Heeft geen enkele zin.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 04:43 schreef sly-nl het volgende:
Had wel graag Mo willen 'kapen' maar duurt maar voort en le basket gaat weer door. Houd je te goed, ouwe kater.
Latert
Nee, jij trekt volle zalen.quote:
Nou moe, goh.....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 06:23 schreef Petzi het volgende:
Mensen komen niet meer, lees ff terug zou ik zeggen. Ranzigheid ten top. Mensen blijven weg. Layza zei gisteren ook dat dit haar SC niet meer is
Waarom?quote:
Al jaren? je zat hier altijd alleen met Fan. Is net sinds eind vorig jaar dat men hier naartoe verhuisdequote:Op vrijdag 31 mei 2019 06:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Pleur toch ff lekker op met dat stomme gelul zeg, als het je niet bevalt dat tief je lekker op, we doen het hier al jaren zo, met of zonder jou.....
Sws geen tijd voor deze discussie, moet zo weer op de fiets, wel erg triest.....
Aha, dan weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Al jaren? je zat hier altijd alleen met Fan. Is net sinds eind vorig jaar dat men hier naartoe verhuisde
over het algemeen de SCérs van de Cosquote:Op vrijdag 31 mei 2019 07:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Aha, dan weet ik dat ook weer.
Btw, wie is 'men'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |