Nope, maar ik voel dat.quote:
heb je al een rode lok in je haar?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 02:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope, maar ik voel dat.![]()
Ben weer eens in een gekke bui.
Neuh, ik lijk er alleen op.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pit ze, en doe kalm aan morgen.
[ Bericht 21% gewijzigd door Mo_Muffin op 31-05-2019 03:11:26 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik twee keer, 1989 en 1991, onvergetelijk, ze waren echt helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 03:11 schreef sacha het volgende:
ha! die heb ik nog live gezien![]()
vraag mij niet waarom
ik ben het gelukkig vergetenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 03:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik twee keer, 1989 en 1991, onvergetelijk, ze waren echt helemaal geweldig.
joh!quote:
You're so groovy.quote:
Je hebt zo'n uitgesproken mening over alles. Ga jij het oplossen hier dan, want jij hebt de wijsheid in pacht. Mensen blijven weg want zijn het kut, lul, hoer, afberen en bitch en conjo zat.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 04:43 schreef sly-nl het volgende:
@:Deisyy Dinges wenst je een fijne vakantie in post #274. Doeg Deiss![]()
(@:dingus: ze leest niet teruhugg).
You're welcome
[ afbeelding ]
Had wel graag Mo willen 'kapen' maar duurt maar voort en le basket gaat weer door. Houd je te goed, ouwe kater.
Latert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |