ha ja dat zou kunnen ja. Arme Sasquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien als ze iets verkeerds gegeten hebben
ik voel een liedje opkomenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
op Mars zijn ze niet groen...daar zijn ze rood
Pets houd de spanning er nog even inquote:
Dat is het meest waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, weer die langspeelplaat met oude koeien
Geen ouwe koeien, mensen bedanken. Ik ben een die hard. Wat ga jij doen aan de verloedering van je topicquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, weer die langspeelplaat met oude koeien
Post het maar dan kunnen we meegenietenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het liedje dat nu onder mn CTR+V zit is het niet iig
daar ben ik mee bezig, op de achtergrondquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien, mensen bedanken. Ik ben een die hard. Wat ga jij doen aan de verloedering van je topic
is Spaans .... maar dta verwachte je vast nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Post het maar dan kunnen we meegenieten
Een klein beetje wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
is Spaans .... maar dta verwachte je vast niet
Dan neem ik het terug, want het is echt idiootquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:00 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ben ik mee bezig, op de achtergrond
Of niet, maar daar kan sacha niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen die nu even niet meer hier komen, die komen echt wel weer terug hoor
Have fun!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Prisha het volgende:
I'm out. Lekker vies worden in de tuinFijne dag allemaal. Enjoy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |