ha ja dat zou kunnen ja. Arme Sasquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:53 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien als ze iets verkeerds gegeten hebben
ik voel een liedje opkomenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
op Mars zijn ze niet groen...daar zijn ze rood
Pets houd de spanning er nog even inquote:
Dat is het meest waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, weer die langspeelplaat met oude koeien
Geen ouwe koeien, mensen bedanken. Ik ben een die hard. Wat ga jij doen aan de verloedering van je topicquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:55 schreef sacha het volgende:
[..]
nee hoor, weer die langspeelplaat met oude koeien
Post het maar dan kunnen we meegenietenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Het liedje dat nu onder mn CTR+V zit is het niet iig
daar ben ik mee bezig, op de achtergrondquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Geen ouwe koeien, mensen bedanken. Ik ben een die hard. Wat ga jij doen aan de verloedering van je topic
is Spaans .... maar dta verwachte je vast nietquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Post het maar dan kunnen we meegenieten
Een klein beetje wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:01 schreef chufi het volgende:
[..]
is Spaans .... maar dta verwachte je vast niet
Dan neem ik het terug, want het is echt idiootquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:00 schreef sacha het volgende:
[..]
daar ben ik mee bezig, op de achtergrond
Of niet, maar daar kan sacha niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen die nu even niet meer hier komen, die komen echt wel weer terug hoor
Have fun!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Prisha het volgende:
I'm out. Lekker vies worden in de tuinFijne dag allemaal. Enjoy!
Ik probeer in mijn topic de veelzijdige kanten van de Spaanstalige muziek te belichten. En dat kan van alles zijn, niet dat ik het altijd mijn smaak isquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Een klein beetje wel.
Dit is niet helemaal mijn smaak maar goed uitgevoerd
Dan lees je zeker niet terug. Het is kut, lul, uitwonen, afberen etc etc.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Mensen die nu even niet meer hier komen, die komen echt wel weer terug hoor
Ik heb er wel eens gekeken en juist daarom is het een leuk topicquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer in mijn topic de veelzijdige kanten van de Spaanstalige muziek te belichten. En dat kan van alles zijn, niet dat ik het altijd mijn smaak is
Tsjauquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:04 schreef Prisha het volgende:
I'm out. Lekker vies worden in de tuinFijne dag allemaal. Enjoy!
het is vervelend maar je plaat blijft weer hangen Petzquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:07 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dan lees je zeker niet terug. Het is kut, lul, uitwonen, afberen etc etc.
*goede voorbeeld volgtquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Tsjau![]()
Ik ga me zo ook ff in het zweet werken
recht toe recht aan? zwaai ik zo wel ff als je langs komtquote:
Ohw, ik dacht de dochter van de hulk.quote:
Mijn plaat blijft niet hangen, maar die van de users die jij zo omarmt. Je moet verdomme eens je zaakjes hier regelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:09 schreef sacha het volgende:
[..]
het is vervelend maar je plaat blijft weer hangen Petz
Hoe is het op de zaak, dag 1 van je laatste 3 dagen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht de dochter van de hulk.
ik heb geschreven dat ik er mee bezig ben op de achtergrond, wat begrijp je daar niet aan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:19 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn plaat blijft niet hangen, maar die van de users die jij zo omarmt. Je moet verdomme eens je zaakjes hier regelen.
Nogmaals, mensen haken af en jij laat het maar gaan.
Persoonlijke aanvallen, overal heb je schijt aan en laat je topic naar de kloten gaan
Oke, waarom val je mij er dan weer op aanquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:21 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb geschreven dat ik er mee bezig ben op de achtergrond, wat begrijp je daar niet aan?
Goed bezig sjoef!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:23 schreef chufi het volgende:
Voor de mensen die wachten op de Dees stats... Die heb ik al uitgerekend en die staan hier
40+ / [40+ SC #1921] Grote mensen hobbykamers
écht?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke, waarom val je mij er dan weer op aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |