Met honden moet je gewoon een eind gaan wandelen, bos, strand, beetje balletje/stokje gooien, eventueel zwemmen. Zoek gewoon een locatie waar je ze mee kunt nemen en lekker de natuur in.quote:
Of naar zo;n hondetraining gaan met van die parcourtjesquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Met honden moet je gewoon een eind gaan wandelen, bos, strand, beetje balletje/stokje gooien, eventueel zwemmen. Zoek gewoon een locatie waar je ze mee kunt nemen en lekker de natuur in.
Alle kunstmatige leukigheden voor honden zijn onzin
Is goed voor jezelf, ook
Goh, wat een eyeopener. Ik vroeg naar iets speciaals, niet wat ik al wekelijks doequote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Met honden moet je gewoon een eind gaan wandelen, bos, strand, beetje balletje/stokje gooien, eventueel zwemmen. Zoek gewoon een locatie waar je ze mee kunt nemen en lekker de natuur in.
Alle kunstmatige leukigheden voor honden zijn onzin
Is goed voor jezelf, ook
En hij maakt duidelijk dat je daarmee de hondjes waarschijnlijk niet blijer gaat maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Goh, wat een eyeopener. Ik vroeg naar iets speciaals, niet wat ik al wekelijks doe
Nou, dan hoef je dus niks speciaals te doen. Graag gedaanquote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Goh, wat een eyeopener. Ik vroeg naar iets speciaals, niet wat ik al wekelijks doe
Je hebt gelijk, wil ze graag een leuke tijd geven. Hondje van ouders net overleden en die mensen van omstreeks 80 helemaal kapot. En dan geven ze me geld om het voor Bibi en Lenthe leuk te maken.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 08:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dan hoef je dus niks speciaals te doen. Graag gedaan
Honden zijn slimmer dan mensen. Die weten dat je met geld geen geluk kunt kopenquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:04 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, wil ze graag een leuke tijd geven. Hondje van ouders net overleden en die mensen van omstreeks 80 helemaal kapot. En dan geven ze me geld om het voor Bibi en Lenthe leuk te maken.
Natuurlijk onzin want zo werkt het niet.
Dat had ik met mijn simpele brein ook al doorquote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Honden zijn slimmer dan mensen. Die weten dat je met geld geen geluk kunt kopen
Moet daar niet Berenboot staan?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 09:24 schreef Petzi het volgende:
Lijkt mij een goede zaak en rereboot topic te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |