Petz wel, je kunt haar om de gegevens vragen.quote:
Nie nodig niequote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Petz wel, je kunt haar om de gegevens vragen.
Wie is 'men'?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:18 schreef Petzi het volgende:
[..]
Om te vertellen wat ik weet ja, wat ik hoor en hoe men deze SC aan het verafschuwen is. Mede door jouw treiterpraktijken.
I know nothing.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Jou is dat zelf al verteld, hoe of wat, dus je weet er zeker alles van.
We wisten het niet...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know nothing.
I'm from Barcelona...
Je treitert Fan weg, en je probeert het mij ook te doen. Misschien lukt het je ooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know nothing.
I'm from Barcelona...
Dan doe ik iets fout.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je treitert Fan weg, en je probeert het mij ook te doen. Misschien lukt het je ooit.
Ik heb geen problemen met jou. Vind je wel amusant. Part of the furniture, zoiets
Een paar schepjes suiker, brandstof....quote:
Of fruit, aardbeienquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een paar schepjes suiker, brandstof....
Ik heb nog 3 minuten voor een peuk.quote:
Is dit een metafoor?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:29 schreef Voxs het volgende:
Hier wat moois om je over te verbazen: Roofvogels die expres, als er ergens vuur is, dat vuurtje nog wat uitbreiden. Ze pikken een brandende tak op en gooien het ergens anders neer. Doel: drijfjacht op muizen etc.
https://curiosity.com/top(...)n-purpose-curiosity/
Petz, oplossing ligt hier niet, maar in gewoon over andere dingen posten. Hoe gaat het met je hand en heb je al weer wat kunnen tekenen?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je treitert Fan weg, en je probeert het mij ook te doen. Misschien lukt het je ooit.
Ik heb geen problemen met jou. Vind je wel amusant. Part of the furniture, zoiets
Nu je het zegt..random toevalligheidquote:
Ik heb het net bekeken. Isch naturquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nu je het zegt..random toevalligheidIk kwam het gister tegen en dacht 'Laat ik eens wat interessants de sc in gooien'
Schitterend toch he, je verbaast je steeds weerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:29 schreef Voxs het volgende:
Hier wat moois om je over te verbazen: Roofvogels die expres, als er ergens vuur is, dat vuurtje nog wat uitbreiden. Ze pikken een brandende tak op en gooien het ergens anders neer. Doel: drijfjacht op muizen etc.
Dus de vossenjacht is geen origineel idee...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:29 schreef Voxs het volgende:
Je hebt gelijk, want laten we gewoon eens aardig doen. Ben het gestrijd ook wel zat hoor Vox,quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Petz, oplossing ligt hier niet, maar in gewoon over andere dingen posten. Hoe gaat het met je hand en heb je al weer wat kunnen tekenen?
Tegelen die hap!quote:
Goedemorgen smartie!quote:
Ja! Ik ben lid van een science group op FB en krijg de meest wonderlijke dingen voorgeschoteld. Het leven is wonderlijk en wonderschoon.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Schitterend toch he, je verbaast je steeds weer
Vooral een heel slecht idee!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de vossenjacht is geen origineel idee...
Het is vooral een herhaling van zetten, en het is goed af en toe iets te zeggen, maar wat gezegd is, is gezegdquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, want laten we gewoon eens aardig doen. Ben het gestrijd ook wel zat hoor Vox,
Daarom ben je ook een kunstenaar. Jij kijkt niet alleen, je zietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Ik ben lid van een science group op FB en krijg de meest wonderlijke dingen voorgeschoteld. Het leven is wonderlijk en wonderschoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |