Hmm weet niet meer, is 2 jaar geleden dat ik 'm zagquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Zie een soor sas huis voorbij komen , maar dan toch anders
Als je je hoofd van oor naar oor meet? Ok?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Meet je kop eens even van kruin naar kin
Die had ikquote:
THC olie?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin er nou niet weer over.. THC adresje?
okquote:
Bij elkaarquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap Marsani wel hoor, je moet nooit denken dat je geestesziekten kan krijgen, en mensen hebben een vrij zieke kant ook, als de juiste ingrediënten soms bij mekaar komen
Lou Reedquote:
De volgende is met mijn anus erbij. Dus een foto van ons samen.quote:
Succes wel om die aambei heen mikken danquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:01 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De volgende is met mijn anus erbij. Dus een foto van ons samen.Ik ga mijn best doen. Ik ben zo terug.
goffer till...wie is hier nu de goorlel????quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je kan je eigen goorlelness best eten hoor, te beginnen bij je neusinhoud bijvoorbeeld
Ik niet. Absoluut niet. Hij is niet al te groot maar het is maar net wat je er mee kan. Ik kan goed overweg met mijn tampeloerus.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Je hebt het daar wel erg vaak over. Complexen?
OK .. en je kent de bouwstijl ietquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm weet niet meer, is 2 jaar geleden dat ik 'm zag
Dank je dat je me snapt. Die films werden anders ook niet zo goed bekeken. Of had je het niet over mijn stukje aan Prisha waarvan ik niet snap dat zij niet snapt hoe mensen dingen kunnen bedenken?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik snap Marsani wel hoor, je moet nooit denken dat je geestesziekten kan krijgen, en mensen hebben een vrij zieke kant ook, als de juiste ingrediënten soms bij mekaar komen
Die had ik als jou neus in gedachten maar is zal dat doen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Succes wel om die aambei heen mikken dan
Dat wordt nog een spannende strijd.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer till...wie is hier nu de goorlel????
Nee over je laatste stukjequote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dank je dat je me snapt. Die films werden anders ook niet zo goed bekeken. Of had je het niet over mijn stukje aan Prisha waarvan ik niet snap dat zij niet snapt hoe mensen dingen kunnen bedenken?
Het allerergste is al een keer gebeurd, kijk naar de experimenten in de Tweede Wereld Oorlog alleen al. Ik schat Prisha niet zo blue in.
Ging het over iets anders dan sorry.Ben nu toch aan het terug lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |