Het helpt wel om de oogdruk te verlagen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.. Zonder recept niet te krijgen bij de apotheek
JIJ kan sowieso niks zeggen... 1 woord.. maggiquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer till...wie is hier nu de goorlel????
Snot uit je neus zijn gewoon eiwitten, niks goors aan. Het is aangeleerde goorlels.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer till...wie is hier nu de goorlel????
Pleur op en Walk on the Wild Side,quote:
ik tik wel gewoon een eitje af voor mun eiwittuh...no snot dat uit mijn neus komt gaat mijn lichaam weer inquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:04 schreef Marsani het volgende:
[..]
Snot uit je neus zijn gewoon eiwitten, niks goors aan. Het is aangeleerde goorlels.
OMG, ik klink nu ook als een nerd, inclu dat OMG
quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
JIJ kan sowieso niks zeggen... 1 woord.. maggi
Ja dat zei je al, en andere zaken ..quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het helpt wel om de oogdruk te verlagen.
Klopt ik kan heel opwindend zijnquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ok, sorry, zat terug te lezen en dan krijg je weer allerlei wilde fantasieën.
Hij was maar een clown.quote:
ja maar die dotten die uitsteken mag je heus bijwerkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh neusharen weghalen is ook heel gevaarlijk voor bacteriën, komen ze binnen en vliegen naar je hersenen gelijk, BAM krijg je even mee weer hier
AHA, nooit meer doen dus die neusharen weghalen. Verklaart een hoop van je reacties nuquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh neusharen weghalen is ook heel gevaarlijk voor bacteriën, komen ze binnen en vliegen naar je hersenen gelijk, BAM krijg je even mee weer hier
en die haardotten die je oren uitkomen...haal het wegquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar die dotten die uitsteken mag je heus bijwerken
Kijk de man genieten.quote:
Die haal ik ook wel weg er in nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die haardotten die je oren uitkomen...haal het weg
GB lijkt me iemand die elk jaar weer een neushaartrimmer voor vaderdag krijgtquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar die dotten die uitsteken mag je heus bijwerken
en dan weet hij eigenlijk niet wat hij ermee moet en legt ze maar weer bij die anderen in de keukenlaquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB lijkt me iemand die elk jaar weer een neushaartrimmer voor vaderdag krijgt
Nee joh, gewoon een bos bloempjes.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou ik verslijt er meerdere per jaarquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dokter Tinus? Ben jij het?quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is ingewikkelde materie en THC geneest staar ook niet maar vertraagt het proces.
volgens mij laat jij je kapster die dirty jobs doenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik verslijt er meerdere per jaar
Ja die knippen je euren ook uit hoorquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:11 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij laat jij je kapster die dirty jobs doen
Ik wist hetquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik verslijt er meerdere per jaar
Aan de staar word ik al geholpen Stien .. over een maandje 1e oogquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:10 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het is ingewikkelde materie en THC geneest staar ook niet maar vertraagt het proces.
zou ook wel een raar gezicht zijn, 2 mm op z'n hoofd en 3 meter uit z'n neus en orenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wist hetmaar is goed toch, beter dan dat je ze laat groeien tot je knieën
quote:
Snap nu wel waarom ie niet van soep houdt, dat blijft zo plakken in je neusvlechtjesquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
zou ook wel een raar gezicht zijn, 2 mm op z'n hoofd en 3 meter uit z'n neus en oren
Jammer, ik vond dokter Tinus leuker.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee er zijn gewoon wetenschappelijke studies gedaan.
Dat is pas mooi,doorgesleept.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik heb nog altijd moeite met het nummer. Zo mooi maar het heeft mij ook weer doorgesleept b=tijdens het overlijden van mijn moeder.
Je kunt het ook zelf maken las ikquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Nee er zijn gewoon wetenschappelijke studies gedaan.
quote:
Ik vind het vreemd dat het zo lang duurt die behandeling, denk dat je een ingewikkelder geval bentquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan de staar word ik al geholpen Stien .. over een maandje 1e oog
Ja en het is druk en blabla . gelukkig zie ik nog wel ietsquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat het zo lang duurt die behandeling, denk dat je een ingewikkelder geval bent
Doorgesleept.quote:
Voor mij niet.quote:
Niet eens zo moeilijk, schijnt en geen alcohol volgens mij ... Maar dat zou ik opnieuw op moeten zoekenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:17 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja dat lijkt wel wat op alcohol brouwen.
Dokter pulver zaait papavers.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:14 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jammer, ik vond dokter Tinus leuker.
Ik kan hem nu hebben.quote:
Het kan zelfs met olijfolie.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet eens zo moeilijk, schijnt en geen alcohol volgens mij ... Maar dat zou ik opnieuw op moeten zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |