Het is me nooit zo opgevallenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tegelen die hap!Ik heb mij het afgevraagd van de Syrische mensen hier in de buurt. Zij hebben vaak hun voortuin betegeld met wat potten er op. Graftuinen noem ik het. Maar bedacht mij, dat zij misschien meer uit een 'pleincultuur' komen? Voor het huis zitten enzo. Vaak gezellig ook wel.
Het sterrenbos, waar Recce en ik heb wel eens over hebben, is zo'n drijfjachtbos. Het is aangelegd met lanen tussen de bomen in een ster. Als je op de kaart kijkt, zie je de vorm gewoon.quote:
Dat moet dan wel te vinden zijn... met het geografische vermogen dat ik bezitquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het sterrenbos, waar Recce en ik heb wel eens over hebben, is zo'n drijfjachtbos. Het is aangelegd met lanen tussen de bomen in een ster. Als je op de kaart kijkt, zie je de vorm gewoon.
Dit klopt wel, en steeds meer merk ik. Overal waar ik kom zie ik dingen die ik wil schilderen omdat het mij treft. Zelfs een koffiekop met een druppel koffie die langzaam van de rand naar beneden glijdt fascineert.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:41 schreef Petzi het volgende:
[..]
Daarom ben je ook een kunstenaar. Jij kijkt niet alleen, je ziet
Twee naaste buren wel! We hebben diepe voortuinen hier. Ze hebben ze volgepland met eetbare gewassen, fruitbomen, dadel, vijg. Maar ook met rozen. Mooi is datquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is me nooit zo opgevallenGeen graszoden dus voor die lui?
Het heet ook het Sterrenbos, dus je kan het sowieso zo vinden. Voor jou helemaal een eitje om het te spotten.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet dan wel te vinden zijn... met het geografische vermogen dat ik bezit
Ik woonde vroeger ook vlakbij het sterrenbosquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het heet ook het Sterrenbos, dus je kan het sowieso zo vinden. Voor jou helemaal een eitje om het te spotten.
Er zijn er vast meerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger ook vlakbij het sterrenbos
Waar ik woon heeft niemand een tuinquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Twee naaste buren wel! We hebben diepe voortuinen hier. Ze hebben ze volgepland met eetbare gewassen, fruitbomen, dadel, vijg. Maar ook met rozen. Mooi is dat
De voortuinen aan weerzijden zijn weelderige volle tuinen. Om de hoek is meer het pleingebeuren
oh lucky you, veel plezierquote:
Dat laatste helaas! Ik vind die Amsterdamse binnenhoven, zeker als ze mooi onderhouden worden, zo mooi ook. Oases soms! Wel tof dat iedereen daar bij jou wat moeite in steekt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Waar ik woon heeft niemand een tuin![]()
Maar ik heb aan de achterkant een leuk binnenplein met een paar bomen en een plantsoentje.
Een van de buren heeft geregeld een beeld wat iets verderop stond en op de lijst stond om te verdwijnen in het midden van het plein mocht komen staan en sowieso zorgt iedereen er hier voor dat er bloemen en extra plantjes blijven komen om het aardig te houden.
Alle banken zijn al wel een tijd foetsie want dat trok te veel junks en dronken toeristen
Jezus wat een werkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:54 schreef Voxs het volgende:
@:Recce aan het bouwen aan onze schuilkelder. Dit wordt het zwembad.
https://www.facebook.com/948363571898514/videos/276547093279978/
Helaas enkel facebook.
En mens wil toch wel in luxe baden, dus daar moet men wat voor over hebben! Recce dan, ik heb hoge verwachtingen!quote:
Dit klinkt ineens volstrekt logisch ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vindt ze her en der verspreid over het hele land
Alleen voor de 'fun of it' maar dit is best heftigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |