Ik zie, mooie alu petjequote:
Ik heb vandaag nog vrij.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe is het op de zaak, dag 1 van je laatste 3 dagen ?
I rest my casequote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:36 schreef Petzi het volgende:
Laat ik het anders stellen, ik heb moeten knokken om hier hoe of wat een plekkie te krijgen. Ik heb nooit anders moeten doen mezelf verdedigen en terugspugen.. En dat zal e reden wel zijn
gevonden ...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
kan alleen het origineel niet meer zo snel vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan jullie touwtje springen enzo?quote:
Laat gaan.....quote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan jullie touwtje springen enzo?
kas plantenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 10:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan jullie touwtje springen enzo?
Ik ben fanquote:
Lekker.quote:
Je kan moeilijk Sas de schuld geven, van de randdebielen die hier posten ookquote:
Juist, Sas is geen kleuterjuf.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan moeilijk Sas de schuld geven, van de randdebielen die hier posten ook
Ik raad je aan dan terug te lezen. Leuke users haken af, en niet voor nietsquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist, Sas is geen kleuterjuf.
Soms is het gezellig, soms wat minder, soms gaat het over dingen waar je niks mee hebt. Dan reageer ik gewoon niet.
Ik kom hier wat minder lang frequent dan de meesten, maar persoonlijk denk ik dat de sfeer hier meer verziekt wordt door het erover blijven doorzeuren, dan door af en toe een onleuke grap of een kutopmerking.
En verder ga ik er geen woorden aan vuil maken.
Amen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Juist, Sas is geen kleuterjuf.
Soms is het gezellig, soms wat minder, soms gaat het over dingen waar je niks mee hebt. Dan reageer ik gewoon niet.
Ik kom hier wat minder lang frequent dan de meesten, maar persoonlijk denk ik dat de sfeer hier meer verziekt wordt door het erover blijven doorzeuren, dan door af en toe een onleuke grap of een kutopmerking.
En verder ga ik er geen woorden aan vuil maken.
Oh lekkerquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb al weekend. En koffie met appeltaart![]()
fantasie is niet echt jouw ding volgens mijquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, best zielig voor die kleibe muisjes, dat ze opgegeten worden
Je moest eens weten...quote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
fantasie is niet echt jouw ding volgens mij
Ze doen niks wat tegen de regels is, Sas kan in principe niks hier aan doenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 11:41 schreef Petzi het volgende:
Sas is bezig met bespreken hoe deze SC nog enigzins te redden, maar goed joh.
Nee, het gaat over muisjes en chufi zijn kleinkinderen nuquote:Op vrijdag 31 mei 2019 12:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaat het nog steeds over gisteravond? Hoelang kan door gaan over iets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |