijk, buiten uit je strot stinken met je gegaap
Nee dat ook niet, ben gewoon meer een nachtdier.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan sta je dus met tegenzin elke ochtend zo vroeg op
dat hangt van de vragen afquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb een aantal vragen voor je. Wil je zo liefie zijn ze te beantwoorden?
das mijn allereerste usericon van fokquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:39 schreef Prisha het volgende:
Goedemorgen wat een prachtige dag!
@:sacha you green girl
op Mars zijn ze niet groen...daar zijn ze roodquote:
pardon?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:47 schreef Petzi het volgende:
Lees jezelf nog even in, komen we er later op terug, oke?
Misschien als ze iets verkeerds gegeten hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
op Mars zijn ze niet groen...daar zijn ze rood
ha ja dat zou kunnen ja. Arme Sasquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien als ze iets verkeerds gegeten hebben
ik voel een liedje opkomenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
op Mars zijn ze niet groen...daar zijn ze rood
Pets houd de spanning er nog even inquote:
Dat is het meest waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, weer die langspeelplaat met oude koeien
Geen ouwe koeien, mensen bedanken. Ik ben een die hard. Wat ga jij doen aan de verloedering van je topicquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, weer die langspeelplaat met oude koeien
Post het maar dan kunnen we meegenietenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het liedje dat nu onder mn CTR+V zit is het niet iig
daar ben ik mee bezig, op de achtergrondquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien, mensen bedanken. Ik ben een die hard. Wat ga jij doen aan de verloedering van je topic
is Spaans .... maar dta verwachte je vast nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Post het maar dan kunnen we meegenieten
Een klein beetje wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
is Spaans .... maar dta verwachte je vast niet
Dan neem ik het terug, want het is echt idiootquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:00 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ben ik mee bezig, op de achtergrond
Of niet, maar daar kan sacha niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen die nu even niet meer hier komen, die komen echt wel weer terug hoor
Have fun!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Prisha het volgende:
I'm out. Lekker vies worden in de tuinFijne dag allemaal. Enjoy!
Ik probeer in mijn topic de veelzijdige kanten van de Spaanstalige muziek te belichten. En dat kan van alles zijn, niet dat ik het altijd mijn smaak isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Een klein beetje wel.
Dit is niet helemaal mijn smaak maar goed uitgevoerd
Dan lees je zeker niet terug. Het is kut, lul, uitwonen, afberen etc etc.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen die nu even niet meer hier komen, die komen echt wel weer terug hoor
Ik heb er wel eens gekeken en juist daarom is het een leuk topicquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer in mijn topic de veelzijdige kanten van de Spaanstalige muziek te belichten. En dat kan van alles zijn, niet dat ik het altijd mijn smaak is
Tsjauquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Prisha het volgende:
I'm out. Lekker vies worden in de tuinFijne dag allemaal. Enjoy!
het is vervelend maar je plaat blijft weer hangen Petzquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dan lees je zeker niet terug. Het is kut, lul, uitwonen, afberen etc etc.
*goede voorbeeld volgtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tsjau![]()
Ik ga me zo ook ff in het zweet werken
recht toe recht aan? zwaai ik zo wel ff als je langs komtquote:
Ohw, ik dacht de dochter van de hulk.quote:
Mijn plaat blijft niet hangen, maar die van de users die jij zo omarmt. Je moet verdomme eens je zaakjes hier regelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:09 schreef sacha het volgende:
[..]
het is vervelend maar je plaat blijft weer hangen Petz
Hoe is het op de zaak, dag 1 van je laatste 3 dagen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht de dochter van de hulk.
ik heb geschreven dat ik er mee bezig ben op de achtergrond, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn plaat blijft niet hangen, maar die van de users die jij zo omarmt. Je moet verdomme eens je zaakjes hier regelen.
Nogmaals, mensen haken af en jij laat het maar gaan.
Persoonlijke aanvallen, overal heb je schijt aan en laat je topic naar de kloten gaan
Oke, waarom val je mij er dan weer op aanquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geschreven dat ik er mee bezig ben op de achtergrond, wat begrijp je daar niet aan?
Goed bezig sjoef!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:23 schreef chufi het volgende:
Voor de mensen die wachten op de Dees stats... Die heb ik al uitgerekend en die staan hier
40+ / [40+ SC #1921] Grote mensen hobbykamers
écht?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, waarom val je mij er dan weer op aan
Ik zie, mooie alu petjequote:
Ik heb vandaag nog vrij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is het op de zaak, dag 1 van je laatste 3 dagen ?
I rest my casequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:36 schreef Petzi het volgende:
Laat ik het anders stellen, ik heb moeten knokken om hier hoe of wat een plekkie te krijgen. Ik heb nooit anders moeten doen mezelf verdedigen en terugspugen.. En dat zal e reden wel zijn
gevonden ...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
kan alleen het origineel niet meer zo snel vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan jullie touwtje springen enzo?quote:
Laat gaan.....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan jullie touwtje springen enzo?
kas plantenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan jullie touwtje springen enzo?
Ik ben fanquote:
Lekker.quote:
Je kan moeilijk Sas de schuld geven, van de randdebielen die hier posten ookquote:
Juist, Sas is geen kleuterjuf.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan moeilijk Sas de schuld geven, van de randdebielen die hier posten ook
Ik raad je aan dan terug te lezen. Leuke users haken af, en niet voor nietsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist, Sas is geen kleuterjuf.
Soms is het gezellig, soms wat minder, soms gaat het over dingen waar je niks mee hebt. Dan reageer ik gewoon niet.
Ik kom hier wat minder lang frequent dan de meesten, maar persoonlijk denk ik dat de sfeer hier meer verziekt wordt door het erover blijven doorzeuren, dan door af en toe een onleuke grap of een kutopmerking.
En verder ga ik er geen woorden aan vuil maken.
Amen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist, Sas is geen kleuterjuf.
Soms is het gezellig, soms wat minder, soms gaat het over dingen waar je niks mee hebt. Dan reageer ik gewoon niet.
Ik kom hier wat minder lang frequent dan de meesten, maar persoonlijk denk ik dat de sfeer hier meer verziekt wordt door het erover blijven doorzeuren, dan door af en toe een onleuke grap of een kutopmerking.
En verder ga ik er geen woorden aan vuil maken.
Oh lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb al weekend. En koffie met appeltaart![]()
fantasie is niet echt jouw ding volgens mijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, best zielig voor die kleibe muisjes, dat ze opgegeten worden
Je moest eens weten...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
fantasie is niet echt jouw ding volgens mij
Ze doen niks wat tegen de regels is, Sas kan in principe niks hier aan doenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:41 schreef Petzi het volgende:
Sas is bezig met bespreken hoe deze SC nog enigzins te redden, maar goed joh.
Nee, het gaat over muisjes en chufi zijn kleinkinderen nuquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat het nog steeds over gisteravond? Hoelang kan door gaan over iets
Gaat daar volgens mijniet over, maar er is altijd wel ruzie hier, dus wie weetquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat het nog steeds over gisteravond? Hoelang kan door gaan over iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |