Dokter Tinus? Ben jij het?quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is ingewikkelde materie en THC geneest staar ook niet maar vertraagt het proces.
volgens mij laat jij je kapster die dirty jobs doenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik verslijt er meerdere per jaar
Ja die knippen je euren ook uit hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij laat jij je kapster die dirty jobs doen
Ik wist hetquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik verslijt er meerdere per jaar
Aan de staar word ik al geholpen Stien .. over een maandje 1e oogquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is ingewikkelde materie en THC geneest staar ook niet maar vertraagt het proces.
zou ook wel een raar gezicht zijn, 2 mm op z'n hoofd en 3 meter uit z'n neus en orenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wist hetmaar is goed toch, beter dan dat je ze laat groeien tot je knieën
quote:
Snap nu wel waarom ie niet van soep houdt, dat blijft zo plakken in je neusvlechtjesquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou ook wel een raar gezicht zijn, 2 mm op z'n hoofd en 3 meter uit z'n neus en oren
Jammer, ik vond dokter Tinus leuker.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee er zijn gewoon wetenschappelijke studies gedaan.
Dat is pas mooi,doorgesleept.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb nog altijd moeite met het nummer. Zo mooi maar het heeft mij ook weer doorgesleept b=tijdens het overlijden van mijn moeder.
Je kunt het ook zelf maken las ikquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee er zijn gewoon wetenschappelijke studies gedaan.
quote:
Ik vind het vreemd dat het zo lang duurt die behandeling, denk dat je een ingewikkelder geval bentquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de staar word ik al geholpen Stien .. over een maandje 1e oog
Ja en het is druk en blabla . gelukkig zie ik nog wel ietsquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat het zo lang duurt die behandeling, denk dat je een ingewikkelder geval bent
Doorgesleept.quote:
Voor mij niet.quote:
Niet eens zo moeilijk, schijnt en geen alcohol volgens mij ... Maar dat zou ik opnieuw op moeten zoekenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja dat lijkt wel wat op alcohol brouwen.
Dokter pulver zaait papavers.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jammer, ik vond dokter Tinus leuker.
Ik kan hem nu hebben.quote:
Het kan zelfs met olijfolie.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet eens zo moeilijk, schijnt en geen alcohol volgens mij ... Maar dat zou ik opnieuw op moeten zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |