Ik zal maar geen suggesties geven van bepaalde films die nog veel meer gestoord zijn dan die serie's. Als je dat al ziet in dat soort serie's dan weet je echt niet wat je ziet als je bepaalde films kijkt die er op de markt zijn. Volgens mij zou jij dan knock out gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou dat bedenk ik me wel eens bij bepaalde scenes uit films (horror films vooral) of afleveringen van series zoals CSI en NCIS. Soms zie je dingen en dan denk ik.....wie bedenkt zoiets?? Alleen om dat te bedenken om te filmen dan moet je een beetje twisted zijn
Dm's gaan hier gewoon openbaar dus ga je gangquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zijn gek!
Ik kan niet eens even dm-en of het topic is al vol!
Ja dat heb ik dus ook weleens bij bepaalde series of films, dat ik me afvraag welke zieke geest zoiets bedenktquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
nou dat bedenk ik me wel eens bij bepaalde scenes uit films (horror films vooral) of afleveringen van series zoals CSI en NCIS. Soms zie je dingen en dan denk ik.....wie bedenkt zoiets?? Alleen om dat te bedenken om te filmen dan moet je een beetje twisted zijn
Dat probleem had ik al ook, het lijkt wel weekend.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zijn gek!
Ik kan niet eens even dm-en of het topic is al vol!
Ik weet er genoeg. Vreselijke dingen. Ik kijk ze niet maar zie ze in die lijstjes van Looper en zo voorbij komen The 10 most schocking...etc.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zal maar geen suggesties geven van bepaalde films die nog veel meer gestoord zijn dan die serie's. Als je dat al ziet in dat soort serie's dan weet je echt niet wat je ziet als je bepaalde films kijkt die er op de markt zijn. Volgens mij zou jij dan knock out gaan.
Ik zou echt eens een keer je piemel willen zien Five4Ninequote:Op woensdag 29 mei 2019 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dm's gaan hier gewoon openbaar dus ga je gang
Even toestemming vragen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dm's gaan hier gewoon openbaar dus ga je gang
Burgertrut..quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw fuck, ik heb een plaatje van een wasmachine geplaatst
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:
Het is gewoonweg kut.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:02 schreef chufi het volgende:
Tis gewoon niet leuk om te horen dat je niet hoeft terug te komen.. Overkwam mij met een jaar contract maar bijna 2 maand vooraf ivm met vakanties en opzegtermijn ..
Dat is dus bijna mijn wasmachine. Dat ding is soms gevaarlijk en valt mij nog net niet aan. Ik ga er dan ook wel eens opzitten om haar af te koelen.quote:
Hihaho#2quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zou echt eens een keer je piemel willen zien Five4NineSerieus.
Als jij ze openbaar maakt dan maak ik ze ook openbaar. Wel of niet waar
Das wel lang geleden of ? Ah toen waren we daar zeker gehuisvest, gezien de userschare die er postenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
MLN / [MLN Bonkhonk] Ken uw users ! Jij post er ook
Geen wonder dat mn was niet schoon werdquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar kan je ook gerust je vuile vaat in gooien.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja blijkbaarquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel lang geleden of ? Ah toen waren we daar zeker gehuisvest, gezien de userschare die er posten
Daar heb ik ooit nog eens een avatar voor iemand gemaakt.quote:
Gaan we dat weer krijgenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:06 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zou echt eens een keer je piemel willen zien Five4NineSerieus.
Als jij ze openbaar maakt dan maak ik ze ook openbaar. Wel of niet waar
Ja ja, ik heb het weer gedaanquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen wonder dat mn was niet schoon werd
Nee denk het nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Er komt straks waarschijnlijk ook een #3 aan
DM gatequote:
LOL ik ben voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik nu naar elke vrouw hier een DM met een liefdesverklaring sturen?quote:
Ik vind het juist leuk om dat eens terug te zien.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Het voordeel van onze leeftijd is het kunnen vergeten
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Het voordeel van onze leeftijd is het kunnen vergeten
Vrouwen sowieso.quote:
U wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mag ik nu naar elke vrouw hier een DM met een liefdesverklaring sturen?
Ja dan plempen we het hier in de scquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:11 schreef Five4Nine het volgende:
Dat lijkt mij wel wat. Alle huismoeders hier samen met mij in bed.Gaat zo'n behandeling gewoon door op feestdagen of sla je morgen dagje over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gaat zo'n behandeling gewoon door op feestdagen of sla je morgen dagje over?
Jij doet niet meer mee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
[..]
Ja ik zat net ook weer even te bladeren. Remlof heeft ook al een lange vakantiequote:Op woensdag 29 mei 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om dat eens terug te zien.
Zo iets simpels en je ligt in een deuk?quote:
[..]
Ik ga niet teruglezen omdat iemand anders er mee bezig is ..quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk om dat eens terug te zien.
Die heeft waarschijnlijk nooit meer gemaildquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zat net ook weer even te bladeren. Remlof heeft ook al een lange vakantie
Dan kan ik het godverdomme ook wel gelijk hier neerzetten.quote:
Morgen ??? Je bent in het ootje genomenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Over wasmachines gesproken.Wij hebben er ook eentje die verwisseld gaat worden morgen.
Wees blijquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik het godverdomme ook wel gelijk hier neerzetten.![]()
SouryWil je met mij daten?
Ik verwacht dat Piet hier zo weg is.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
Over wasmachines gesproken.Wij hebben er ook eentje die verwisseld gaat worden morgen.
Staat al in de berging.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Morgen ??? Je bent in het ootje genomen
Natuurlijk niet, alleen als je het zelf wilt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga niet teruglezen omdat iemand anders er mee bezig is ..
Zou je dat nu wel doen.. ...quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohh pffff gelukkigquote:
Ik was het al vergeten.quote:
Lekker direct!quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik het godverdomme ook wel gelijk hier neerzetten.![]()
SouryWil je met mij daten?
Als zij niet wil dan vraag ik jou.quote:
Morgen met Soul die krengen omwisselen.Staat garant voor ruzie.quote:
Naar jou toe.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:17 schreef Prisha het volgende:
Als Soury ja zou zeggen rent ie keihard weg
Ik ben getrouwd hè.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als zij niet wil dan vraag ik jou.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:17 schreef Prisha het volgende:
Als Soury ja zou zeggen rent ie keihard weg
Jij kan mij niet handelen. Je rent nog harder weg.quote:
Dat dus ..quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, alleen als je het zelf wilt.
Oh, doei dan maar.quote:
Alles aan het regelen met de huizen? Veel werk of valt mee?quote:
Maar om even persoonlijk te antwoorden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Verdomme, nu voel ik mij een bal in een flippertafel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij kan mij niet handelen. Je rent nog harder weg.
Kopen is makkelijk, maar dan..quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alles aan het regelen met de huizen? Veel werk of valt mee?
Ik wist dat je vrouw ging bezichtigen, maar dat was dus succesvol?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist dat je vrouw ging bezichtigen, maar dat was dus succesvol?
Neem het niet te serieus .quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar om even persoonlijk te antwoorden.
Ik heb aanstaande dinsdag ochtend om half 9 weer een afspraak.
Dat jij het leuk vind om iemand zijn ziekte belachelijk te maken is natuurlijk helemaal aan jou. Jij voelt je daar waarschijnlijk prettig bij anders zou je dan niet doen denk ik dan maar.
De afspraak daarna staat geplant op een woensdag ochtend de week erna bij mij thuis om half 11 in de ochtend.
Nu ben je weer een beetje op de hoogte van mijn afspraken met mijn psychologe
Niet te serieus nemen. Ik hoop voor je dat het je helpt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb aanstaande dinsdag ochtend om half 9 weer een afspraak.
Dat jij het leuk vind om iemand zijn ziekte belachelijk te maken is natuurlijk helemaal aan jou. Jij voelt je daar waarschijnlijk prettig bij anders zou je dan niet doen denk ik dan maar.
De afspraak daarna staat geplant op een woensdag ochtend de week erna bij mij thuis om half 11 in de ochtend.
Nu ben je weer een beetje op de hoogte van mijn afspraken met mijn psychologe
Wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd! Wel een drukke tijd hè.quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Huis verkopen is nog makkelijker.
Dank je!quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd! Wel een drukke tijd hè.
Is de overstroming van de Beek al opgelost?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Huis verkopen is nog makkelijker.
Heeft die spycholoog je weleens verteld dat persoonlijk worden niet werkt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Irritant ventje ben je soms ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heeft die spycholoog je weleens verteld dat persoonlijk worden niet werkt?
Heeft de jouwe wel eens verteld dat klonen gebruiken ook niet welvarend is?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heeft jou moeder je wel eens verteld dat het een ongelukje was?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja dat is heel veel om te regelen hè, fijn dat je er hulp bij hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Al die clausules in voorl.koopcontracten, overnamelijsten, afspraken, notaris, makelaar, maar vooraleerst opruimenAlle adrenaline heb ik nodig. Maar heb goede hulp.
Hou nou even de eer aan jezelf.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Heeft jou moeder je wel eens verteld dat het een ongelukje was?
quote:
Dat kwartje valt wel erg laat bij jou.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
Ah nu begrijp ik Mario Tsjernobyl is een 2019 HBO serie
Dan weet Mario in 2020 wel wat dat was over die olifantvoet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
Ah nu begrijp ik Mario Tsjernobyl is een 2019 HBO serie
Ik ben niet zo acuraat met actuele seriesquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kwartje valt wel erg laat bij jou.
Dit forum heeft nog maar een kwart van de gebruikers zonder.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft de jouwe wel eens verteld dat klonen gebruiken ook niet welvarend is?
Ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo acuraat met actuele series
Ik moest googelenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan weet Mario in 2020 wel wat dat was over die olifantvoet.
Maar deze wist ik wel.quote:
Ja minder regen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de overstroming van de Beek al opgelost?
Stomme kamelenteen.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:11 schreef Five4Nine het volgende:
Dat lijkt mij wel wat. Alle huismoeders hier samen met mij in bed.Gewoon een geil menneke kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik wist wel dat je erom zou lachen.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je erom zou lachen.
Ja leuk dat je kwam buurten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
Bedtijd hier, vond het gezellig, tot snel weer.
Later Espri.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
Slaap lekker espri.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
Zo'n beek in het dal met van die steile hellingen ernaast stroomt gewoon over wanneer het veel regent.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat scheelt.. is seizoensgebonden weet ik ook wel ..
Neequote:Op woensdag 29 mei 2019 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
is er een plaatje bij de omschrijving die we moeten maken ?
Tis hier altijd leuker dan daarquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
quote:
Ja zet nooit je huis naast de rivierquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zo'n beek in het dal met van die steile hellingen ernaast stroomt gewoon over wanneer het veel regent.
En woonboten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar hebben ze terpen voor uitgevonden.
MittelDeutsche Terp housequote:Op woensdag 29 mei 2019 23:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar hebben ze terpen voor uitgevonden.
quote:
De beek is bij normale waterstroom net genoeg voor een kleine roeiboot maar met veel regen kan het snel stijgen.quote:
quote:
djiezusquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Vorige keer hadden we een muis. Ik dacht dat alles onder controle was. Na dat gedoe met de vaatwasser, kwam ik erachter dat ze onder het keukenblok zitten. Lijk wel een nest. Straks klemmen zetten en de vaatwasser terug zetten.
Even ontharen in kokend water en dan aan hun staartjes de frituur inquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Vorige keer hadden we een muis. Ik dacht dat alles onder controle was. Na dat gedoe met de vaatwasser, kwam ik erachter dat ze onder het keukenblok zitten. Lijk wel een nest. Straks klemmen zetten en de vaatwasser terug zetten.
Kaasmuisjes ,ook lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Even ontharen in kokend water en dan aan hun staartjes de frituur in
Die fokken sneller dan dat je ze vangt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Gaat het de avond van de wansmaak tubjes worden?quote:
En dan aan die luie katten voeren zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat alleen met een knoflooksausje en oregano erbij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan aan die luie katten voeren zeker.
@Ghostbuster nieuwe goorlel queen gesignaleerdquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het de avond van de wansmaak tubjes worden?
En humus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat alleen met een knoflooksausje en oregano erbij.
Ja was best goed ook! Niet verwacht maar goed te doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
Is er een remake van Trainspotting ? Blijkbaar T2 zie ik nu
Deze kon ik dus laatst niet vinden.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Ghostbuster nieuwe goorlel queen gesignaleerd
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Nog wel wat teruggelezen over Secret Story, SV, de Bunker en Opaatje. Memoylane
Een Fok Award, en je krijgt 2 klonen.quote:
quote:
GB kreeg laatst 'goorlel' als tagje, daar waar bij moderators Moderator staat, en bv bij Deisyy Stats Curvaquote:
Nieuwe generatie junkies.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
Is er een remake van Trainspotting ? Blijkbaar T2 zie ik nu
Die 5 is net nog iets ergerquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Ghostbuster nieuwe goorlel queen gesignaleerd
Weleens geprobeerd te klonen, maar om je als iemand anders voor te doen is nog best wel ingewikkeld en de moeite niet waard tenzij je briljant bent.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een Fok Award, en je krijgt 2 klonen.
Ik heb 2 awards en ben geen Kloon.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een Fok Award, en je krijgt 2 klonen.
Ohw als je het niet kan eten vind ik het niet interessant.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB kreeg laatst 'goorlel' als tagje, daar waar bij moderators Moderator staat, en bv bij Deisyy Stats Curva
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw als je het niet kan eten vind ik het niet interessant.
Nep dan, junkies leven niet zolang.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het zijn de ouwe knarren van Trainspotting 1 heur
Je kan je eigen goorlelness best eten hoor, te beginnen bij je neusinhoud bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Godver, daar ging mijn bier.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Zag wat Amsterdam beelden voorbij komen in the beginningqquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja was best goed ook! Niet verwacht maar goed te doen
Ja, maar dat is ècht viesquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan je eigen goorlelness best eten hoor, te beginnen bij je neusinhoud bijvoorbeeld
Jij leeft toch ook nogquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:52 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nep dan, junkies leven niet zolang.
Doe eens gek jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
Zit voor de verandering weer eens met een headset op
Ik kijg je nog wel.quote:
Ja dat was het wel zo'n beetje geloof ik, weinig Amsterdam verderquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag wat Amsterdam beelden voorbij komen in the beginningq
* FreshFruit72 passt even een biertje door.quote:
En ik ben er ook nog.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
* FreshFruit72 passt even een biertje door.![]()
Zie een soor sas huis voorbij komen , maar dan toch andersquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat was het wel zo'n beetje geloof ik, weinig Amsterdam verder
Nou jou kop is langerquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar heb je een groot hoek lens voor nodig denk ik.
Je vorige post vond ik wat vreemd, deze ook.quote:
Wie is dat dan? JIj? Of iemand anders? Het is hier de laatste tijd zo vaag.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Daar heb je een groot hoek lens voor nodig denk ik.
Hij is het zelf vrees ikquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:58 schreef Marsani het volgende:
[..]
Wie is dat dan? JIj? Of iemand anders? Het is hier de laatste tijd zo vaag.
Had niet terug gelezen nog.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je vorige post vond ik wat vreemd, deze ook.
Hmm weet niet meer, is 2 jaar geleden dat ik 'm zagquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie een soor sas huis voorbij komen , maar dan toch anders
Als je je hoofd van oor naar oor meet? Ok?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Meet je kop eens even van kruin naar kin
Die had ikquote:
THC olie?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin er nou niet weer over.. THC adresje?
okquote:
Bij elkaarquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap Marsani wel hoor, je moet nooit denken dat je geestesziekten kan krijgen, en mensen hebben een vrij zieke kant ook, als de juiste ingrediënten soms bij mekaar komen
Lou Reedquote:
De volgende is met mijn anus erbij. Dus een foto van ons samen.quote:
Succes wel om die aambei heen mikken danquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:01 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De volgende is met mijn anus erbij. Dus een foto van ons samen.Ik ga mijn best doen. Ik ben zo terug.
goffer till...wie is hier nu de goorlel????quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan je eigen goorlelness best eten hoor, te beginnen bij je neusinhoud bijvoorbeeld
Ik niet. Absoluut niet. Hij is niet al te groot maar het is maar net wat je er mee kan. Ik kan goed overweg met mijn tampeloerus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je hebt het daar wel erg vaak over. Complexen?
OK .. en je kent de bouwstijl ietquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm weet niet meer, is 2 jaar geleden dat ik 'm zag
Dank je dat je me snapt. Die films werden anders ook niet zo goed bekeken. Of had je het niet over mijn stukje aan Prisha waarvan ik niet snap dat zij niet snapt hoe mensen dingen kunnen bedenken?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap Marsani wel hoor, je moet nooit denken dat je geestesziekten kan krijgen, en mensen hebben een vrij zieke kant ook, als de juiste ingrediënten soms bij mekaar komen
Die had ik als jou neus in gedachten maar is zal dat doen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Succes wel om die aambei heen mikken dan
Dat wordt nog een spannende strijd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer till...wie is hier nu de goorlel????
Nee over je laatste stukjequote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je dat je me snapt. Die films werden anders ook niet zo goed bekeken. Of had je het niet over mijn stukje aan Prisha waarvan ik niet snap dat zij niet snapt hoe mensen dingen kunnen bedenken?
Het allerergste is al een keer gebeurd, kijk naar de experimenten in de Tweede Wereld Oorlog alleen al. Ik schat Prisha niet zo blue in.
Ging het over iets anders dan sorry.Ben nu toch aan het terug lezen.
Het helpt wel om de oogdruk te verlagen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.. Zonder recept niet te krijgen bij de apotheek
JIJ kan sowieso niks zeggen... 1 woord.. maggiquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Snot uit je neus zijn gewoon eiwitten, niks goors aan. Het is aangeleerde goorlels.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Pleur op en Walk on the Wild Side,quote:
ik tik wel gewoon een eitje af voor mun eiwittuh...no snot dat uit mijn neus komt gaat mijn lichaam weer inquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:04 schreef Marsani het volgende:
[..]
Snot uit je neus zijn gewoon eiwitten, niks goors aan. Het is aangeleerde goorlels.
OMG, ik klink nu ook als een nerd, inclu dat OMG
quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
JIJ kan sowieso niks zeggen... 1 woord.. maggi
Ja dat zei je al, en andere zaken ..quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het helpt wel om de oogdruk te verlagen.
Klopt ik kan heel opwindend zijnquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ok, sorry, zat terug te lezen en dan krijg je weer allerlei wilde fantasieën.
Hij was maar een clown.quote:
ja maar die dotten die uitsteken mag je heus bijwerkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh neusharen weghalen is ook heel gevaarlijk voor bacteriën, komen ze binnen en vliegen naar je hersenen gelijk, BAM krijg je even mee weer hier
AHA, nooit meer doen dus die neusharen weghalen. Verklaart een hoop van je reacties nuquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh neusharen weghalen is ook heel gevaarlijk voor bacteriën, komen ze binnen en vliegen naar je hersenen gelijk, BAM krijg je even mee weer hier
en die haardotten die je oren uitkomen...haal het wegquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar die dotten die uitsteken mag je heus bijwerken
Kijk de man genieten.quote:
Die haal ik ook wel weg er in nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die haardotten die je oren uitkomen...haal het weg
GB lijkt me iemand die elk jaar weer een neushaartrimmer voor vaderdag krijgtquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar die dotten die uitsteken mag je heus bijwerken
en dan weet hij eigenlijk niet wat hij ermee moet en legt ze maar weer bij die anderen in de keukenlaquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB lijkt me iemand die elk jaar weer een neushaartrimmer voor vaderdag krijgt
Nee joh, gewoon een bos bloempjes.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou ik verslijt er meerdere per jaarquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dokter Tinus? Ben jij het?quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is ingewikkelde materie en THC geneest staar ook niet maar vertraagt het proces.
volgens mij laat jij je kapster die dirty jobs doenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik verslijt er meerdere per jaar
Ja die knippen je euren ook uit hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij laat jij je kapster die dirty jobs doen
Ik wist hetquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik verslijt er meerdere per jaar
Aan de staar word ik al geholpen Stien .. over een maandje 1e oogquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is ingewikkelde materie en THC geneest staar ook niet maar vertraagt het proces.
zou ook wel een raar gezicht zijn, 2 mm op z'n hoofd en 3 meter uit z'n neus en orenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wist hetmaar is goed toch, beter dan dat je ze laat groeien tot je knieën
quote:
Snap nu wel waarom ie niet van soep houdt, dat blijft zo plakken in je neusvlechtjesquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou ook wel een raar gezicht zijn, 2 mm op z'n hoofd en 3 meter uit z'n neus en oren
Jammer, ik vond dokter Tinus leuker.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee er zijn gewoon wetenschappelijke studies gedaan.
Dat is pas mooi,doorgesleept.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb nog altijd moeite met het nummer. Zo mooi maar het heeft mij ook weer doorgesleept b=tijdens het overlijden van mijn moeder.
Je kunt het ook zelf maken las ikquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee er zijn gewoon wetenschappelijke studies gedaan.
quote:
Ik vind het vreemd dat het zo lang duurt die behandeling, denk dat je een ingewikkelder geval bentquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de staar word ik al geholpen Stien .. over een maandje 1e oog
Ja en het is druk en blabla . gelukkig zie ik nog wel ietsquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat het zo lang duurt die behandeling, denk dat je een ingewikkelder geval bent
Doorgesleept.quote:
Voor mij niet.quote:
Niet eens zo moeilijk, schijnt en geen alcohol volgens mij ... Maar dat zou ik opnieuw op moeten zoekenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja dat lijkt wel wat op alcohol brouwen.
Dokter pulver zaait papavers.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jammer, ik vond dokter Tinus leuker.
Ik kan hem nu hebben.quote:
Het kan zelfs met olijfolie.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet eens zo moeilijk, schijnt en geen alcohol volgens mij ... Maar dat zou ik opnieuw op moeten zoeken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |